..näen nykyään jokaisena yönä. n-->m
Unia sinusta T...
10
1031
Vastaukset
- päivällä
on kyllä melkoinen ihme etten ole kolaria ajanut.
- Puss och kram
Ja minä myös sinusta...
- asuu?
Anna vinkit??
- tee...
asuu, kaapissa pussissa siis teepussissa.
- sivullinen ..
tee... kirjoitti:
asuu, kaapissa pussissa siis teepussissa.
teestä nauttiva kun olet saanut teesi pussitettua kaappiisi. Joillain toisilla se kovasti kaivattu tee viilettää vapaana maailman turuilla :D
- muukin
sivullinen .. kirjoitti:
teestä nauttiva kun olet saanut teesi pussitettua kaappiisi. Joillain toisilla se kovasti kaivattu tee viilettää vapaana maailman turuilla :D
samaa kaipaa...
- unta kanssa
muukin kirjoitti:
samaa kaipaa...
näki ihanasta miehestä eli Tonista;).
- munamaalaus
tais olla tarkotus laittaa:)
- unia jopajoo
katos tonne aika alas siellä on ketju luultavasti samalata henkilöltä. Rupes oikeen naurattamaan. Katoppa sen käsivartta, siinä on pieni kolhu..Uuups... maalaa punaa
Missä me seikkaillaan niissä unissa?Toivottavasti jossain eksoottisissa paikoissa, ku semmosissa olen aina halunnut käydä;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726293- 1471744
- 1131528
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢32879Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97856Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5809Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231775- 41759