Hei!
Olisin hankkimassa berberinskinkkiä.
Niinpä ajattelin kysäistä onko miten ystävällinen?
BERBERINSKINKKI
2
632
Vastaukset
- -0-
on melko säyseä lemmikki :)
tottuvat käsittelyyn eivätkä ainakaan kuulemien ja lukemien mukaan stressaannu kovin kaan kauheasti käsittelystä :) jos tarvit lisä tietoa olen tehnyt laji esitelmän tästä ja se on minull akoneella valmiina :) voin vastata kaikkiin kysymyksiin (tod.näk.) jos vain jtn keksit :) - Ferskutus
Itse omistan kaksi berberiskinkkiä ja ovat todella ihmisystävällisiä. Tietty se riippuu siitä miten paljon niitä käsittelee, itse leikin niiden kanssa melkein päivittäin ja hyppäävät heti kädelle jos sen laittaa terraarioon. Saattavat joskus kömpiä olkapäällekin nukkumaan :) Ovat helppohoitoisia ja kilttejä. Hiekka tietenkin on haasteellisin kun ulosteet sekoittuvat siihen. Kannattaa tutustua sellaiseen nettisivuun kuin http://www.matelijat.info/berberiskinkki/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745048- 332821
- 402564
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261963Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401892- 951742
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291739- 1661603
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241358Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941220