Siltä minusta tuntuu kun asuu haminassa.
Hamina on luonnehäiriöisten tosikkojen väliaikainen paratiisi. Täällä aivan uskomattomankin pieni ja täysin tavallinen juttu leimataan äärimmäisen vakavaksi!
Sun ei tarvi tehdä yhtään mitään, niin sut jo leimataan jokskin. Sitä tapahtuu ihan sun huomaamattaskin sun selkäs takkana. Eli ei tarvii ihmetellä miks joku tuntematon henkilö yht äkkiä on kun se muka tuntis sut.
Sun pitäs muka olla samallainen kun haminalaiset itse ovat. Kaikenlaiset kusipäät kuitenkin jostakin syystä paukkivat tänne kotkan suunnalta, tai ainakin tänäpäivänä.
Enpä usko että kotka on kovinkaan paljon haminaa kummoisempi miljöö tällä haavaa, ihan samanlaista kyttäämistä sielläkin harrastetaan.
Tätä tosiseikkaa kun yrittää haminalaiselle takoa järkiinsä, hän äimistyy ja möläyttää, mitenkä niin! vaikka itsekin juuri edustaa kyseistä alaparviosastoa.
Mutta haminalaiset nyt ovat mitä ovat, eivätkä kotkalaiset valitettavasti näköjään ole sen parempia vaikka usein toisin väitetään.
Mul on vähän niin kun tällanen fiilis kun asuu täälä.
http://www.youtube.com/watch?v=3JiXsKrhNbU
Haminalaiset rautaa vai roskaa ?
Roskaa!
Elävänä haudattu ?
5
1453
Vastaukset
- nyt sitten
hel...in äkkiä pois haminalaisten jaloista! T: paljasper...... hesalainen
- ihan oikeaan,
tää on yksi persläpi koko kylä.
- gfsdgfdg
no jos elämä noin vaikeaa että ressaantuu siitä mitä muut puhuu ja ajattelee sinusta niin kannattaa kipittää vittuun täältä kitisemästä.Muuta vaikka vaasaan,siellä ne muutkin itkupilli kermaperseet on.
- onkin
Totta! Mutta täällä perslävessä on tavallisellakin palkalla mahdollista asua ihan siedettävästi, Helsingin hinnoilla tänä päivänä ei. Kulttuuririentoihin, mitä ne kenellekin tarkoittavat, pääsee täältä kohtuu helposti vaikkapa Helsinkiin..
- älä ruikuta
gfsdgfdg kirjoitti:
no jos elämä noin vaikeaa että ressaantuu siitä mitä muut puhuu ja ajattelee sinusta niin kannattaa kipittää vittuun täältä kitisemästä.Muuta vaikka vaasaan,siellä ne muutkin itkupilli kermaperseet on.
Hamina on pikkuinen kylä rajan pinnassa jossa puhutaan venäjää ja ajellaan ladoilla rallia torin ympäri venäläisellä bensalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 782832
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232712Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072332- 351648
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391563- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401485- 281290
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201246- 951181