Kertokaapa mikä on mielestänne paras piirre jousimiehissä. Oletko itse jouskari?
Tässä mun mielestäni paras piirre: mielikuvitus.
Itse olen jousimies ja omaan tämän piirteen.
G: Jouskarin
4
889
Vastaukset
- piirre
on ehdottomasti hyvä onni. Jousimiehet vain ovat onnekkaita:)
- Jousimiesnainen-64
Minulla ainakin on aika huono onni, rakkaussuhteissa, rahapeleissä ym.
Mun hyvä ominaisuus on "puheenlahjat" mä saan helposti ihmiset iloiseksi.....okay, ei kaikki jaksa mua kuunnella. ;-)) - optimisti
Jousimiesnainen-64 kirjoitti:
Minulla ainakin on aika huono onni, rakkaussuhteissa, rahapeleissä ym.
Mun hyvä ominaisuus on "puheenlahjat" mä saan helposti ihmiset iloiseksi.....okay, ei kaikki jaksa mua kuunnella. ;-))...optimismi:)
En todellakaan olisi tässä kirjottelemassa jos mulla EI olisi niin älyttömän optimistista luonnetta:)olisin nimittäin tehnyt itsemurhan:(
On jouskarin luonteella kyllä ihmeellinen vaikutus!
Jouskarin luonteeni ansiosta olen viime tipassa pelastunut kiperistä tilanteista:)
Tosin rahapeleissä mulla ei ole mikään hyvä onni:( - täytyy sanoa,
optimisti kirjoitti:
...optimismi:)
En todellakaan olisi tässä kirjottelemassa jos mulla EI olisi niin älyttömän optimistista luonnetta:)olisin nimittäin tehnyt itsemurhan:(
On jouskarin luonteella kyllä ihmeellinen vaikutus!
Jouskarin luonteeni ansiosta olen viime tipassa pelastunut kiperistä tilanteista:)
Tosin rahapeleissä mulla ei ole mikään hyvä onni:(että optimismi ja hyvä onni todellakin. Tuntuu, että useimmat hyvät asiat vain tapahtuvat, vaikken olisikaan tehnyt paljoa töitä niiden eteen. Joskus tunnen huonoa omaatuntoa siitä, että ihana asioita vain tapahtuu, kun jotkut toiset joutuvat tekemään niin paljon töitä, eivätkä silti välttämättä onnistu tai saa haluamaansa. ja optimismi tosiaan on myös huomattavissa, mistä olen niin onnellinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään21718102Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen903855Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu512270Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2861572Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?711543Temutatko ?
Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?1521498Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1661456Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1271427Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141344- 811121