vesimiesmies haluton

rapun..

Olisin nyt kipeästi vailla neuvoja. Elikkä olen rapu nainen ja mieheni on vesimiesmies..meillä on olut n puoli vuotta kerran kuukaudessa seksiä koska vesimieheni ei halua..Ja olen sitä joka päivä miettinyt että miten tässä nyt käy..seksi kun on tärkeää minulle! kuinka saada vesimies taas vällyjen väliin?olemme kummatkin nuoria(n 20v)en itse uskalla tehdä aloitetta koska pelkään sitä "väsyttää" joka hukuttaisi minut taas epätoivoon.

7

1286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruikutusta rimppakintulta

      lopeta se roikutus ja anna sen miehen olla ,se ei ole sinua varten.parempi sun on olla yksin.ja lopuksi oletkin yksin,ja se on ihan totta.

    • femmeh

      Miksi et juttele veskarisi kanssa suoraan? Luultavasti jokin painaa.(Vertaan omalle kohdalleni Vesimieheni kanssa) Ei välttämättä teidän välillä, mutta ehkä töissä. Ja helpottaisihan tuo molempien oloa kun toinen tietäisi mistä on kyse..

      Meidän veskari-rapu-suhteessa tää toimii. :)

      • joopa joo

        vesimies on sadistinen ihminen,kun se rapu on taas laiska ja siitä se ongelma tulee.kokemusta on ja lopulta ero.


      • Ailemayu
        joopa joo kirjoitti:

        vesimies on sadistinen ihminen,kun se rapu on taas laiska ja siitä se ongelma tulee.kokemusta on ja lopulta ero.

        sadisti-Vesimiehiä sinä olet tapaillut? =D

        Meikäläisen ystäväpiirissä on kyllä erityisen mukavia ja "halukkaita" Veskareita. Kenties heitä ei vain kiinnosta kauaa.


    • Nimetön

      hyvä ystäväni on Vesimies...
      Minulla on haluja vaikka toisille jakaa, mutta kumppanillani ei vakonen kostu haluihin asti edes 1 2 kk aikana !!
      Tämä asia on aika rasittavaa, toisten naisten perään olen alkanut vilkuilla ja ajatukset liikkuvat sinne makuuhuoneen puolelle heti.

    • vesimiesn86

      Vesimiehellä ikävä kyllä kiinnostus lakkaa joskus hyvinkin nopeasti... sen takia on hyvä piristää seksiä välillä uusilla jutuilla. =) Kokeile vaikka! Uusia hepeneitä tai jotain seksileikkejä niin johan on taas vesimies mukana!;)

    • rapurapu

      oon ite parikymppinen rapunainen ja naimisissa vesimiehen kanssa. :) sama ongelma myös meillä. vesimies ei halua ja kun mulle ei riitä se kerran kuukaudessa. kannattaa kokeilla vesimiehen kanssa ihan uusia juttuja esim.seksilelut. ;) meillä piristi hetken aikaa nyt taas latistunut... huoh... vongattava se vaan on heh ei muu auta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18459
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3145
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1416
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1091
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe