Voiko joku neuvoo miten voin asentaa DelphiX:n uusimpaan delphiin eli Delphi 2009?
DelphiX
asdpasd
4
857
Vastaukset
- -jotain-
Kaippa sulla on DelphiX: tuorein versio
1.0.8.3 tai uudempi ?
http://www.micrel.cz/Dx/- asdpasd
Juu kokeilin tolla uusimmalla versiolla. Delphi 7:aan se sen kyllä asenti mut ei Delphi 2009:n
- olemassa?..
Joskus koodailin tuolla pelejä. Joku japsi tehnyt sen, viimeisin päivitys taisi olla jotain 7/2000?
- kato tolla..
nykyään undelphi tai undelphix, ja asentuu ainakin d2008:n..en sitten tiiä 2009 ku unicode, mut kokeile ny kuitenkin..
PS: tollanen tuli vastaan ku nopeesti lukematta katoin..
http://delphi.wikia.com/wiki/Undelphix
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2241833- 821143
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112978- 83974
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87827- 119754
- 111743
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117648Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa92629- 21622