metalli-hevonen joka on nousevalta merkiltään lohikäärme?
Millainen
4
493
Vastaukset
- Tulisika
Energinen!
Toiminta on tärkeintä Lohikäärmeen elämässä.Metalli-Hevonen rakastaa vapautta. Molemmilla on vahva itsetunto ja seikkailumieli. - ChetanaOm
voipa olla sellainen jonka on sitten aina saatava se viimeinen sana. Vaan tämä tieto ei henkilölle itselle olekaan niin tärkeä kuin lähinnä sille tärkeälle toiselle, jotta hän tietää lopettaa riitelyt siten että antaa toiselle vaan sen viimeisen sanan sitten :))
Juu ja varmasti on energinen pörhelö ja hörhelö ja tykkää väreistä vaatteista ja vihreästä ja kimalteestakin. Kengät olis kiva kun olis erikoisemmat. Energiapommi, varokaa jos suuttuu, silloin savuaa tulta tulikiveä ja myrkyllisiä kuumia höyryjä. Aikamoinen taruolento arvelisin.- aloittaja
Kai mun on sitten pakko uskoa näihin horoskooppeihin.. Kuulostaa ihan multa =D
- ChetanaOm
aloittaja kirjoitti:
Kai mun on sitten pakko uskoa näihin horoskooppeihin.. Kuulostaa ihan multa =D
Sehän oli hauskaa kuulla, jos osui jotenkin sinne suuntaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986908- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551238Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251954- 41929