Apua Leijona...

Daamille!

Morjens kaikille!

Olen 24-vuotias vaalea harjaksinen, kaunis omasta (äidin...mielestä) leijona nainen. H-tajua löytyy (musta & sarkastinen menee myös, mutta EI juntti huumori).

Tykkään myös kokeilla uusia juttuja ja asioita ja herätä iloisin mielin uuteen päivään. Päivästä tulee ihan erityisen ihana jos rakkahin aurinkokin vielä pilkahtelis taivaalla..

Tykkään JA haluan osoittaa kiinnostukseni kiinnostuksen kohteelle.. jonka seurauksena useimmat miehet menevät (paniikkiin?!?) ts. lähtevät karkuun..

Olen erittäin intohimoinen ja seksi on todella tärkeää. Tykkään antaa sekä saada. Läheisyyttä pitää olla..MUTTA en haluaisi, että kukaan olisi riippuvainen musta.

Lisäpisteitä tulee, jos kumppani osoittaa olevansa edes hitusen mustasukkainen musta.. mähän en tietystikään ole kenestäkään mustasukkainen (näin ainakin kaikille väitän...) tosiasiassa riittää, että näenkin jonkun muun olevan kiinnostunut samasta kuin minä..

Tykkään itse flirttailla miespuolisille heti kun toinen kääntää selkänsä.. en tarkoita kuitenkaan pettämismielessä. Lähinnä vain siksi, että haluan tällä tavalla todistaa itselleni, että vieläkin olen se "yksi ja kaunis ja ainoa" ja ottajia riittäis..kröhöm! pönkittää ihan vaan VÄHÄN mun itseluottamusta... *slurps*

Haluan dramatiikkaa elämääni tasaisin väliajoin, vihaan "tappavan tasaista arkea päivästä-toiseen, viikosta-viikkoon, kuukaudesta-kuukauteen" ja osaan kyllä järjestää dramatiikkaa. Elän rakkaudesta & tunteista.

Ja nyt itse asiaan. (helvetisti tuli tekstiä ja vasta nyt siihen ongelmaan) sorry!

Siis. En oikein tiedä uskoako vaiko ei horoskooppeihin ja niiden "rakkaushoroskooppeihin", mutta. Noiden mukaan leijonanaiselle sopisi kaikkein parhaiten:

Ykkösenä tietysti leijonalle on muka leijona.. :) pitääkö paikkansa?

itse en tiedä, kun en ole koskaan saanut ketään leijona urosta kiinni, tai sitten hän ei ole saanut mua..

sitten muut "Parhaat" vaihtoehdot..

2. Kaksonen...rakkaus polttavaa..seksissä ilmiliekit?!

3. rapun kanssa sama.. rakkaus polttava, seksissä ilmiliekit..

4. ja jopa Neitsyen kanssa olis tuo sama...

Jaah.. enpä oikein usko..

Kokemuksia mulla ei ole noista MISTÄÄN merkistä. useimmiten olen saanut saaliikseni Skorpionin.. ja tällä hetkellä Kalat.

Joten, miten on ladys & playboys teidän systeemit menneet kyseisten merkkien kanssa?

BTW. Seksi kalan kanssa on aivan M-A-H-T-A-V-A-A (ainakin mun kohdallani) ;) mutta muuten on aika "tappavan tasaista arkea.. ilman niitä mun dramatiikka/teatteri-kohtauksia" :)

Kiitos.

5

1083

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eli?

      kaksoset = joksus liian vilkas ja salaperäinen ,toimii vaan jos on jotain hyötä toiseta hänelle itselleen.

      rapu= huumorintajuisia ja mukavia rapumiehet ovat ,kantsii tutustua paremmin.

      neitys= nhhäää..harvoin kolahtaa kunnolla ..ehkä ystävänä toimii paremmin.

      leijonamies = liian kova selittämään ,hermostuttavaa kun ei saa suuvuoroa.

      parhaimmat ovat olleet vaaka-mies ja oinas-mies ....jotenkin vaan tunnetasolla samalla aaltopituudella.

      • Leijonanaaraalle

        Jousimies-mies! Aivan ihana, seksi on taivaallista ja miehen luonne on ihanan kesyttämätön! Miinuksena myös tuo kesyttämättömyys, ja se, että jouskarimies ei välttämättä ole uskollisinta plaatua. Mutta suosittelen lämpimästi! Mä tykästyn aina jousimiehiin, tokikaan en mitään horoskooppimerkkiä ekana kysele, mut aina paljastuu sit jossain vaiheessa jouskariksi. Ihania miehiä ;D


    • Leona

      ovat olleet Leijona- ja Skorpioni-suhteet. Leijonamies on parhaimmillaan upea kumppani, mutta joskus kaksi suurta persoonaa vaan ei tahdo mahtua samaan tilaan, joka tietenkin on pitemmän päälle hankalaa. Skorpionimies taas tarjosi seksuaalisesti kaiken, mistä nainen voi uneksia, mutta sitoutumisen kanssa oli vähän niin ja näin. Olen naimisissa Jousimiehen kanssa, ja täytyy sanoa, että suhde toimii joka tasolla erittäin hyvin. Mies kykenee antamaan sopivasti tilaa silloin kun sitä kaipaan, palvoo ja hemmottelee minua (sitähän Leijona-nainen kaipaa aina) ja pitää kurissa silloin, kun sen aika on. Kaiken kaikkeaan IHANA mies!

      • Kalat36nainen

        on aina ollut se Leijona Suurena Rakkautena mutta nyt tuli Skorpioni ja vei ...;) Se vaan osaa.


    • Kalat36nainen

      Kyllä Kyllä.Itselläni on 10 vuotta ja 2,5 vuotta kestäneet suhteet takana Leo miehiin ja Seksi oli ... No, silloin lostavaa ja toinen niistä on mun Paras Ystävä edelleenkin ;) Joten vaikka kala/Leijona yhdistelmää ei ikinä suositella toisilleen niin anna palaa vain sen kalasi kanssa :D Käsittämätön kemia löytyy näiden kahden välillä eikä sitä ikinä unohda... Mutta siihen se jää ja nyt keskityn skorpioniin, kaksin verroin haastetta, kaksin verroin seksiä, tuplasti enemmän tunnetta kuin Leijonan kanssa. Helmi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe