Voiko joku neuvoo miten voin asentaa DelphiX:n uusimpaan delphiin eli Delphi 2009?
DelphiX
asdpasd
4
857
Vastaukset
- -jotain-
Kaippa sulla on DelphiX: tuorein versio
1.0.8.3 tai uudempi ?
http://www.micrel.cz/Dx/- asdpasd
Juu kokeilin tolla uusimmalla versiolla. Delphi 7:aan se sen kyllä asenti mut ei Delphi 2009:n
- olemassa?..
Joskus koodailin tuolla pelejä. Joku japsi tehnyt sen, viimeisin päivitys taisi olla jotain 7/2000?
- kato tolla..
nykyään undelphi tai undelphix, ja asentuu ainakin d2008:n..en sitten tiiä 2009 ku unicode, mut kokeile ny kuitenkin..
PS: tollanen tuli vastaan ku nopeesti lukematta katoin..
http://delphi.wikia.com/wiki/Undelphix
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532666
- 87928
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11895- 49876
- 76770
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35741Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640- 78595
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85566- 48555