sai Mäkkäri tällin!!!!!!!!!!!!

Bulkki.

Onko missään videopätkää nähtävillä kun SaiPan Pulkki hoitaa Mäkkäri-pojun lasarettiin.
Toni-boy hei, lätkä on miesten peli!!!!!!!!!!!!

8

432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raukka jätkä!

Täytyy sanoa että ei ollut pulkki Kalpalle meneteys kun saipaan pääsi pelaamaan. Tehkää vaan jatkopahvi, se voi oppia vaikka lukemaankin(peliä).

• kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk...

Menkää pelaamaan ringetteä,se on teidänlajinne.

• Ite oot sääli jätkä

Hitto ei siin Pulkin taklaukses ollu mitään. Erä Tauolla olin kaverin kans syömäs lihapiirakka(mitkä on iha helvetin pieniä) niin kapasen hannu oli siin vieress nii se kiroili siin ja kaikkee. siin taklaukses ei ollut mitään törkeetä!!!!

• poikki!
        Ite oot sääli jätkä kirjoitti:

Hitto ei siin Pulkin taklaukses ollu mitään. Erä Tauolla olin kaverin kans syömäs lihapiirakka(mitkä on iha helvetin pieniä) niin kapasen hannu oli siin vieress nii se kiroili siin ja kaikkee. siin taklaukses ei ollut mitään törkeetä!!!!

Peli oli jo vihelletty poikki, kun tämän pulkin simppa päätti vielä taklata. Pulkki ei ole vahvistus millekään joukkueelle, mutta Mäkkäri on.

• Bulkki.
        poikki! kirjoitti:

Peli oli jo vihelletty poikki, kun tämän pulkin simppa päätti vielä taklata. Pulkki ei ole vahvistus millekään joukkueelle, mutta Mäkkäri on.

No jos muistelee Mäkkärin pelityyliä niin onko hän aina lopettanut "pelaamisen" tuomarin pillin soitua?
        Nyt sattui vaan kohdalle mies eikä mikään junnari.
        Eix sanota että sitä saa mitä tilaa, heh!

• Averyy
        Bulkki. kirjoitti:

No jos muistelee Mäkkärin pelityyliä niin onko hän aina lopettanut "pelaamisen" tuomarin pillin soitua?
        Nyt sattui vaan kohdalle mies eikä mikään junnari.
        Eix sanota että sitä saa mitä tilaa, heh!

Sai ottelun pelikiellon, vaikka olisi pitänyt saada ainakin kaksi.

• ksdkfksdfnkns
        Averyy kirjoitti:

Sai ottelun pelikiellon, vaikka olisi pitänyt saada ainakin kaksi.

ei levittäny jalkaa missään vaiheessa ehkä polvet osu vastakkain mutta minkäs teet, noita sattuu useita kaudessa. mäkkärikin näytti vähän säikähtävän tilanteessa kun oli vammoja alla. tuskin noin kipeetä oikeasti teki..

• vvcxvxcvcvc

kukaan nyt tahallaan jalalla taklaa siinä voi sattuu itseäkin mieti nyt mitä huutelet..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5420
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1422
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      105
      941
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      841
    5. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      813
    6. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      50
      812
    7. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      43
      799
    8. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      787
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      784
    10. Kuinka monesti olet itkenyt?

Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i
      Sinkut
      132
      773
    Aihe