Hei!
Olen oinasnainen ja minulla on tuore juttu jousimies-miekkosen kanssa. Vaikuttaa aivan täydelliseltä, jouskari on söpöilevä, hellä, huomioiva ja hymyilevä tapaus. Alusta alkaen olen kuitenkin ollut kokoajan varpaillani, pelkään menettäväni kaiken. Se mitä olen ennen oppinut jousimiehistä on se, että he saattavat pelästyä pienestäkin sitoutumisen merkistä, tai siitä että HE joutuvat sitoutumaan johonkin asiaan tai ihmiseen.. toimiiko jousimiehissä "Saa hänet rakastumaan ja hän on sun"- tekniikka?
Oinas ja jousimies.. välimme ovat tuliset ja suloiset, olemme kuin kaksi hassua kulkijaa kietoutuneina toisiimme :) näin hempeilevästi sanottuna.
Myös kaverillani joka on vesimies on juttuja jousimiesmiehen kanssa, siinä on kuitenkin esiintynyt hieman ongelmia, sillä jousimies on hot 'n cold, tekstiviestit ovat kylmiä eikä hänestä kuulu päiviin mitään, silti hän oli ihan messissä kun viimeksi näkivät ja puhelimessakin kuulosti puheliaalta kun viimeksi viitsi soittaa.
VASTATKAA ihmiset hyvät kun olette viisaampia tässä asiassa kuin minä :)
jousimies ja oinas? entä jousimies ja vesimies?
2
1045
Vastaukset
- jousimies
Jousimies on iloinen, empaattinen, hullunrohkea, ym. nopealentoista" ja kiinnostavaa omaava persoona. Häntä on helppo lähestyä ja siksi jouskarille yleensä uskoudutaan. Mutta jouskarin on hyvin vaikea taas löytää itselleen " kuulijaa " Rakkaudessa hän on hurmaava, mutta myös pelkää sitoutumista- se vapauden kaipuu??? Hänen iloisen luonteensa vuoksi hän vaan vetää ihmisiä puoleensa ja joskus voi olla vaiketa erottaa ystävän ja ihastumisen eroa. Jouskari on kesytettävä ja narrattava" itselleen- ei liian helpolla suhteeseen. Luulen, että suhteesta tulee kuitenkin ihan hyvä. tsemppiä :)
- oikkukin
olen myös oinas ja seurustelen jousimiehen kanssa. kokemuksesta voin sanoa, että anna jousimiehen jahdata sinua, vaikka se oinaana oudolta tuntuisikin. jouskari on ehdottoman helppo saada omakseen, JOS hän oikeasti välittää sinusta. meidänkin juttu alkoi samalla tavalla kuin teidän. jouskari kyllä näyttää ihastuksensa ilmiselvästi ja tiedät, milloin olette selkeästi pari ja voit olla huoletta hänen seurassaan :)
kaverisi jousimies tuntuu pitävän häntä vain varavaihtoehtona, eikä toisaalta ehkä halua loukata kaveriasi torjumalla hänet.
tsemppiä!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982