kumpi on siis parempi netti yhteys kaapeli vai tuo puhelin verkosta tuleva?? itsellä ainakin kaapelimodeemissa oli paljon ongelmia, mutta se olii kuitenkin halvempi`?
kaapeli vai antenni modeemi?
3
5175
Vastaukset
- ihan täysin
paikkakunnasta (jota et TIETENKÄÄN mainitse).
- nomen
Tietokoneen käyttöpaikka ratkaisee.
Operaattorien kuuluuvuus/peittoalua-kartoista saa viitteitä toiminnasta. Tällä hetkellä parhaat yhteydet on DNA- ja ELISA-verkoissa. 3G kuuluvuus jo aika kattava.
Mutta jos sattuu käyttämään tietokonetta 3G alueella pärjää hyvin jo 1M nopeudella ja kiinteä hinta on 19,80-19,90/kk.
ITse vaihdoin juuri kaapelimodeemin 3G-modeemiin. Ja hyvin pelaa, jopa nopeammin kuin kaapelimodeemi 2M nopeudella. - Mikä ihmeen
kapistus se sellainen on??? En tienny että Digita olis alkanut välittää digitv:n kauttakin nettiä (ja se @450 kaista taas on vitsi), ja satelliittikaistaa tuskin tarkoitit.
Tarkoititkin varmaan antennimodeemin sijasta adsl-modeemia???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876