erakko

naapuri..

Mulla on niin outo naapuri, istuu vaan kämpässään. Käy töissä, muttei missään muualla. Kavereita hänen luona ei käy koskaan. Voi olla pari vuorokauttakin sisällä. Joskus mies käy kävelylenkin tekemässä. Huonoo kertoo jos ei elämässä ole muuta ku työ. Turhamainen mies muutenkin, auto lämmityksessä 6 lämpötilassa.

47

3624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on sullakin

      ongelma. ei sen pitäis paljoo haitata sun elämää miten joku naapuri elää. lojunhan mäkin joskus koko päivän sisällä eikä kukaan ole sanonut siitä täällä mitään

    • vaan

      Eihän tuossa ole mitään outoa.Sehän on ihan positiivista, että tulee itsensä kanssa toimeen. Mielummin yksin kuin huonon kaverin kanssa. Sekin on positiivien asia, että ihminen huolehtii kunnostaan kävelemällä. Eikä siinä mitään turhamaisuutta ole, jos auto on lämmityksessä alle 10 asteen lämpötilassa. Joten taidat olla itse outo naapuri.

    • itolet

      tosi outo kun kyyläät naapurias,naapuris käy
      töissä ja huolehtii kunnostaan toisin kuin
      sinä istut ja kyttäät mitä naapurisi milloinki
      tekee, sulla ei ole elämää tai on sittenkin
      kun elät naapuris kautta että saat elämää
      jotain itellekki meneehän se noinki =O)

      • Anonyymi

        mulla oli tollasia naapureita jotka kyttää. nykyää ei oo ku muutin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulla oli tollasia naapureita jotka kyttää. nykyää ei oo ku muutin .

        Muuttaisin minäkin,jos tulisi ilmi,että joku miettii milloin olen kotona milloin töissä tms.


    • voi tietää

      mitä naapuri kämpässään tekee! On paljon ihmisiä, jotka viihtyvät omissa oloissaan ja ei siinä oo mitään kummallista. Taitaa olla sun elämä vailla sisältöä, kun kulutat aikaas naapuria kyttäämällä?

      • ei outoa ollenkaan

        saa olla jos ei omassa kodissaan.Kotonahan pitäs olla kaikista mukavinta elellä.


      • Anonyymi

        Jotkut tekee myös kotona varsinaisen työn lisäksi etätöitä.


    • ihme eläjä

      Entäpä jos se on salajuoppo? Näillä keleillä on ihmisillä paksut takit, helppo kanniskella viinapulloja takin alla kämppään ja tissutella niitä siellä piilossa muilta. Salajuoppoutta on tavattoman paljon, etenkin kerrostaloissa ja se on iso ongelma! Ootko nähnyt että olisi käynyt alkossa tai onko roskalaatikossa alkon pusseja?

      • Anonyymi

        Niin mitä sitten ? Ei salajuominen ole rikollista ,sitä paitsi piilojuoppoutta on rikkailla omakoti talon asukkaillakin.


      • Anonyymi

        Onko normaalia jos naapuri n 50 v erakko/yksinasuva kesähelteellä paksu talvitakki huppu päällä. Pari kertaa viikossa uloskäynti. Yöllä n 3 kertaa vetää kovaa kolahdusta WC pönttöä, hyvä että vetää mutta ei hyvä että lapsenlapset ja muut alakertalaiset perkele herää. Huoli-ilmoitus?


    • cxnmcxnmcx

      Anna sen ihmisen ELÄÄ ELÄMÄÄNSÄ perkele!!!

      Itsellänikin on juuri sun tyyppisiä kyyliä, joita kiinnostaa KAIKKI mun tekeminen ja myös tekemättä JÄTTÄMINEN!!!

      Olen kuullut juuri tuollaista uunomaista valitusta siitä, että "Siellä se nyt taas yksikseen istuu kämpillään...? Miksi se on noin paljon yksin...?", jne...

      MITÄS ...vettiä se NAAPUREILLE kuuluu, miten aikani vietän???

      • samaa mieltä!

        Munkin luo änkes melkein yks eukko väkisin, kyseli miestäni tv:ta korjaamaan?

        Totesin rouvalle kuten asia oli, ei minulla ole miestä, muutti muualle jo vuosi sitten.

        Sitäpä kai hän tulikin tarkastamaan, koska exäni ei ollut mikään tv korjaaja. Toiseksi kyselijä oli jo mummeli, elikkä tuskin exän syrjähyppykään.


      • Anonyymi

        Varkaudessa s s kyttää


      • Anonyymi

        Varkaudessa s s kyttää


      • Anonyymi

        Ongelma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varkaudessa s s kyttää

        Kuka s s?


    • se erakko

      on... ja yksinäinen luuseri... kun et tunnu muuta tekevän, kun olevan ikkunan äärellä vahtaamassa naapuria,, ja luullen näin tietävän naapuristaan kaiken. Jos ap. kirjoitus ei ollut provo, niin kirjoittajan täytyy olla hieman yksinkertainen henkilö...

    • soimaa

      "Huonoo kertoo jos ei elämässä ole muuta ku työ"

      Kovimpa sosialliselta ei toi sunkaan elämä näytä jos kerkeet vahtimaan naapurisi kaikki menot ja tulot... jos sulla olisi sosiaalista elämää, niin et edes kiinnittäisi huomiota moiseen asiaan, mutta näyttääkin olevan niin että naapurisi saa sentää sosiaalisia kontakteja työn kautta, mutta sä olet kateellinen ja katkera, kun sulla ei ole edes työtä ja ei edes kavereitakaan..

    • hän lataa

      auton akkua?

    • etten kyttää

      Voihan vehnä. Sanotaan, että ikäihmiset kyttää naapureitaan, mutta tekstin perusteella et vaikuta kovin vanhalta. Itse olen jo 60 , mutta minulla ei ole hajuakaan miten paljon naapureissani käy vieraita, istuvatko illat kämpässään jne. EVVK.

      • Anonyymi

        Nyt oot jo iäkäs.


    • ihmiset

      vastailee näin päivänselviin provoihin? Jos nyt ei jollain ilveellä ole provo niin siinä tapauksessa aloittaja on kyllä jo harvinaisen säälittävä tapaus. Todellinen no-liferi ja kusipääkyttääjä.

    • ................

      kotona olla rauhassa,niin missäs sitten?.

    • Mee hoitoon.

      ...

    • erakoitunut

      jos oot niin huolestunut naapurisi yksinäisyydestä, niin sinä varmaan sitten autat häntä tarjoamalla juttu- ja ulkoiluseuraa vai mitä?

      • meitsi vaan

        Että suomessa on todella paljon yksinäisiä ja erakoita jotka vain odottavat että heille juteltaisiin. Herkkien ihmisten on vaikeaa tehdä kontaktia muiden kanssa. Itse olen myös aika ujo ja arka nuorimies, ja kesti lähes vuoden ennenkuin tutustuin naapureihin. (ja sekin oli kohtalonoikku koska astuin rappukäytävässä vahingossa heidän koiran hännän päälle). Nyt meille on hyvät välit, ja ilmoitellaan ajoissa esim siitä milloin tulee olemaan bileitä, ja vähän kovempaa meteliä.


      • onnellinen erakko
        meitsi vaan kirjoitti:

        Että suomessa on todella paljon yksinäisiä ja erakoita jotka vain odottavat että heille juteltaisiin. Herkkien ihmisten on vaikeaa tehdä kontaktia muiden kanssa. Itse olen myös aika ujo ja arka nuorimies, ja kesti lähes vuoden ennenkuin tutustuin naapureihin. (ja sekin oli kohtalonoikku koska astuin rappukäytävässä vahingossa heidän koiran hännän päälle). Nyt meille on hyvät välit, ja ilmoitellaan ajoissa esim siitä milloin tulee olemaan bileitä, ja vähän kovempaa meteliä.

        erakko toistaiseksi.Olin pitkässä parisuhteessa,jossa ei ollut hetken rauhaa,aina jotain riitaa ja tuntu,ettei voi enää hengittää.
        Nyt erosurun käytyä läpi,suorastaan nautin yksinolosta omassa kodissani.Ihan uutta minulle,saan olla kotona pitkin tai poikin eikä kukaan vinoile.
        On aina erilaisia elämänkokemuksia ja siinä voi olla syy,miksi ei halua kertakaikkiaan juttuseuraa koko aikaa.
        Kyllä sekin aika tulee,että seura taas kiinnostaa,mutta nyt ei.


      • jonna.
        onnellinen erakko kirjoitti:

        erakko toistaiseksi.Olin pitkässä parisuhteessa,jossa ei ollut hetken rauhaa,aina jotain riitaa ja tuntu,ettei voi enää hengittää.
        Nyt erosurun käytyä läpi,suorastaan nautin yksinolosta omassa kodissani.Ihan uutta minulle,saan olla kotona pitkin tai poikin eikä kukaan vinoile.
        On aina erilaisia elämänkokemuksia ja siinä voi olla syy,miksi ei halua kertakaikkiaan juttuseuraa koko aikaa.
        Kyllä sekin aika tulee,että seura taas kiinnostaa,mutta nyt ei.

        Minä ainakin ymmärrän tuon OIKEIN hyvin.


      • _-_-_-
        meitsi vaan kirjoitti:

        Että suomessa on todella paljon yksinäisiä ja erakoita jotka vain odottavat että heille juteltaisiin. Herkkien ihmisten on vaikeaa tehdä kontaktia muiden kanssa. Itse olen myös aika ujo ja arka nuorimies, ja kesti lähes vuoden ennenkuin tutustuin naapureihin. (ja sekin oli kohtalonoikku koska astuin rappukäytävässä vahingossa heidän koiran hännän päälle). Nyt meille on hyvät välit, ja ilmoitellaan ajoissa esim siitä milloin tulee olemaan bileitä, ja vähän kovempaa meteliä.

        antaisitte edes niiden erakoiden olla rauhassa ja keskittyisitte siihen omaan "muka" täydelliseen elämäänne.


      • Anonyymi
        meitsi vaan kirjoitti:

        Että suomessa on todella paljon yksinäisiä ja erakoita jotka vain odottavat että heille juteltaisiin. Herkkien ihmisten on vaikeaa tehdä kontaktia muiden kanssa. Itse olen myös aika ujo ja arka nuorimies, ja kesti lähes vuoden ennenkuin tutustuin naapureihin. (ja sekin oli kohtalonoikku koska astuin rappukäytävässä vahingossa heidän koiran hännän päälle). Nyt meille on hyvät välit, ja ilmoitellaan ajoissa esim siitä milloin tulee olemaan bileitä, ja vähän kovempaa meteliä.

        toiset haluaa olla yksin


      • Anonyymi
        onnellinen erakko kirjoitti:

        erakko toistaiseksi.Olin pitkässä parisuhteessa,jossa ei ollut hetken rauhaa,aina jotain riitaa ja tuntu,ettei voi enää hengittää.
        Nyt erosurun käytyä läpi,suorastaan nautin yksinolosta omassa kodissani.Ihan uutta minulle,saan olla kotona pitkin tai poikin eikä kukaan vinoile.
        On aina erilaisia elämänkokemuksia ja siinä voi olla syy,miksi ei halua kertakaikkiaan juttuseuraa koko aikaa.
        Kyllä sekin aika tulee,että seura taas kiinnostaa,mutta nyt ei.

        mulla erosta 10v ja uus miesystävä on. ei nähä usein koska en jaksa.


    • mitään

      6 lämpötiloja kuule ole ollut koko talvessa!

    • narkomaaneja

      niin parempi pysyä erossa heistä.

    • Erilaisia ihmisiä

      Yksin, kaksin tai kolmin. Pääasia, että itse on onnellinen. Erakkoudessa ei ole mitään pahaa, jos ihminen niin itse haluaa. Jokainen tyylillään. Ihmiset ovat erilaisia. Joku voi haluta seuraa, mutta on ujo ja ei itse uskalla juttusille, saattaisi ilahtua, jos toinen menisi juttelemaan. Voi olla myös jotakin traumoja ihmissuhteissa tms. On luonteeltaan erakko. Viihtyy omassa seurassaan. On töiden jälkeen panokset loppu, vastapainona viihtyy kotona jne. Syitä on monia.

    • hhe3

      Ihmeluuseri olet, kyttääjä ja vielä kehtaat raportoida täällä, et tajua hävetä kyttäämistäsi sis.

    • älä kyylää

      erakkohan olet itsekkin kun vahdit naapuria, jos olis ohjelmaa sulla, tuskin huomaisit naapurin olevan erakko..

    • Anonyymi

      mitä sitten

    • Anonyymi

      mitä hittoa?toihan on unelmanaapuri

    • Anonyymi

      Minulla on taas seinänaapurina mielenterveyspotilas nuori tyttö, on kotona lähes koko ajan , siellä se sit sekoilee.. Mielummin tuollainen hiljainen työssäkäyvä kuin joku sekopää. Voi tuollaisella erakollakin olla kavereita, pitää yhteyttä puhelimitse tai videopuheluiden avulla.

      • Anonyymi

        Hyvimpä joku on tietävinään taas jonkun mielenterveydestä?pipipäät kirjoittaa omiaan,nyt on korona olkaa kotona tuurpa kiinni.


    • Anonyymi

      Aloittajalle,hanki ihan oma elämä ja tekemistä oikeesti.Sen sijaan kuin kirjoitat ihmisen elämän tapoja. Et tiedä hänestä mitään ,miten rikasta elämää lie elääkään sun totuutta tietämättä. Sä vaan kannat huolta hiljasen naapurin takia,hänhän saattaa tehdä etätyötä sivussa ja leffoja katella ja ties mitä sun tietämättä .Outoa ja tylsää elämää itse elät kyttäämällä ja ihmettelemällä ihmisen olemisia.

      • Anonyymi

        Mullakin oli outo naapuri. Ei koskaan yksin. Aina joku paikallinen urheilujoukkue kylässä. Ihan kun olis asunut juna-aseman yläpuolella.


    • Anonyymi

      Voi mulle kävis.
      Tekisin kaikkeni että viihtyisi.

      Haluaisitko että kuuluu monta kertaa minuutissa auton tai talon oven sulkeminen. Hakkaamimen.

      Meille kuuluu.

      Em tiedä mitä ovat ihmisiään.

      Nämö ns ihmiset

    • Anonyymi

      Työkaveri sanoi, että etätyöviikolla ei ehkä viikkoon poistu kotoa.

      Miten jossain paikkaa on trafiikkia ja ovissa kulkua koko ajan, tauotta. Varmaan jotain rikollisjengejä.

      Ei nykyään kodeissa juhlita, on vuokrattavia juhlapaikkoja.

    • Anonyymi

      Miksi kyttäät naapuria??

    • Anonyymi

      Salametästäjii ovat ampuvat kaikkee mikä liikkuu hyryllä monta poroo hävinneet hirvien lisäks

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1525
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1344
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe