valokatkaisimen vaihto renault megane coupe vm96

tietämätön12345

Moi!

minulla on renault megane coupe vm96 jossa nyt meni valokatkaisin rikki miten vaihto onnistuu pitääkö jotain johtoja ottaa irti akun kaapelien lisäks? ratissa on turvatyyny ja valokatkaisin on yhtenäinen eli siin on valot/pyyhkimien vivut samassa ja pitäisi sen takia saada ratti pois

1

653

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viiksi vaihtoon

Nyt en tajunnut sanaakaan tästä selityksestä jonka mukaan turvatyyny ja valokatkaisin ovat "yhtenäisiä" koska minun muistaakseni ykkösmekanessakin on ihan perinteinen viiksi.

Ei tuon viiksen vaihtoon ainakaan muissa relluissa ole tarvinnut muuta kuin irrottaa ratin ja kojelaudan välissä oleva kaksiosainen suojapaneeli joka pysyy paikoillaan parilla altapäin kierretyllä muoviruuvilla. Kurkkaapa pää jalkatilassa ylöspäin niin näät kolot joiden pohjalla nuo ruuvit ovat.

Kun paneeli on poistettu, lähtee se viiksi irti parin juuressa olevan ruuvin avaamisella ja sen perässä on iso liitin joka lukittuu parilla kynnellä.

Uusi paikoilleen päinvastaisessa järjestyksessä eikä tuohon pitäisi ensikertalaiseltakaan mennä kuin puoli tuntia vaikka tarvittavien ruuvarien etsimiseen menisi tovi. Kun saat varaosan käteesti huomaat nopeasti miten yksinkertainen se on ja kysy myyjältä neuvoa vaihtotyöhön.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5600
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1592
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      106
      971
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      851
    5. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      50
      832
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      823
    7. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      44
      822
    8. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      817
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      794
    10. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      39