Vesimies-m on jahdannut treffeille jo yli vuoden.
Vesimies-mies tuntuu vaan olevan niin itteensä
täynnä etten ole suostunut.
Omasta mielestäni en näe samankaltaisuutta
lainkaan vaikka olemme samaa merkkiä.
Onko kellään kokemuksia,,,vesimies nainen
Vesim-N+Vesim-M
6
1507
Vastaukset
- XZY
Veskarinaisena en näe hirveästi yhtäläisyyksiä saman merkin mieheen....en ole koskaan romanttisessa mielessä seurustellut vesimiehen kanssa, mutta kavereina on muutama.
Veskarimies on hauska, erilainen,värikäs....mutta omasta mielestäni huonot puolet ovat kykenemättömyys sitoutumaan, liiallinen hauskanpito silloinkin kuin siihen ei tosiaankaan ole tarvetta, ja pahin kaikista: uskottomuus. Ja veskarimiehet eivät edes itse pidä pettämistä uskottomuutena; sehän "oli vain seksiä".....
Kaksi vesimiestä saattavat olla ylimmät ystävät, mutta ihmissuhde...huhhuh.- Kerran yritin...
romanttisessa mielessä,ei romantiikasta kyllä
mitään ymmärtänyt.
Ja nyt tämä ,"ikuinen poikanen" ollut aviossakin
kolme kertaa kun ei yksi nainen riitä niin
jotenkin tuntuu naiset olevan ikuinen harrastus.
Treffipaikkaehdotuskin paikka jossa meidät ja
etenkin hänet,kaikki tunnistaisivat sai niskavillat koholle.
Elikä näytille...ikäänkuin varauslappu...kiitos ei, tähän tulokseen olen
tullut,kanssani ei toimita näin. - Veskarinainen myös
Olen ollut naimisissa vesimiesmiehen kanssa (siis molemmat vesimiehiä). No meillähän liitto oli todella mukava, rehellinen ja liitto kaatui siihen kun itse halusin vapautta.
Vesimiesmiehet voivat olla ehkä mustasukkaisia (ainakin ex-mieheni oli ja sitä ihmetteli joskus itsekkin että mitenkä hän nyt noin).
Mutta olen eri mieltä tuosta uskollisuudesta.
Ex-mieheni oli ja on varmaan tulevaisuudessakin 100 prosenttisesti uskollinen, samoin kuin itsekin.
Mutta ex-miehessäni oli hankalaa se, että aina oltiin yhdessä, hän ei halunnut lähteä kavereittensa (joita oli vähän kun ei minnekkään mennyt ilman minua) kanssa minnekkään vaikka kehoitin, sanoi vain, että kun on perhe niin perheenä pitäisi liikkua.
Uskollisuusasia riippuu ehkä ihmisestä, ei merkistä.
Mutta muuten vesimiehet, niin miehet kuin naiset, ollaan joskus hiukan omituisia.
- piirteitä
nämä meidän treffiaikomuksemme v-m kanssa.
Nyt kumpikaan ei halua antaa puhelin-numeroa.
Olisin jo ollut valmis,numeroa ei tullut niin
en omaanikaan antanut.
Mielestäni miehen pitää tehdä mynnytyksiä
naisen suhteen ainakin ensinalkuun.
Hupaisaa,,, kuin kaksi kakaraa vetäisi narua
kumpi saa tahtonsa läpi.Ikääkin jo on kummallakin.
vesimies,,nainen. - vesimiesn86
On kokemusta. Ei onnistunut mun ja exän tapauksessa... Tää mun veskarimies oli vaan liian takertuva ihminen mulle.
- MariaAnnikki
me ollaan kans tuollainen v v-pari. aina ennen oon onnistunut välttelemään vesimiehiä mutta nyt oon sitten kunnolla "pulassa". Tuo on kyllä mun mielestä ollut vaan plussaa että ollaan samanlaisia.. Ymmärrän paremmin sen jos mies tekee u-käännöksiä vaikeissa tilanteissa kun itsekin teen sen. Esim jos hänet haukutaan hän ottaa kovan roolin antaa huudon mennä ohi ja vaikenee. Itekkään en halua huutaa takaisin naamapunasena kun se ei hyödytä mitään. Eikä muutenkaan tartte riidellä mistään. Ensimmäinen mies joka on hyväksynyt kaikki minunkin outouteni ilman mitään. Pientä vääntämistähän tämä silloin tällöin on. Ollaan tosin seurusteltu vasta vähän aikaa ja täydellistä luottamusta ja kiintymystä ei ole rakentunut kai kummankaan puolelta. Mutta sen tiedän ettei hän petä.. en usko että edes tässä alussa vaikka kumpikaan ei ole vielä kiintynyt riittävästi.. Työtähän se vaatii ainakin tässä kun alkaa vauvakin tehdä tuloaan. mikä siis on hyvä esimerkki vesimiehen sitoutumisesta. (kun tämä on kuitenkin suunniteltu lapsi)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418