Paras livetaltioiti

VHS/DVD

Mitä mieltä olette?

Paras livetaltiointi on LET THERE BE ROCK elokuva 1979 Pariisin keikalta.

10

1019

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • det roit

      Myös -83 vuoden Detroitin keikka on mielestäni näkemisen arvoinen. Joitain paloja siitä on plugilla ja FTATR promo video. Koko paketin löytää kuitenkin hyvin helposti netistä jos vain jaksaa vähän etsiä

    • Live at Donington

      ja nimenomaan VHS tai Brasiliassa julkaistu fiksaamaton DVD. Se DVD versio jonka Sony julkaisi mm. Euroopassa on törkeä raiskaus mestariteoksesta!

      Bändi on hurjassa vireessä tolla keikalla.

      • problem child

        Live at Donington on kyllä surkein kaikista bändin virallisista live julkaisuista. Alkuperäinen VHS parempi, Sonyn dubbaukset DVD:llä vituttaa. Sisällön suurimpana miinuksena Chris Slade ja paskat "hevisärö"- soundit. Kokonaisuutta ei pelasta edes energinen meininki. Malcolm on loistava (taas kerran)! VHS


      • tuon Brasilian
        problem child kirjoitti:

        Live at Donington on kyllä surkein kaikista bändin virallisista live julkaisuista. Alkuperäinen VHS parempi, Sonyn dubbaukset DVD:llä vituttaa. Sisällön suurimpana miinuksena Chris Slade ja paskat "hevisärö"- soundit. Kokonaisuutta ei pelasta edes energinen meininki. Malcolm on loistava (taas kerran)! VHS

        DVD version Doningtonista? Se on kertakaikkiaan loistava! Tiedän että Sonyn versio vetää monella karvat pystyyn...ja syystä! Mun mielestä Slade on mies paikallaan, koko bändi on tiukassa iskussa, etenkin Brian!


      • Part of Riff Raff
        tuon Brasilian kirjoitti:

        DVD version Doningtonista? Se on kertakaikkiaan loistava! Tiedän että Sonyn versio vetää monella karvat pystyyn...ja syystä! Mun mielestä Slade on mies paikallaan, koko bändi on tiukassa iskussa, etenkin Brian!

        AC/DC:n paras (samalla luonnollisesti,maailman paras) audio/video-tallennettu keikka on,Let There Be Rock.Angus pistää kaikkensa noiden huippu rock-biisien esittämiseen,villiä,alkuvoimaista lentoa alusta loppuun,ei hyydy edes viimeisiin biiseihin.Toiseksi paras näistä virallisista on Live At Donington.Sitä en ole vähään aikaan katsonut (vhs-kasetti tuottaa näillä kymmenillä jo aika epäselvää kuvaa ja ääntä),mutta muistelen että tuolla keikalla Angus jonkun verran hyytyy viimeisimmissä kappaleissa,joulukuun 1979 Pariisin keikalla tästä ei puhettakaan.En todellakaan väheksy yhtään Doningtonin keikkaa,päinvastoin,mutta jos näistä kahdesta kovimmasta on pakko valita,niin Let There Be Rock on hieman kovempi.Minun korvaani nuo "hevi-säröt" tai muutkaan äänen epäpuhtaudet eivät haittaa,kunhan riffeistä ja laulusta saa selvän ja rummut jytisee sopivasti taustalla,lujaahan tätä musiikkia pitää kuunnella!Minusta Let There Be Rock on täydellinen esimerkki siitä millainen on täydellinen rock`n`roll show,se todella laittaa adrenaliinin virtaamaan,mahtavaa viihdettä,loistavaa musiikkia.Mitä Chris Sladeen tulee,hän on minusta todella loistava Donington-videolla,AC/DC:n paras rumpali.Olin todella pahoillani että hän joutui antamaan tilaa Philille.Ehdottomasti hän kuulosti paremmalta kuin Phil ja myös lavaesiintyminen oli parempaa katsottavaa,kyllähän Thundersruck aika paljon köyhemmältä Philin vetämänä kuulostaa kuin Chrisin "alkuperäisversio".Minulla ei mitään Phil Ruddia vastaan,hienoa sinänsä että vanha jengi oli taas kasassa kun Phil tuli takaisin.


    • 70-luvulta

      Paras livetaltiointi audiona on If You Want Blood virallinen julkaisu. Videona taas niitä löytyy montakin -77/78 kaudelta, Let There Be Rock on kyllä myös äärettömän kova.

      • Bonfire Booze

      • Rudzevecuis
        Bonfire Booze kirjoitti:

        Ite en pidä pariisin keikasta kun sen audio on liian korkealla/nauha nopealla. Bonfirellähän oli korjattu ääni.

        Amerikan ensi tv esiintyminen:
        http://video.google.com/videoplay?docid=-296615450959032394


        Ja sitten tämä keikka:
        http://www.youtube.com/watch?v=NVLRKk0EJTI&

        ja tämä:
        http://www.youtube.com/watch?v=CRtVHfonPSI


        Audiosta: Blue Booze & Tattoos (Master Soundboard recording)

        Part of Riff Raff: "Mitä Chris Sladeen tulee,hän on minusta todella loistava Donington-videolla,AC/DC:n paras rumpali.Olin todella pahoillani että hän joutui antamaan tilaa Philille.Ehdottomasti hän kuulosti paremmalta kuin Phil ja myös lavaesiintyminen oli parempaa katsottavaa,kyllähän Thundersruck aika paljon köyhemmältä Philin vetämänä kuulostaa kuin Chrisin "alkuperäisversio"."

        -Slade on tekninen rumpukone jolta löytyy nopeutta ja teknisyyttä mutta se tärkein eli groove ja svengi mikä Phililtä löytyy, puuttuu Sladelta täysin. Moni ei sitä ymmärrä mutta Phil sen ymmärtää.. tyylitaju ennen kaikkea ;-)


      • sdghwrthgn
        Rudzevecuis kirjoitti:

        Part of Riff Raff: "Mitä Chris Sladeen tulee,hän on minusta todella loistava Donington-videolla,AC/DC:n paras rumpali.Olin todella pahoillani että hän joutui antamaan tilaa Philille.Ehdottomasti hän kuulosti paremmalta kuin Phil ja myös lavaesiintyminen oli parempaa katsottavaa,kyllähän Thundersruck aika paljon köyhemmältä Philin vetämänä kuulostaa kuin Chrisin "alkuperäisversio"."

        -Slade on tekninen rumpukone jolta löytyy nopeutta ja teknisyyttä mutta se tärkein eli groove ja svengi mikä Phililtä löytyy, puuttuu Sladelta täysin. Moni ei sitä ymmärrä mutta Phil sen ymmärtää.. tyylitaju ennen kaikkea ;-)

        pitääkö AC/DC:n musaa oikein ymmärtää että on oikeaoppinen tosifani (Arvonimi jonka saa vasta kun on haukkunut Sladen ja hehkuttanut Ruddia)?!

        "Moni ei sitä ymmärrä mutta Phil sen ymmärtää.."

        Huh huh...tää on kliffaa.


      • -CK-
        sdghwrthgn kirjoitti:

        pitääkö AC/DC:n musaa oikein ymmärtää että on oikeaoppinen tosifani (Arvonimi jonka saa vasta kun on haukkunut Sladen ja hehkuttanut Ruddia)?!

        "Moni ei sitä ymmärrä mutta Phil sen ymmärtää.."

        Huh huh...tää on kliffaa.

        Ehdottomasti Circus Krone 2003! Loistava klubiveto ja settilistakin rautaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      47
      3423
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      10
      2060
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      22
      1545
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1404
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1371
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      19
      1285
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1198
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1125
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      9
      1073
    10. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      Suomen sosialidemokraattinen puolue
      22
      1057
    Aihe