Vesim-N+Vesim-M

Voiko onnistua

Vesimies-m on jahdannut treffeille jo yli vuoden.
Vesimies-mies tuntuu vaan olevan niin itteensä
täynnä etten ole suostunut.
Omasta mielestäni en näe samankaltaisuutta
lainkaan vaikka olemme samaa merkkiä.

Onko kellään kokemuksia,,,vesimies nainen

6

1495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • XZY

      Veskarinaisena en näe hirveästi yhtäläisyyksiä saman merkin mieheen....en ole koskaan romanttisessa mielessä seurustellut vesimiehen kanssa, mutta kavereina on muutama.

      Veskarimies on hauska, erilainen,värikäs....mutta omasta mielestäni huonot puolet ovat kykenemättömyys sitoutumaan, liiallinen hauskanpito silloinkin kuin siihen ei tosiaankaan ole tarvetta, ja pahin kaikista: uskottomuus. Ja veskarimiehet eivät edes itse pidä pettämistä uskottomuutena; sehän "oli vain seksiä".....

      Kaksi vesimiestä saattavat olla ylimmät ystävät, mutta ihmissuhde...huhhuh.

      • Kerran yritin...

        romanttisessa mielessä,ei romantiikasta kyllä
        mitään ymmärtänyt.

        Ja nyt tämä ,"ikuinen poikanen" ollut aviossakin
        kolme kertaa kun ei yksi nainen riitä niin
        jotenkin tuntuu naiset olevan ikuinen harrastus.

        Treffipaikkaehdotuskin paikka jossa meidät ja
        etenkin hänet,kaikki tunnistaisivat sai niskavillat koholle.
        Elikä näytille...ikäänkuin varauslappu...kiitos ei, tähän tulokseen olen
        tullut,kanssani ei toimita näin.


      • Veskarinainen myös

        Olen ollut naimisissa vesimiesmiehen kanssa (siis molemmat vesimiehiä). No meillähän liitto oli todella mukava, rehellinen ja liitto kaatui siihen kun itse halusin vapautta.
        Vesimiesmiehet voivat olla ehkä mustasukkaisia (ainakin ex-mieheni oli ja sitä ihmetteli joskus itsekkin että mitenkä hän nyt noin).
        Mutta olen eri mieltä tuosta uskollisuudesta.
        Ex-mieheni oli ja on varmaan tulevaisuudessakin 100 prosenttisesti uskollinen, samoin kuin itsekin.
        Mutta ex-miehessäni oli hankalaa se, että aina oltiin yhdessä, hän ei halunnut lähteä kavereittensa (joita oli vähän kun ei minnekkään mennyt ilman minua) kanssa minnekkään vaikka kehoitin, sanoi vain, että kun on perhe niin perheenä pitäisi liikkua.
        Uskollisuusasia riippuu ehkä ihmisestä, ei merkistä.
        Mutta muuten vesimiehet, niin miehet kuin naiset, ollaan joskus hiukan omituisia.


    • piirteitä

      nämä meidän treffiaikomuksemme v-m kanssa.
      Nyt kumpikaan ei halua antaa puhelin-numeroa.
      Olisin jo ollut valmis,numeroa ei tullut niin
      en omaanikaan antanut.
      Mielestäni miehen pitää tehdä mynnytyksiä
      naisen suhteen ainakin ensinalkuun.

      Hupaisaa,,, kuin kaksi kakaraa vetäisi narua
      kumpi saa tahtonsa läpi.Ikääkin jo on kummallakin.
      vesimies,,nainen.

    • vesimiesn86

      On kokemusta. Ei onnistunut mun ja exän tapauksessa... Tää mun veskarimies oli vaan liian takertuva ihminen mulle.

    • MariaAnnikki

      me ollaan kans tuollainen v v-pari. aina ennen oon onnistunut välttelemään vesimiehiä mutta nyt oon sitten kunnolla "pulassa". Tuo on kyllä mun mielestä ollut vaan plussaa että ollaan samanlaisia.. Ymmärrän paremmin sen jos mies tekee u-käännöksiä vaikeissa tilanteissa kun itsekin teen sen. Esim jos hänet haukutaan hän ottaa kovan roolin antaa huudon mennä ohi ja vaikenee. Itekkään en halua huutaa takaisin naamapunasena kun se ei hyödytä mitään. Eikä muutenkaan tartte riidellä mistään. Ensimmäinen mies joka on hyväksynyt kaikki minunkin outouteni ilman mitään. Pientä vääntämistähän tämä silloin tällöin on. Ollaan tosin seurusteltu vasta vähän aikaa ja täydellistä luottamusta ja kiintymystä ei ole rakentunut kai kummankaan puolelta. Mutta sen tiedän ettei hän petä.. en usko että edes tässä alussa vaikka kumpikaan ei ole vielä kiintynyt riittävästi.. Työtähän se vaatii ainakin tässä kun alkaa vauvakin tehdä tuloaan. mikä siis on hyvä esimerkki vesimiehen sitoutumisesta. (kun tämä on kuitenkin suunniteltu lapsi)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7179
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      32
      2772
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2346
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      96
      2042
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      15
      1746
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1535
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1371
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1319
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    Aihe