Rapunzel of Sweden -pidennykset

Tiukunen

Onko kukaan tilannut hiuksia Rapunzel of Sweden -nettikaupasta? Itseäni kiinnostaisi lähinnä (kynsi)sinettipidennykset. Onko laatu hyvää? Riittääkö 100 sinettiä? Olen kahden vaiheilla tilaanko additionallenghts.co.uk:sta vai rapunzel of swedenistä. Kommentteja additionallenghts-pidennyksistä saa laittaa myös.

167

27755

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enkä suosittele

      moi, toivottavasti et saa tätä liian myöhään, sillä rapunzel ei ole laadukas, laitoin tänään kyseiselle yritykslle reklamaation, sillä he mainostavat hiusten olevan 100% aitoa hiusta, mutta ihmisn hiusta tämä ei ainakaan ole, hevosen, aasin ym ehkä. Ja tämä on tosi. Hiukseni ovat aivan pilalla ja sinetit eivät irtoa omistani lainkaan, tämän siitä sai kun piti pitkät hiukset saada, vaikka niin ei ilmeisesti ollut koskaan minulle tarkoittu tapahtuvan. Olen ihan paskana

      • Tiukunen

        En päätynyt tilaamaan sieltä. Onko hius siis erityisen karheaa, takkuuntuvaa vai mitä tarkoitat? Ja eikös se ole hyvä asia etteivät sinetit irtoa (ainakaan ennen aikojaan)? Kannattaa käydä poistattamassa pidennyksiä tekevällä kampaajalla, mieluummin kuin repiä itse. Samaa irrottamisongelmaa olen nimittäin kohdannut muissakin sinettihiuksissa ja syy on ollut väärässä irrottamistekniikassani. Ei tarvitse kuin kerran käydä kokeilemassa kampaajalla miten ne kuuluisi irrottaa, niin sen osaa tehdä itse ilman hiusten repimistä :)


      • mmm,,,,,,

        Nyt selvis itsellekkin miksi omat paksut tuuheat hiukseni ovat nykyään pidennysten jälkeen ohuet ja pehmeät latteat hiukset.. Lisäksi hiuksia lähti mukana ihan törkeesti kun otin sinettipidennykset pois mutta ei ihme kun oma hiuslaatuni oli kans ihan jotain muuta kun ihmisen miksi väitettiin.. :( Nyt vain odotellaan että hiukset alkaisivat kasvaa taas ja paksuuntuisivat siinä samalla sitten.


    • kaivataan

      Löytyykö muita Rapunzelia kokeilleita? Kiinnostaisi kovasti tilata, erityisesti tuo eurooppalainen

      • aissa

        EN todellakaan suosittele rapunzelia. itselläni on tällä hetkellä rapunzelin hiukset ja suorastaan tätä ei pysty ollenkaan pitämään auki koska tunnissa on jo armoton rastalaatta päässä. sinetit halkeilevat ja lähtevät itsestään. hiuksia lähtee paljon sekä kaverillanikin on samat huonot kokemukset kyseisestä hiuksesta. ja kaiken lisäksi otin yhteyttä kyseiseen firmaan ja lähettivät jonkin aineen jonka piti maksaa kympin. tuliki sit 90e lasku. kunnon toimintaa. ja jos sinne haluaa reklamoida pitää kaikki hoitaa ruotsiksi tai englanniksi. suosittelen sinua tilaamaan hairiumista sinettihiuksesi.


      • mimu83
        aissa kirjoitti:

        EN todellakaan suosittele rapunzelia. itselläni on tällä hetkellä rapunzelin hiukset ja suorastaan tätä ei pysty ollenkaan pitämään auki koska tunnissa on jo armoton rastalaatta päässä. sinetit halkeilevat ja lähtevät itsestään. hiuksia lähtee paljon sekä kaverillanikin on samat huonot kokemukset kyseisestä hiuksesta. ja kaiken lisäksi otin yhteyttä kyseiseen firmaan ja lähettivät jonkin aineen jonka piti maksaa kympin. tuliki sit 90e lasku. kunnon toimintaa. ja jos sinne haluaa reklamoida pitää kaikki hoitaa ruotsiksi tai englanniksi. suosittelen sinua tilaamaan hairiumista sinettihiuksesi.

        Kyllä siellä on koko ajan ollut ihan suomenkieline palvelu jopa puhelimessa.


      • Miissaa
        aissa kirjoitti:

        EN todellakaan suosittele rapunzelia. itselläni on tällä hetkellä rapunzelin hiukset ja suorastaan tätä ei pysty ollenkaan pitämään auki koska tunnissa on jo armoton rastalaatta päässä. sinetit halkeilevat ja lähtevät itsestään. hiuksia lähtee paljon sekä kaverillanikin on samat huonot kokemukset kyseisestä hiuksesta. ja kaiken lisäksi otin yhteyttä kyseiseen firmaan ja lähettivät jonkin aineen jonka piti maksaa kympin. tuliki sit 90e lasku. kunnon toimintaa. ja jos sinne haluaa reklamoida pitää kaikki hoitaa ruotsiksi tai englanniksi. suosittelen sinua tilaamaan hairiumista sinettihiuksesi.

        Itsellä kanssa hiukset paakkuuntuu latvaan ja olen menossa taas huomenna lyhentämään jotta kehtaan pitää joskus edes auki. Mainostivat myös kiharaa pidennyshiustam joka ensimmäisen pesun jälkeen oli täysin suora. Tukka on karheaa ja olen samaa mieltä siitä, että ihmisen hiusta ei ole.

        Tilasin samaa väriä itselleni kahdessa eri erässä. Värit olivat samalla värikoodilla, mutta TÄYSIN erin väriset.


      • pikkumyy^

        rapunzelossa on hyviä pidennyksiä itellä on kolmet sieltä ja kaikki niistä on kestäny reilu kaks vuotta. ei mitään valitettavaa tyytyväinen olen ollut (:


      • jaEttE
        pikkumyy^ kirjoitti:

        rapunzelossa on hyviä pidennyksiä itellä on kolmet sieltä ja kaikki niistä on kestäny reilu kaks vuotta. ei mitään valitettavaa tyytyväinen olen ollut (:

        Oletko käyttöny clipsi pidennyksiä vai jotain muita ? Kun itse olen tilaamassa kyseisestä paikasta mutta noi clipsi pidennykset maksaa niin paljon niin en viitsi tilata jos heti menee pilalle (: ja onko sileät vai karheat (:


      • Mieti tarkkaan

        Hei! En suosittele myöskään. Kun kävin sinettien kanssa ensimmäistä kertaa suihkussa niin siitälähtien ne olivat takkuiset ja hamppumaiset kokoajan. Kaikenlisäksi sineteis viisi lähti päästä varmaan ekan viikon sisään. Koskematta hoitoaineilla tai harjaamatta sinettiin ollenkaan. Että tällasta. Toisaalta siitä ei ollu kauaa ku olin synnyttänyt että raskauden jälkeen hiusten herkkyys voi olla aika sekasin vielä. Eli sinetit lähtivät siis katketen oman tukan kanssa.


      • rapunzelforever
        pikkumyy^ kirjoitti:

        rapunzelossa on hyviä pidennyksiä itellä on kolmet sieltä ja kaikki niistä on kestäny reilu kaks vuotta. ei mitään valitettavaa tyytyväinen olen ollut (:

        jep sama! :)
        vissiin sinetit ei sit näköjää oo ollu kestäviä mitä ny tätä keskusteluu oon lukenu, mut teipit ja clipsit on itellä ollu iha erinomaiset! :)
        voi toki olla että 2009 vuonna hiukset on ollu huonolaatusta mutta nyt ainakin niin hyvää että mistään muualta en suostu pidennyksiä ostamaan :)


    • pinkeää

      Kynsisinettäejä sieltä tilasin (100kpl) ja tosi paksuihin hiuksiini meni about 75kpl.
      Ei laitettu sineteillä vain lettitekniikalla, leikkasin sinetit pois. Hiukset pysyivät todella hyvässä kunnossa todella pitkään vaikka blondasin ne 2 krt (tilasin blondit, värjäsin pinkiksi). Toimitus oli myös suht nopea, noin viikon.

    • barbie***

      Tilasin sieltä, Rapunzel of Sweden, kerran 60cm hiusnauhan,joka oli loivaa kiharaa.Noh,hius oli aitoa,mutta latva niin huonoa, että sitä piti leikata n.15cm,jotta se olisi edes ollut siedettävän näköistä.
      Nykyisin tilaan dreamhairista,joka on suomalainen netti firma.Hiukset ovat aina olleet todella laadukkaita ja sieltä saa jopa 60cm hiusta. Itse tykkään,että jos kerran pidennys otetaan,pitää siinä olla sitten pituuttakin!

      • joopa joo....

        Ite tilasin dreamhairista 60cm pitkää hiusta ja meni viikossa takkuun ja piti kampaajalla käydä leikkaa 20cm pois ja ostin sieltä hoitotuotteet. Nyt se on samanlaista ku aikasemmi, mulla on vuosien kokemukset pidennyksistä eli hoidossa ei ole vikaa vaan hiuksessa.


    • -anscu-

      Mulla on ollu viimesen kahden vuoden aikana 5 kertaa hiusten pidennys ja hiukset olen tilannut rapunzelilta sekä hairiumista,kummankaan firman tuotteiden kanssa ei mitään ongelmaa.
      Olen myös muutamalle ystävälle laittanut sinettihius pidennyksiä ja kyllä voin sanoo,että pidennyksen hoitamisesta on kiinni,missä kunnossa hiukset pysyy.
      Kosteuttavat hiusten hoitotuotteet ja hiusten mukana tulevien ohjeiden noudattaminen pitää kunnossa! :)

      • karvaa

        myyvät,ostin teippi AITOHIUSTA ja roskii meni,ja olen ennenkin pitänyt teippihiusta joten osaan varmasti hoitaa.Rabuzelin karva kesti 3pesua kun oli karvatakkuja koko tukka täynnä!
        Aiemmat tilaamani hiukset ovat pysyneet hyvinä ja kestäneet 3 vaihtoa,en vain viitsisi aina tilata kreikasta asti kun tulee niin kalliiksi,mut kai on pakko laittaa lanttia säästöön taas.Kai se on nii et halvalla kun saa vaa paskaa!


      • PidennysHKI
        karvaa kirjoitti:

        myyvät,ostin teippi AITOHIUSTA ja roskii meni,ja olen ennenkin pitänyt teippihiusta joten osaan varmasti hoitaa.Rabuzelin karva kesti 3pesua kun oli karvatakkuja koko tukka täynnä!
        Aiemmat tilaamani hiukset ovat pysyneet hyvinä ja kestäneet 3 vaihtoa,en vain viitsisi aina tilata kreikasta asti kun tulee niin kalliiksi,mut kai on pakko laittaa lanttia säästöön taas.Kai se on nii et halvalla kun saa vaa paskaa!

        Tilaa mieluummin Additionalia, olen parit Rapunzelit laittanut kun asiakkaat itse sieltä tilanneet ja sinettiosa on joissakin omituinen, tai siis vaihtelee. Eurooppalaisessa mitä mainostavat ei hius ainakaan ole sen pehmeämpää.


      • kermfekf

        fdrjngfvrkre


    • niiii

      olen siis tilannut ko. paikasta useasti ja tutuillekin tehnyt heidän hiuksista pidennyksi, ilman ongelmia. Sinettiosa on aika iso, joten sitä olen leikannut pienemmäksi, muuten ei valittamista. Juuri viikko sit otin pidennyksen pois ja mietin et laitaniko heti uuden vai tilaisko väillä klipsipidennyksen.

      Mulla on ollut myös great lenght pidennys ja aivan samalla tavalla nämä käyttäytyivät kuin halvemmatkin.

      Niin ja suomeksi olen asioinut rapunzelin kanssa.

      • GK83

        Itsellä ainakin ollut ainakin toistaiseksi ihan hyviä kokemuksia Rapunzelin tuotteista, niin hiuksista kuin liimoistakin. Dreamhairista sensijaan en menisi enään koskaan tilaamaan mitään. Olen tehnyt Dreamhairin hiuksista 2 pidennystä ja molemmat ovat osoittautuneet tekohiukseksi. Eli jos näistä kahdesta pitäisi valita niin suosittelen ennemmin Rapunzelia.

        P.s Hyvä keino testata hiuksen aitous on ottaa 1 tekohius ja 1 oma ja polttaa sytkärillä kummankin päätä niin voit vertailla. Tekohius ensinnäkin haisee muoville palaessaan ja "kihartuu" muovinnäköisesti.


    • Parturi-Kampaaja :)

      Itselläni on Rapunzel of swedenin pidennykset ja olen tehnyt kyseisillä hiuksilla myös asiakkailleni pidennyksiä. Sinetit kestävät hyvinä n. 3 kuukautta jos niitä hoitaa oikein. Hiusten laatu ei ole paras, mutta varmasti edullisin! Ja todella ystävällinen palvelu.
      En tilaa enää mistään muualta pidennyshiuksia kuin tästä firmasta. Juuri viimeviikolla laitoimme minulle Micro Ring pidennykse. (Joka on muuten hyvä menetelmä). Ei kuluta omaa hiusta juuri lainkaan. Suosittelen! :)

      • mimu83

        kertoisitko tästä Micro Ring pidennyksestä tarkemmin? Kiitos!


      • Parturi-Kampaaja :)
        mimu83 kirjoitti:

        kertoisitko tästä Micro Ring pidennyksestä tarkemmin? Kiitos!

        Hei!
        minulla oli micro ring pidennykse muutama viikko sitten. Kun ne laitettiin niin ne tuntuivat todella hyvin pysyvän kiinni, mutta eipä niin ollutkaan. Viikonpäästä ne lähtivät kaikki pois. Ideana niissä on se, etteivät ne kuluta paljonkaan omaa hiusta, mutta eivät kyllä myöskään pysy. Eka kerran minulle ne laitettiin ja totesin viikon päästä, ettei niistä ole mitään iloa koska irtoilivat jo viikon sisällä kaikki. Laitoin myös kaverilleni kokopään pidennyksen niistä, mutteivtä ne pysyneet hänelläkään. Juuri tästä syystä micro ring menetelmä ei ole kovin suosittu. On tottakai olemassa Micro Loop pidennys, mikä on micro ring ja sinettipidennyksen ikäänkuin välimuoto, mutta siinä suosittelen mielummin sinetti pidennystä. Silloin pidennyshiukset pysyvät ainakin päässä. Juuri nyt minulla ei itselläni ole pidennyksiä ollenkaan(otin viikko sitten pois), mutta ajattelin jo ensiviikolla laittaa uudet. Sinetti pidennykset siis.
        Minun mielestäni sinetti pidennykset on edelleenkin kaikkein parhain hiusten pidennysmenetelmä. Vaikka ne kuluttavat omaa hiusta, niin ne ainakin pysyvät päässä.Teippipidennyksissä on paljon haitta puolia, vaikka niitä eniten tehdäänkin. Se johtuu vain siitä, että kampaajat eivät yksinkertaisesti jaksa alkaa tekemään kokopään sinettipidennyksiä, koska se vie aikaa. Teipit ovat yksinkertaiset ja helpot siinä suhteessa, mutta ne ovat monella tapaa huonommat. Kokemusta löytyy kyllä.


    • rapnuzel <3

      tuskin kukaan enää lukee tätä, mutta laitanpa kuitenki.. noh sain tänään rapunzelista klippipidennykset ja aijaijai on kauniit :)

      • tukkamuija

        osaako kukaan kertoa kauan kestää kun tulta tulee tukka postiin?pitäisi saada tukka perjantaille...ehtiskö?


      • Piipuzka
        tukkamuija kirjoitti:

        osaako kukaan kertoa kauan kestää kun tulta tulee tukka postiin?pitäisi saada tukka perjantaille...ehtiskö?

        tilasin hiukseni n. 3 pv sitten, mitään ei ole kuulunut, mutta ymmärrän ettei posti kulje kun on pyhäpäivät. uskon etä hiukset kestävät käytön ja pesujen mukaan eli jos käytät paljon lakkaa, suoristat, värjäät, kiharrat joka pv niin ei mkään hius sellaista kestä. jos luitte tarkemmin hoito ja käyttöohjeet luitte myös varmasti sen, että shampoot ja hoitoaineet ovat niiden tuoetteita joita käyttävät niissä ja muilla ei ole testattu joten kait nyt sitten shampoot ja hoitoaineetkin vaikuttavat mikäsopii juuri niille hiuksille. clip oneja tilasin ja kovasti niitä odottelen, kerrn tarkemmin miten pärjäsin niiden kanssa.


      • ööööööööööä
        Piipuzka kirjoitti:

        tilasin hiukseni n. 3 pv sitten, mitään ei ole kuulunut, mutta ymmärrän ettei posti kulje kun on pyhäpäivät. uskon etä hiukset kestävät käytön ja pesujen mukaan eli jos käytät paljon lakkaa, suoristat, värjäät, kiharrat joka pv niin ei mkään hius sellaista kestä. jos luitte tarkemmin hoito ja käyttöohjeet luitte myös varmasti sen, että shampoot ja hoitoaineet ovat niiden tuoetteita joita käyttävät niissä ja muilla ei ole testattu joten kait nyt sitten shampoot ja hoitoaineetkin vaikuttavat mikäsopii juuri niille hiuksille. clip oneja tilasin ja kovasti niitä odottelen, kerrn tarkemmin miten pärjäsin niiden kanssa.

        Tilasin rapunzelilta clip-on pidennykset 50cm, ja kauniit on! :) Tosin toimitus kesti sellaset kolme viikkoa, mut pääasia et sain ne nyt! Ja hoitoaine tuli mukana. En tiedä tulisiko vai sen takia ku joudun niit venaa niin kaua. Mut suosittelen paikkaa, tosi kivat!


      • ...
        ööööööööööä kirjoitti:

        Tilasin rapunzelilta clip-on pidennykset 50cm, ja kauniit on! :) Tosin toimitus kesti sellaset kolme viikkoa, mut pääasia et sain ne nyt! Ja hoitoaine tuli mukana. En tiedä tulisiko vai sen takia ku joudun niit venaa niin kaua. Mut suosittelen paikkaa, tosi kivat!

        Varmaan hoitsikka tuli kun jouduit venaamaan pitkään.

        Onhan noi kauniit noi clip onit Rapunzelilta. Minun päähän (kokopään pidennys) ei vaan riitä yksi pakkaus.

        Tilasin sieltä myös 200g hiusnauhaa ja ompelin itse clipsit niihin. Paljon riittoisampaa. Ei ole vielä yhtään olleet takussa vaikka värjäsin kerran (en silti suosittele niiden värjäämistä kenellekään). Tosin aika paljon olen pitänyt näitä kiinni. Kauniit on:)

        Ainut mikä jäi harmittamaan, niin siellä ei ole noita valkoisen vaaleita hiuskia enää (keväällä oli ja oli ihanat). 60 värisävyn hiuksetkin ovat enemmän kirkkaan kullanvaaleat kuin platinanvaaleat.

        Noi clip onit on aika suosittuja tuolla, voi olla että joutuu odottelelemaan jonkun aikaa.


    • allu87

      tilasimme rapunzelta 100 aitoa hiusta...joo heh olipas aito todellakin maksoi 99e,takkuntui heti ja kaiken lisäksi ei värjäänny!ei edes saatu raitoja kampaamo tuotteilla,kampaaja kun olen! ei ollut aitoa,vasta tilaamani tuotteen kaverille peruin ja tuli 90e laskut,soitin sinne ja sain suomalaista palvelua ja pahoittelivat asiaa ja lupasivat laittaa laskut pois,mutta väittivät hiusta aidoksi ja epäilivät että olin tilannut synteetistä ( ja hinta 90e???). kuitenkin jouduin soittamaan 4kertaa samaisesta asiasta ennenkuin asia ratkesi ja laskujen lähettely loppui. elkää kuiten tilatko sieltä mitn!

      • VihreäTee

        Minä ainakin olen tykännyt Rapunzelin pidennyksistä tosi paljon vaikka ovatkin halvat muihin nähden. Melko hyvässä kunnossa ovat pysyneet vaikka olen kerran kihartanut, kolme kertaa pessyt ja suoristanut. =)


      • kampaaja99

        Kampaajana sun pitäis tietää ettei pidennyshiusta voi värjätä! Kun hius on käsittelyvaiheessa värjätty ihan jollain muulla kuin ns. hiusvärillä. Oletpa kertakaikkisen ammattitaitoinen 'kampaaja'.


      • :))))))))heh
        kampaaja99 kirjoitti:

        Kampaajana sun pitäis tietää ettei pidennyshiusta voi värjätä! Kun hius on käsittelyvaiheessa värjätty ihan jollain muulla kuin ns. hiusvärillä. Oletpa kertakaikkisen ammattitaitoinen 'kampaaja'.

        No milläs ne sitten värjätään? Kiinnostaisi tietää. Olen itse värjännyt pidennyshiuksia ja ovat käyttäytyneet ihan niinkuin oikea hius käyttäytyy toisin sanoen ei ole tullut yllätyksiä.


    • hiuksiaa

      rapunzelilla on joku menetelmä hiustenpidennyksiin arkylliliimalla. sanotaan että tarvitaan vain hiusnauhaa ja sitä liimaa niin hyvä tulee, mutta käytetäänkö liimaa sinettien vai teippien tapaan? onko kenelläkään kokemuksia tällaisesta tavasta?

      • ...

        Mikäli tarkoitat tuota liquid gold liimaa, niin sitä myydään myös muissa nettikaupoissa. Itse olen myös tuolla kokeillut ja se on todella kestävää:) Ainut vaan, että pesun jälkeen täytyy kuivata hiukset tooosi hyvin, muuten tuo liima alkaa haisemaan.. Liimalla voi liimata sekä hiusnauhaa tai sinettejä. Kannattaa liiman ja hiusten laiton jälkeen kuivata hiukset kuumalla hiustenkuivaimella, tarttuu vielä paremmin.

        Hiukset saat pois kun käytät liiman irrottamiseen vaikkapa oliiviöljyä ja hoitsikoita, saunaa sekä jollain kuumalla raudalla saat pois (tai hiustenkuivaimella), tosin rauta sitten täytyy putsata. Mikäli käytät kiinnityksen poistamiseen tuohon tarkoitettua poistonestettä, niin se on aika voimakkaasti tuoksuvaa ja jos haluat kiinnittää uudelleen samat hiukset niin kiinnityskohta pitää puhdistaa kunnolla, muuten eivät enää pysy päässä.

        Oman kokemukseni mukaan liima on paljon kestävämpää kuin keratiiniliima tai sitten teipit.


      • hiuksiaa
        ... kirjoitti:

        Mikäli tarkoitat tuota liquid gold liimaa, niin sitä myydään myös muissa nettikaupoissa. Itse olen myös tuolla kokeillut ja se on todella kestävää:) Ainut vaan, että pesun jälkeen täytyy kuivata hiukset tooosi hyvin, muuten tuo liima alkaa haisemaan.. Liimalla voi liimata sekä hiusnauhaa tai sinettejä. Kannattaa liiman ja hiusten laiton jälkeen kuivata hiukset kuumalla hiustenkuivaimella, tarttuu vielä paremmin.

        Hiukset saat pois kun käytät liiman irrottamiseen vaikkapa oliiviöljyä ja hoitsikoita, saunaa sekä jollain kuumalla raudalla saat pois (tai hiustenkuivaimella), tosin rauta sitten täytyy putsata. Mikäli käytät kiinnityksen poistamiseen tuohon tarkoitettua poistonestettä, niin se on aika voimakkaasti tuoksuvaa ja jos haluat kiinnittää uudelleen samat hiukset niin kiinnityskohta pitää puhdistaa kunnolla, muuten eivät enää pysy päässä.

        Oman kokemukseni mukaan liima on paljon kestävämpää kuin keratiiniliima tai sitten teipit.

        kiitoksia paljon! tuo helpotti jo kummasti:) niin kannattaako kiinnityksessä käyttää vaikka minisuoristusrautaa? ja nehän voi laittaa teippien tapaan mutta liima teipin sijaan? (mulle pitää kaikki vääntää rautaangasta) kiitos jo etukäteen jos jaksat vastata:D


      • hiustenpidennys typy
        hiuksiaa kirjoitti:

        kiitoksia paljon! tuo helpotti jo kummasti:) niin kannattaako kiinnityksessä käyttää vaikka minisuoristusrautaa? ja nehän voi laittaa teippien tapaan mutta liima teipin sijaan? (mulle pitää kaikki vääntää rautaangasta) kiitos jo etukäteen jos jaksat vastata:D

        käyttämään kyseistä tuotetta (liguid gold), minulla ollut kaksi kertaa. Olivat kauniit ja nopeat laittaa, mutta jouduin liimailemmaan aina takaisin pari kolme kertaa viikossa. Kaverille laitoin kanssa ja ongelma sama. lähtivät irtti koko ajan. Muuten ei rapunzelista huonoa sanottavaa. Tilasin clip-onit käytin noin 3kk aika tiheään jonka jälkeen poistin klipsit ja liimasin vielä liimapyssyllä päähän, hiukset pysyivät tämän jälkeen vielä 2.5kk päässä. Jonka jälkeen vielä liimasin 1kk päähän. En hoitanut pidennyksiä erityisen hyvin :/ mutta pysyivät silti kyllä kauniina:) Sinetti ei omissa pysy ja uudelleen kiinnitys ei onnistu, joten tykkään käyttää vanhanaikaisesti liimaa (liimapyssy liimaa)


      • ...
        hiuksiaa kirjoitti:

        kiitoksia paljon! tuo helpotti jo kummasti:) niin kannattaako kiinnityksessä käyttää vaikka minisuoristusrautaa? ja nehän voi laittaa teippien tapaan mutta liima teipin sijaan? (mulle pitää kaikki vääntää rautaangasta) kiitos jo etukäteen jos jaksat vastata:D

        käyttää kiinnitykseen mielummin fööniä kuumailmapuhalluksella. Liiman saa pysymään päässä, kun ensin pesee omat hiukset syväpuhdistavalla shamppoolla (niin ja siis kiinnitys kuivaan, puhtaaseen hiukseen) eikä missään nimessä laita hoitoainetta ennen kiinnitystä. Jos hiukset on rasvaiset/likaiset niin liima (ja ihan sama teipeillä) ei pysy kiinni. Eli omien hiusten täytyy olla mielummin syväpuhdistetut ja myös pitää huolehtia että omat kädet ja kaikki millä koskettelee hiuksia ja kiinnityskohtaa ovat puhtaat. Itse olen pessyt kädet myöskin syväpuhdistavalla ja näin ollen käsien kautta ei siirry hiuksiin ja kiinnityskohtiin mitään rasvaista. Myöskin ennen pidennystä olen pessyt pidennyshiusten kiinnityskohdat syväpuhdistavalla ja antanut kuivua vapaasti ja sitten kuiviin (puhtaisiin) hiuksiin levittänyt tuota pidennysliimaa.

        Jos hiukset ottaa pois päästä siihen tarkoitetulla kemiallisella öljyllä/puhdistusaineella, niin kiinnityskohdat on pakko todella hyvin puhdistaa ennen kuin laittaa takaisin. Itselläni tuo kemiallinen aine teki sen, että irroittamisen jälkeen en pystynyt enää laittamaan hiuksia kiinni, kun siihen oli jäänyt noita irroitusainejämiä, vaikka kuinka yritikin sitä saada pois.


    • argh!

      Itse kun tilasin sain täysin vääriä tuotteita mitä olin tilannut. Sitten tietysti palautin ne ja nyt monta kuukautta jälkeen he väittävät että eivät saaneet palautustani. Tietenkään en ajatellut että kuyittia tarvitsisi säästä puoli vuotta palautuksesta, joten ei sitä tietenkään ole missään. Nyt sitten makselen osamaksulla tuotteita joita en ensinnäkään tilannut,ja jotka palutin, niin seuraavan vuoden! Kyllä vituttaa. En tiedä kyllä ketä syyttään, mutta ainakin vääristä tuotteista joita alunperin sain, syytän tuota firmaa. Plus koko palautussysteemi on tuolla vähän omituinen, pitää itse maksaa postimaksut (eikä mene asiakaspalutuksena niinkuin lähes kaikkialla muualla), sekä joka kohdassa toitotetaan sopimusehdoissa, että emme ole vastuussa palautuksista ym ym. Tuli vaan jotenkin kusetettu olo. Ikinä elämässäni ei nimittäin ole palautukset jääneet menemättä perille, ja nyt heti firmassa, jossa tehdään selväksi että he eivät ota vastuuta niistä, palautus "katoaa". Just..

      • ....................

        vitun dorka


    • -

      tilasin vuoden alussa klippipidennykset, hinta-laatu suhde oli suht hyvä, itellä ollu monta kuukautta nyt käytössä ja vähän ehkä alkanu harvenemaan vaan noi hiukset kun oon niitä pitkän päivän jälkeen raivokkaasti yrittäny selvittää, mut sehän on ihan oma vika. hoitamalla ja suoristamalla pysyny nätteinä, ja rapunzelin toimitus oli suht nopee.
      sinettejä mullaki ollu ennen näitä mutta oli kauheen kallista ostaa hiukset ja laitattaa joten nää meni nyt paremmin.

    • -Ellen-

      Itse tilasin Rapunzelin aitoa hiusnauhaa.. ja olen todella pettynyt tuotteeseen. Väri oli vaaleaa numero 60, väri oli hyvännäköinen ja tukka tasalaatuinen latvaan saakka. Mutta en ole pitänyt näitä kuin kaksiviikkoa ja on pakko ottaa pois. Ihan hirveää takkukasaa.. huomasin hiuksen karhenevan parin pesun jälkeen jo huimasti. Shamppoota en juurikaan pituuteen käytä, vaan tietysti päänahkaani. Kampaamon tuotteita käytän. Minulla on ollut aiemminkin pidennyksiä mutta nyt se täytyy todeta että halvalla ei hyvää saa. Aiemmin olen käyttänyt simplyn ja dreamhairin tuotteita. Ne ovat menneet tähän kuntoon vasta kahden ja puolen kuukauden jälkeen. Yritin jopa kerran tehdä kiharoita, mutta huonolla menestyksellä. Ainoa varmaan missä tämä Rapunzelin tukka toimii on clipsit.. niitähän ei tarvitse niin pestä, kuin tukkaa joka on päässä kiinni. Ehkä myös hiuksen värikin saattaa vaikuttaa asiaan.. tumma parempaa kuin vaalea. Koska työkaverillani on samasta puljusta tummaa hiusta ja se ei ole mennyt 1,5 kk jälkeenkään tähän kuntoon. Että näin.

      • ...

        paitsi, että väri eiollut hyvännäköinen, liian kellertävää... Mutta samanlainen takkukasa myöskin..


      • pidennyksiä(kö) ?
        ... kirjoitti:

        paitsi, että väri eiollut hyvännäköinen, liian kellertävää... Mutta samanlainen takkukasa myöskin..

        Olen tilaamassa kyseisestä paikasta clip-on pidennyksiä, mutta valitettavasti väri ei osu kohalleen. Hiukseni ovat keltavaaleet ja ne ovat liian vaaleita. Onko hiukset kellertävämpiä aitona kuin kuvissa? Onko kelläää ratkaisua ongelmaani?


      • Pauppana
        pidennyksiä(kö) ? kirjoitti:

        Olen tilaamassa kyseisestä paikasta clip-on pidennyksiä, mutta valitettavasti väri ei osu kohalleen. Hiukseni ovat keltavaaleet ja ne ovat liian vaaleita. Onko hiukset kellertävämpiä aitona kuin kuvissa? Onko kelläää ratkaisua ongelmaani?

        Kannattaa tilata joku mieluinen väri ja mennä sen jälkeen kampaajalle näyttäämään clip-oneja, sekä värjäyttää hiukset saman värisiksi. Helppoa!=)


      • kysymyssss
        Pauppana kirjoitti:

        Kannattaa tilata joku mieluinen väri ja mennä sen jälkeen kampaajalle näyttäämään clip-oneja, sekä värjäyttää hiukset saman värisiksi. Helppoa!=)

        onko kellään tietoa, että kuinka vaalea tuo rapunzel of swedenin platinan vaalea on? onko kellertävä? olis tosi kiva tietää :) ja sitten että onko ne klipsit tommosissa kestäviä? siis clip on:eissa.


      • ...
        kysymyssss kirjoitti:

        onko kellään tietoa, että kuinka vaalea tuo rapunzel of swedenin platinan vaalea on? onko kellertävä? olis tosi kiva tietää :) ja sitten että onko ne klipsit tommosissa kestäviä? siis clip on:eissa.

        Se nro 60 "platinan vaalea" ei tosiaankaan ole luonnossa platinan vaalea, vaan kirkkaan kellertävän kullanvaalea.


      • ...
        ... kirjoitti:

        Se nro 60 "platinan vaalea" ei tosiaankaan ole luonnossa platinan vaalea, vaan kirkkaan kellertävän kullanvaalea.

        Tilasin muuten Hairiumilta 60 värisävyä, eikä ole muuten niin kellertävä ja laatukin on parempi:)


      • toinen kysymyss
        ... kirjoitti:

        Tilasin muuten Hairiumilta 60 värisävyä, eikä ole muuten niin kellertävä ja laatukin on parempi:)

        onko se tällä rapunzelilla sitten oikein huomattavan kellertävä? oon aatellu tilata sieltä ne platinan vaaleat, mutta en tiiä että kannattasko mielummin tilata headkandystä, ku siitäki oon lukenu paljo hyvää.. :)


      • zuzu1
        toinen kysymyss kirjoitti:

        onko se tällä rapunzelilla sitten oikein huomattavan kellertävä? oon aatellu tilata sieltä ne platinan vaaleat, mutta en tiiä että kannattasko mielummin tilata headkandystä, ku siitäki oon lukenu paljo hyvää.. :)

        Tilasin vuosi sitten rapunzelilta micro ring-pidennykset, sävyä 60, ja se oli täysin platinan vaalea, ei kellertänyt yhtään! =) (jos nyt käy niin että vähän kellertää jollain, suosittelen ostamaan hopeashampoota...) Mutta joo, siis hiukset pysyivät todella hyvin ja olivat todella hyvänkuntoiset loppuun asti (pidin hiuksia kolmisen kuukautta, olisin voinut pidempääkin pitää, mutta magneettikuvausten takia, piti irroittaa), hiukset löytyy edelleen kaapista, täydellisessä kunnossa.. :) Eli voin itse ainakin suositella rapunzelia täydestä sydämestäni :)


      • Pettynyt123

        Ite oon nyt tilannu 4vuot rapunzelilt välil tulee hyvät nyt tilasin ompeleet nooh 2pv kerkes olla pääs muuttu ihan hampuu ja en jaksa alkaa viel ottaa näit pääst pois ku laitoin nää nii vaival ärsyttää niitten touhu lähettäis aitoo hiusta koko firma vois mennä mun puolest konkurssiin


    • Chocopopsis

      "itselläni on tällä hetkellä rapunzelin hiukset ja suorastaan tätä ei pysty ollenkaan pitämään auki koska tunnissa on jo armoton rastalaatta päässä. sinetit halkeilevat ja lähtevät itsestään. hiuksia lähtee paljon"

      Itselläni on aika samankaltaisia kokemuksia. Mulla on ollut Rapunzelit nyt 3 viikkoa päässä ja morjens tätä kaksihaaraisten määrää! Ei väliä vaikka käytössäni ovat kosteuttavat kampaamotuotteet, kyllä vika on hiuksessa.

      Alunperinkin vähän epäilytti, että mahtaako näin halvalla (120 sinettiä about 100e) saada hyvää. Olihan se aluksi hyvännäköinen, mutta nyt täynnä kaksihaaraisia ja jotenkin karheaa. Tietty kun suoristusnesteen kanssa suoristaa raudalla, niin siitä tulee sileä ja kiiltävä mutta vain hetkeksi. Sitten kun pidät auki niin sais olla harjaamassa koko ajan.

      Juuri kolleegaltani (joka tämänkin pidennyksen mulle laittoikin ja joka on kaikille asiakkailleen laittanut juuri Rapunzelia) kyselinkin, että onko näin kova hiusten irtoaminen harjatessa normaalia. Ei ole kuulemma kukaan muu asiakas asiasta sanonut, mutta kehotin kyselemään jatkossa.

      Itse aion suosiolla palata HiusExtralta tilaamiseen ja joskus vielä kokeilla SimplyNaturalia. Harmittaa kun ehdin jo tilaamaan yhdelle asiakkaalleni Rapunzelit :(

      • :)

        tilasin nyt 60 sävyä olevat clip onit :) itellä vaan vähä kellertävät hiukset, pitäs saada sitku hiukset tulee niin nämä suunnilleen edes samanvärisiks :) mut toivottavasti ne hiukset olis sit hyvät, eivätkä pidennykset näkyis omien hiusten alta.


    • jeiejee

      Mulla on ollut nyt nää microringit 1½ kk, ihan hyvässä kunnossa vielä, mitä nyt kakshaarasia jonki verra... Mut musta tuntuu et näis on jotain HEVOSENJOUHIA mukana kanssa?!

    • aswdad

      Olen ostanut clip-on pidennykset tuolta.. Aitoahiusta ja 60cm. Ne ainakin oli laadukkaat ja tykkään todella paljon, sinettipidennyksistä en sitten tiedä. Eiköhän ne ole samaa tavaraa.

      • sawsan84

        Hei!

        Minä olen pakkomielteinen hiustenpidennysten ystävä. Alotin 2006 vuonna aluksi klipeillä mitkä ostin liikkeestä Helsingin keskustasta ja sen jälkeen tutustuin Dream Hairiin ja sinettipidennyksiin. Mulla on ollut sinetit oikeestaan melkein 2,5 vuotta tässä putkeen.. kuukauden olen välissä ollut ilman mut en muuten.. microja kokeilin muutama kuukausi sitten, ne tosiaan pysyivät hyvin ja hiukset eivät kärsineet.

        Haluiaisin kertoa, että Dream hair on hyvä mutta liian kallis, tukka ollut hyvää kun oon sieltä tilannut. Tosin vuosi sitten tilattu tukkaerä olikin aika pettymyt, mutta se korvattiin meille ja oli siis poikkeus. En suostu tilaamaan muualta kuin Rapunzen of swedenistä, se on halpa ja hyvää tukkaa. Uskokaa pois, erehdyin kerran tilaamaan ebaysta Hong Kongista 20eurolla 100 sinettiä ja se vasta olikin ohutta.. en suosittele siis ebayta tähän tarkoitukseen jos haluat terveet ja hyvät hiukset päähäsi..

        Suosittelen 100-120 sinettiä per kerta. Itselläni laitettiin viimeksi 150sinettiä, siksi nyt 5 kuukauden jälkeen mulla on edelleen samat sinetit päässä.. pitäs ottaa pois jo mutta en malttaisi kun sit pitäs olla pitkään ilman sinettejä jotta hiukset saisi vähän levätä..

        Susan


      • :)
        sawsan84 kirjoitti:

        Hei!

        Minä olen pakkomielteinen hiustenpidennysten ystävä. Alotin 2006 vuonna aluksi klipeillä mitkä ostin liikkeestä Helsingin keskustasta ja sen jälkeen tutustuin Dream Hairiin ja sinettipidennyksiin. Mulla on ollut sinetit oikeestaan melkein 2,5 vuotta tässä putkeen.. kuukauden olen välissä ollut ilman mut en muuten.. microja kokeilin muutama kuukausi sitten, ne tosiaan pysyivät hyvin ja hiukset eivät kärsineet.

        Haluiaisin kertoa, että Dream hair on hyvä mutta liian kallis, tukka ollut hyvää kun oon sieltä tilannut. Tosin vuosi sitten tilattu tukkaerä olikin aika pettymyt, mutta se korvattiin meille ja oli siis poikkeus. En suostu tilaamaan muualta kuin Rapunzen of swedenistä, se on halpa ja hyvää tukkaa. Uskokaa pois, erehdyin kerran tilaamaan ebaysta Hong Kongista 20eurolla 100 sinettiä ja se vasta olikin ohutta.. en suosittele siis ebayta tähän tarkoitukseen jos haluat terveet ja hyvät hiukset päähäsi..

        Suosittelen 100-120 sinettiä per kerta. Itselläni laitettiin viimeksi 150sinettiä, siksi nyt 5 kuukauden jälkeen mulla on edelleen samat sinetit päässä.. pitäs ottaa pois jo mutta en malttaisi kun sit pitäs olla pitkään ilman sinettejä jotta hiukset saisi vähän levätä..

        Susan

        nyt tuli mun clip on pidennykset ja ne oli just oikeen väriset ku mun hiukset :) tilasin siis sävyy 60. mutta hiuksia vaa lähtee paljon näistä pidennyksistä.. ja näyttää jotenki epäaidolta ku omia hiuksia näkyy alta :s


      • hhöpöliiiini
        :) kirjoitti:

        nyt tuli mun clip on pidennykset ja ne oli just oikeen väriset ku mun hiukset :) tilasin siis sävyy 60. mutta hiuksia vaa lähtee paljon näistä pidennyksistä.. ja näyttää jotenki epäaidolta ku omia hiuksia näkyy alta :s

        kuinka kauan siinä toimituksessa nyt suurinpiirtein kestää?:o ketään ei oo täällä tarkkaa aikaa sanonut...
        kuinka kauan esimerkiks sulla kesti?:)


    • SaloGirl

      NE JOTKA TÄÄL VALITTAA ET RAPUNZELIN PIDENNYKSET ON PERSEESTÄ;
      - Ensinnäkin, jopa KAMPAAJALLA laitetut SINETTIpidennykset takkuuntuvat superhelposti, eli ei ole aina niin että "halvalla saa vaan paskaa" -.-'
      - Sinettipidennykset on perseestä muutenkin. Ne kuluttaa hiusta ihan helvetisti.
      -Jos haluutte kestävät ja hyväkuntoset pidennykset jotka on helppo ottaa pois, ni ostakaa ne rapunzelin klipsi-pidennykset; Ei takkuunnu pahasti, helppo ottaa pois, ei tarvii pestä ku kerran viikossa ja ku vaa laittaa sitä hoitosuihketta jota myydään myös rapunzelin nettisivulla (miracle spray), ni säilyy n. 3-6kk parhaimmillaan.

      Että ei se aina mee nii et "kallis=hyvää" ja "halpa=huonoa" :)

      Nimimerkillä KOKEMUS PUHUU

      Peeäs opiskelen muuten kampaajaksi salon ammattiopistossa, että eipäs nyt itketä mulle ettenkö tietäis vähän paremmin :----)

      • 10v KAMPAAJANA

        ^kirjoittaja yllä luulee olevansa tosi ammattilainen :)))))
        No, kyllä se kokemus sitten aikanaan opettaa!!! :)
        -SInettipidennykset ei ole perseestä (kuten yllä oleva kirjoittaja asian esittää). riippuu omasta hiuksesta onko hyvä vaihtoehto vai ei. Sinettipidennys noin yleensä on kuitenkin se luonnollisimman näköinen vaihtoehto.
        -3-6kk klipsipidennyksien kestoksi EI ole hyvin!!!! Eli voismmeko päätellä että se hius ei sitten kuitenkaan ole kovin laadukasta...


      • :)
        10v KAMPAAJANA kirjoitti:

        ^kirjoittaja yllä luulee olevansa tosi ammattilainen :)))))
        No, kyllä se kokemus sitten aikanaan opettaa!!! :)
        -SInettipidennykset ei ole perseestä (kuten yllä oleva kirjoittaja asian esittää). riippuu omasta hiuksesta onko hyvä vaihtoehto vai ei. Sinettipidennys noin yleensä on kuitenkin se luonnollisimman näköinen vaihtoehto.
        -3-6kk klipsipidennyksien kestoksi EI ole hyvin!!!! Eli voismmeko päätellä että se hius ei sitten kuitenkaan ole kovin laadukasta...

        tilasin clip onit lauantaina, joten ne sit lähti maanantaina vasta tulemaan ja ne tuli sit keskiviikkona :) eloi kesti siis tavallaan kolme päivää :)


      • go salo

        oon kyllä kuullu myös jotain muuta salon amiksen opiskelijoilta... ite ku oon tilaamassa ulkomailta pidennyksiä mut aikasemmin mietin että mistä tilaan niin kaveri joka on "salon ammattiopistossa joka tietää vähän paremmin" nii sano että ei ainakaan kannata ostaa tuolta rapunzelistä koska itellää oli kokemusta et meni heti pesun jälkeen paskaks ja sama sen kaverilla. Iteppä päätin tilata tuolta Hairtradesta.


    • neitinopsa

      Tilasin sieltä 60cm sinettihiukset (neljä pakettia). Piti leikata 30cm pituisiksi ja silloinkaan hiuksia ei voinut pitää auki, sillä minuutin jälkeen niistä tuli iso rastapallo.

      • cofffee

        .. Rapunzelin hiuksia.. Pysyvät hyvinä n. viikon. Sen jälkeen jos vapaina halusi pitää niin hiukset olivat armoton takkupallo. Kampaaja laittoi minulle ne hiukset ja huomasi että vaaleiden pidennysten joukossa oli paljon mustia hiuksia ja epäili niiden olevan muovia. Harmittaa että rahat menivät ihan hukkaan ja en taatusti osta hiusta enää mistään muualta kuin kampaajan kautta :/


    • millamagiaoooo

      V*tun paska paikka ei kannata tilata mitää ku kusettaa vaa eikä lähetä niitä tuotteita ellei niille maksa saman tien..

      • rahamimmi

        No sama juttu on aika monessakin paikassa että maksetaan heti mikä on aivan oikein koska jos ei ole rahaa ostaa niin ei tarvitse myös tilatakkaan ja aina voi lähettää takaisin jos ei miellytä.


    • karvaa vaan

      Just otin edelliset pois ja uutta tilalle, hyvä hinta-laatusuhde. teippihiusta olen myös tilannut ja laittanut asiakkaille noin 150 päähän ja ei valittamista.

      • Kampuri

        kampaaja olen ammatiltani ja muutamalle asiakkaalle olen rapunzelin karvaa tilannut. Asiakkaat ja minä olemme olleet tyytymättömiä, liekkö laatuvaatimukset vaan niin korkealla mutta jatkossa hommaan pidennyshiukset muualta.


    • koukussapidennyksiin

      Itse tilasin rapunzelilta klipsit, hiusta riittävästi omaan päähän ja laatu vaikuttaa ainakin vielä hyvältä! yllätyin miten pitkät 50 senttiset pidennykset oikeasti onkaan. maksun sai hoidettua kätevästi netin kautta, ja hiukset tulivat kahdessa päivässä kotiovelle asti, olen siis tyytyväinen!

      • jaEttE

        onko viellä hyvässä kunnossa (: ?


    • nannniiii938

      Oon muutaman kerran tilannut rapunzelin pidennykset, kerran sinetit 100kpl ja kerran hiusnauhan.. mulla on todella paksut hiukset ja 100riitti todella hyvin, eikä todellakaan sinetit irronnu, oli joku 4kk eikä yksikää sinetti irronnu, ja voin sanoa et tosiaan on ne pidennykset sit mistä vaan tilattu, ni kyllä ne takkuntuu kaikki samanverran. että ei mitään valittamista.. suosittelen :)

    • Johku11

      Täältä saa myös edullisesti:
      www.merilinna.com
      Tilasin clip-onit ja on aivan ihanat :))))))

    • Yesh!

      Olen itse käyttänyt Vanillastar.fi verkkokaupan MicroRingejä..Ja olen ollut Todella tyytyväinen. Microt pysyvät kiinni kuin unelma ja Hius on laadukasta.
      Hoitoon olen käyttänyt pelkkää "markettituotteita".

      Oeln testannnut muualta sinettejä jotka söivät tukkani lähes olemattomaksi. :(

      Rapunzelin valikoima on mielestäni kallista!!

    • ...

      Olen tilannut Hairiumilta ja suosittelen tosi paljon niitä pidennyksiä, vaikka maksavat enemmän kuin hiukset Rapunzelilta, laatu on aivan eri! Tilasin nyt tummempaa aitohiusta, eikä kertaakaan vielä takussa..:)

    • nyyh:(

      Tilasin rapunzelilta teippipidennykset, jotka oli aluksi ihan _uskomattoman_ sileät mutta jotka viikon jälkeen on jo kuivat/karheat takkuuntuvat.. joudun pesemään hiukset aika usein ja olen käyttänyt kaupan tuotteita. Olisko mitään niksejä joilla saada hiukset takaisin sileiksi?

    • ennieeee

      Itselläkin kokemuksia Rapunzelista. Tilasin mikrorengaspidennykset sävyltään #60, jotka näyttivät kuvissa todellakin platinanvaaleilta, mutta kun sain hiukset postista ja avasin paketin; yllätys, yllätys, hiukset olivat todellakin keltaiset! Lisäksi hiuksia kiinnittäessä huomasin, että joko hiusosioita oli enemmän tai mikrorenkaita vähemmän, vaikka tuoteselostus lupasi paketin sisältävän 100 kpl renkaita että hiusosioita.
      Noh, sitten se riemu vasta ratkesikin. Ensimmäisestä hoitoaine hopeashampoopesusta koko tukka meni uskomattomaksi hampuksi! Se muistutti täysin Johanna Tukiaisen hiuspehkoa ulkonäöltään, tosin ilman korkkiruuvikiharoita! :O Osa hiusosioista oli karkeaa käkkärää. Tietenkin tein reklamaation, koska tuoteselostus lupasi "korkealaatuista aitohiusta", mutta ei se korkealaatuista ollut lähelläkään! Vastineeksi reklamaatiooni sain puhdasta v*ttuilua. Heidän mukaansa en ole hoitanut hiuksiani oikein ja ennen he eivät ole saaneet huonoa palautetta hiuksistaan. Just joo...

      Eli tällainen oma arvioni Rapunzelista:
      nopeat toimitusajat
      - asiakaspalvelu oli ammattitaidotonta
      - surkea hinta/laatu-suhde

    • ??

      kertoisko joku rapunzelin toimitusajan?? tilasin maanantaina 4.7 tukkaa etukäteismaksulla, 6.7 tuli sähköposti että toimitus lähetetty. nettisivuilla sanotaan toimituksen kestävän 1-2 päivää eli missä helvetissä paketti viipyy?!

    • ääääääääääääå

      No jos luet muita keskusteluja niin aika monella "paketti on hukkunut" matkalla :(
      En vaan ymmärrä miksi rapunzel viitsii tehdä noin, ilmeisesti kuitenkin jonkin kokoinen firma ja aina negatiivisista kokemuksista puhutaan...
      ja kun tilaat ulkomailta ei valitettavasti suomen kuluttajasuojalaki sinua auta.

      • tilasin

        kannattaa tilata laskulla klarnan kautta :) klarna osannut kyllä palvella. jos pakettia ei ole tullut lasku on jäädytetty niin kauaksi aikaa kun paketti saapunut ja jos ei koskaan tule niin laskua ei tarvitse maksaa. itsellä hukkui matkalla jumpsuitti ja lasku jäädytettiin enkä koskaan tuotetta saanut. Valitsen aina klarnan jos mahdollista, tällöin täytyy luottotiedot kuitenkin olla kunnossa. ei tarvi pelätä että meneekö rahat hukkaan. tilasin juuri micro ring hiukset ja odotan tuomiota, onko ne niin huonot kun sanotaan. enemmän näyttää olevan huonoa palautetta kuin hyvää :( (mutta eikö se niin aina mene että herkemmin valitetaan kun kiitetään)


    • e+a9¨hgjrw¨w9+GHJRw+

      Hukassa!

    • Willi111

      Mullakin paketti "hävisi" matkalla ja väittivät että olisi tullut perille saakka. Olisi kiva kuulla onko lisää tällaisia kokemuksia.

    • ??

      Mulla on kulunut nyt tasan 2viikkoa tilauksesta. Pitääkö tässä vielä odotella vai pitääkö ottaa yhteyttä asiakaspalveluun vai mihin? Muilla kerroilla kun olen kyseisestä firmasta tilannut, on paketti ollut muutamassa arkipäivässä postilaatikossa.
      Olisi tosiaan kiva kuulla kokemuksia?

    • ??

      Rapunzelin sivuilla sanotaan: Jos tuotetta ei ole toimitettu 14 päivän sisällä, palautamme toimituskulut sinulle sekä saat luonnollisesti mahdollisuuden perua ostoksesi. Kokemuksia tästä, vai väittävätkö että paketti tullut perille vai mitä?

    • =========

      Väittävät että paketti olisi tullut perille. Ainakaan minä en saanut rahoja takaisin.

    • pettynyt!!!!

      rapunzel of sweden on täyttä paskaa!!! tilasin vaaleat aitohiusnauha lisäkkeet jotka kuvassa näyttää hyvin vaaleilta, lähes valkoisilta. hiukset jotka sain oli ripulin väriset. ei lähelläkään blondeja. laitoin sinne viestiä ja sain vastaukseksi vittuilua. "no sepä ikävää että olet ollut tyytymätön, emme ole aiemmin saannut negatiivista palautetta hiusten väristä". blaablaaa blaaa. nyt sitten pelottaa palauttaa ne koska täällä ihmisillä kuulema kokemusta siitä että lähetys muka hukkunut matkalla. kuinka törkeää paskaa!

    • NN

      Tosiaan sama homma kuin yllä, eli tilasin sävy #60 mitkä kuvissa vaaleat, oikeasti tummankeltaiset.. Värjäsin vaaleammaksi, mutta osaan hiuksista ei väri tarttunut, koska joukossa oli punaisia/ruskeita hiuksia!! Toimitus oli nopeaa kylläkin ja tukka vielä ihan ok kunnossa värin jälkeen.. Mutta tukka ei ole vieläkään omani värinen, pakko kai mennä kampaajalle värjäämään se.. :/

      Että mukamas halpaa, mutta aika kalliiksi tulee kun itse ostin jo monta pakettia väriä ja vielä kampaamovärit päälle..

      • jk

        Olis kannattanu käydä kampaajalla värjäämässä...


    • GWGSAGA

      Hei, ihan vinkkinä ettet saa värillä noita hiuksia vaaleammaksi vaan pitää tehdä värinpoisto joka varmasti saa sen tukan huonoon kuntoon. Voitko vielä palauttaa hiukset? Ei nimittäin varmaan kampaajakaan saa niitä oikeen väriseksi ilman että tukka räjähtää...

    • NN

      Noh eihän niitä nyt voi enää palauttaa kun pakkaus avattu ja ne on jo värjätty :DD En viittiny palauttaa ku siitä ois postikulut pitänyt itse maksaa, aattelin että värjään, kun netissäkin monet sanoneet että hyvin pystyy vaalentamaankin -,- Ja omaa tukkaakin joka on siis ruskea, olen vaalentanut aina suoraan värillä päähän vaan, ja kyllä noi vaalenikin noin muttei tarpeeksi..

      Ja eihän tässä nyt muutakaan voi kun värjätä niitä lisää, kun en niitä nyt aio heti roskiinkaan heittää ja omia hiuksiakaan järkeä värjätä, että niistäkin tulisi vielä huonokuntoiset huonojen pidennysten lisäksi.

    • ranizuikel

      Päätin itse kokeilla näitä Rapunzel of Sweden hiuksia. Tulevat parin päivän sisällä postista. Yleensä olen Dreamhair -sivustolta tilannut pidennyksiä, ja aina clip-on pidennykset. Siellä on yllättävän kallista. Eli sen takia kokeilen nyt eri sivuston hiuksia. Tilasin blondit 50 cm pitkät pidennykset ja osioita on 7, hintaa löytyy vaan 99€ ilman postikuluja. Dreamhair'sta saa vaan 40 cm pitkät jossa on vain 4 osiota ja hintaa on muistaakseni 70-80€. Eli kyllä tuo Rapunzel tulee paljon halvemmaksi, enkä usko, että hiuslaatu eroaisi mitenkään dreamhair'n hiuksista, koska kyseiset hiukset ovat molemmilla sivustoilla aitoa paraslaatuista REMY hiusta. Luulen, että tulen olemaan tyytyväisempi näistä Rapunzelin hiuksista :) Clip-on pidennykset kannattaa aina ottaa, koska ne ovat helpompi käsitellä, voi ottaa yöksi irti ettei ne katkeile/takkuunnu, kestävät kauemmin, voi pestä erikseen ettei takkuunnu omien hiusten kanssa jne. Itse olen ihan aina käyttänyt vain clip-on pidennyksiä. Jos haluaa hiusten kestävän kauemmin, niin pese 2vk-1kk välein, sillä hiushan on kuollutta, ja se ei rasvotu niinkuin oma elävä hius, eikä ne likaannu jos niitä ei pidä 24/7 nukkuessakin. Pesu rasittaa pidennyksiä jos peset niitä jatkuvasti ja kun olet pessyt ne, tietenkin harjaat ja suoristelet niitä, niin ne katkeilee. Mutta kukin tavallaan. Huomattavasti kestävempiä ja halvempia vaikka hius on myös oikeaa :)

    • Frabbee

      Siskoni tilasi tuolta hiustenpidennyksensä ja hyvät olivat. Teippien itse kiinnittäminen ei ollut mitään hankalaa ja teipit eivät näkyneet ollenkaan.

      Hiuslaatu oli suomalaista paksumpaa ja kiharampaa. Siskoni oma tukka on todella sileää ja kiiltävää. Pidennykset siis takkuuntuivat helpommin kuin oma tukka, mutta niitä täytyy vain osata hoitaa oikein niin näyttävät hyvältä. Sivulla (Rapunzel of Sweden) näyttää olevan myynnissä myös ruotsalaisia pidennyksiä. Ovat varmasti lähempänä suomineitojen hiuslaatua, mutta hinta on paljon kalliimpi. Onkohan kukaan kokeillut ruotsalaisia pidennyksiä? Olisi kiva tietää, millaiset ne ovat. Olivatko kenties paremmat?

      Kokemusten perusteella Rapunzel of Sweden on oikein hyvä paikka ostaa pidennykset.

    • ranizuikel

      Okei :) itse olen tyytyväinen Rapunzel'in asiakaspalveluun ja pidennyksiin. Sain ne tasan kahden päivän sisällä, niinkuin sivuilla luvattiin. Ei näissä ole ainakaan valittamista, jatkossakin aijon tilata Rapunzel'lta. :) Suosittelen.

    • ranizuikel

      ps. sain muuten vielä kaupan päälle semmoisen hienon sulkaraidan :))

    • Weiih2

      Mun käytössä rapunzelin hiukset ei vaan kestäny hyvänä :(
      Alkuun näytti et ihan jees, mutt eka pesun jälkeen ne ei enää ollut hyvännäköiset vaan sellaset karheat. En voi omalta kohdaltani suositella.

    • ppinqu

      Suurin osa teistä ketkä valittaa karheita hiuksia ym, on varmaan tilannut tuosta "väärästä osiosta". Kun tuolla on erikseen siis tuo missä lukee clipit, ja sitten erikseen oliko et eurooppalaiset hiustenpidennykset, ja siel kaikki sinetit, clipit ym eriksee. Kaveri tilas vaan suoraan tuolt clipeist (mis on siis ne halvemmat hinnat kun nois eurooppalaisissa), ja hiukset oli oikeesti tosi karheeta ja ihanku jotain hevosenhäntää. Ja tämähän johtuu siitä koska nuo hiukset on tarkoitettu karheille hiustyypeille, esim mitä tummaihosilla on. Karheaa ja kikkuraa. Itse sen sijaan tilatessa menin tuonne eurooppalaisiin, ja sieltä valitsin clipit. Ovat ihan silkkiset, pysyneet TOSI hyvässä kunnossa jne. Täysin erilaiset kuin nuo kaverit. Maksavat toki enemmän, mutta laadusta pitääkin maksaa.

    • oooooppis

      no siis nuo eurooppalaiset on alkaen 700e et en tolla hintaa viitsi lähteä kokeilemaan....

    • juuuli

      Ite oon tilannu rapunzelista 50cm clipsit ja sävy # 613. Oon pessy niitä pari kertaa hopeashampoolla ku olivat liian keltaiset omiin hiuksiini verrattuna. Eka ne olivat tosi sileät ja hyväkuntoset. Mut sit toisen pesun jälkeen ne ollu kauhean karheet ja hiukset on takkuuntunu tosi äkkiä ja sitku niitä on harjannu nii hiuksia on lähteny aika paljon. Nopea toimitus ainakin oli mut hiustenlaatu ei ainaakaan kovin hyvä!

    • Entinen asiakas!

      Mä tilasin juurikin Rapunzelilta sinettipidennykset mitkä PITI olla AITOA hiusta mutta sitä se ei todellakaan ollut! Ehkä 1/4osa on aitoa ja loput kaikkea muuta! Meni pilalle ekassa pesussa ja föönillä kylmä puhalsin märkiä hiuksia hieman kuivemmiksi mutta en siis edes kuivaksi ja kappas kappas latvat suli! Ja läpöä tosiaan oli niin vähän että vaikka oisin 5cm päästä puhaltanu kädelle niin ei ois polttanu yhtään. Mulla on ollut aikaisemmin kahdet suomesta ostetut pidennykset ja ne on kestänyt hyvinä helposti 3kk vaikka kuivasin kuumapuhalluksella monta kertaa viikossa mutta niinhän oikea hius sen kestääkin mutta kun Rapunzel myy ilmeisesti synteettistä aitona hiuksena! Laiton reklamaation johon he vastasivat niin että he haluavat mun lähettävän koko tukan oma kustanteisesti heille analysoitavaksi. Tukka on siis sineteillä laitettu kiinni (200kpl pulikkaita sinettejä, laittoon meni 5 tuntii) ja siis poisto ei ole ihan kauheen nopee toimenpide eikä myöskään kovin halpa. Ei mitään takuuta että palauttaisivat tämän jälkeen rahat saatika korvais hiusten laiton sekä poiston. En suosittele kenellekkään kyseistä firmaa!!! Jauhavat pa**aa minkä kerkeävät! Niin vihainen siitä että 120€ laitto meni ihan hukkaan :(

    • asnkgkånv

      USKOMATONTA! Voit ottaa yhteyttä kuluttajasuoja asiamieheen, vaikka tietysti ruotsissa toimiva yritys onkin kyseessä niin voit ainakin saada neuvoja kuinka asiassa kannattaa edetä.

    • hhhhhhhhhho

      Tuu kertomaan maksaako rapunzell noista huijaus-hiuksista rahoja takaisin.

    • minä

      Moi, mietin vaan et mistä noista ottaa selvää ku kaikilla on aivan eri mieli piteet joka asiaan millaista hiusta on missäkin..? :D Onko se oikeasti siinä hiuksessa vikana, hiusten hoidossa vaiko hiusten hoitajan nupissa. Mistähä mahdollisesti kampaamot sitten hiuksensa tilaa jos siellä se hius on kerran ainaki oikasti oikeaa 100% REMY aitoa hiusta? =)

      • ...

        Kokeilemallahan se selviää =) Mutta ihan järjellä ajateltuna, ei hirveän halvalla voi mitään ihan priimaa saada =) Ite en myöskään suosittele Rapunzelia (ihan vain omien kokemusten perusteella ja sitä paitsi sivun suomenkielinen versio on aika tönkkö, käännöskoneella halvasti käännettyä tekstiä, herättää heti epäilyksiä hmm..=) )


    • Myöhäistä tilasin jo

      stick hair lisäkkeet, olen samalta firmalta ennen tilannut sinettipidennykset ja en pitänyt toki ne olivatensimmäiset lisäkkeeni jaen tiennyt niistä mitään jiten minulla oli jtn 2 pakettia :DD siten clipit, muta haluaisin pysyvämmät ja jos tilaamani lisäkkeetsiis irtoavat niin saako niitä enää takaisin, tilasin extra renkaita sitä varten ://??

    • NYTpelottaaaaa

      Eli olisi varmaan pitänyt aiemmin lukea täältä mielipiteitä maksoin 330$! rapunzelin hiuksista microringeistä. tilasin viimeviikon sunnuntaina ja nyt on torstai aikaauliussa siis kyllä. hiukset ovat ny toistaiseksi pehmeät, mutta seasta läysin jotain ihan muuta kuin ihmishiusta.... en uskaltanut vieä kertoa faijalle. mutta toivottavastti on hyvät, koska maksoin paljon. Paljonko suurinpiirtein maksaa hiusten laitto kampaajalla sillä omani pitöisi värjätä ja hiuksiaon 2oo kpl :)

    • Pipertäjä

      En minäkään pysty kyseistä firmaa kenellekään suosittelemaan ainakaan sinettihiusten laadun perusteella. Tilasin joskus aitoa eurooppalaista remy hiusta mukamas. Karvat olivat ensinnäkin todella huonolaatuisia. Remy hiuksessa hiusten pitäisi olla oikeinpäin, mutta tarkasteltuani tarkemmin hiuksia, totesin ettei näin ollut. Hiussuomut olivat ainakin osittain väärinpäin ja luulenkin, että tästä johtuu hiuksien nopea takkuuntuminen. Viikon pidin minäkin omiani, kunnes ne oli pakko irroittaa kun olivat niin kaamean näköiset.

      Mitä tulee siihen, että kampaamot väittävät tekevänsä pidennykset vaikka Great Lengtsin hiuksilla ei aina pidä paikkaansa. Ainakin yhden tälläisen kampaamon tiedän, hiukset joilla pidennykset tehdään eivät ole Great Lengtsiä nähneetkään. Eihän asiakkaat sitä tiedä mitä niiden päähän laitetaan. Sanonpa vaan, että pikkasen ketuttaisi maksaa maltaita, jos odottaa saavansa kunnon hiukset päähänsä ja saakin jotain Rapuzzelin kaltaista takkukarvaa.

    • Mirtsu

      tilauttakaa kampaamon kautta heinilältä sinettipidennyksenne, ei tarvitse katua, ei ole halpaa, mutta sairaan hyvää, minulla oli samat sinetitkolmeen eri kertaan päässä ja hyvin kesti, ei voi puhua samasta laadusta näiden aikaisemmin mainittujen firmojen kanssa, olen kokeillut myös heidän sinettinsä.

    • Chica
    • ShoeShy

      Tilasin Rapunzelilta Clip On -pidennykset viime viikolla ja eilen ne sitten saapuivat. Onhan ne todella pehmeät, mutta ohuet kuin mitkä. Ja seassa näytti olevan muutama ihan vaalea hius, vaikka väri on musta. Eipä se sinänsä haittaa, mutta muuten en ole kyllä kovinkaan tyytyväinen näihin.

      Mulla on ollut jo kohta vuoden tekokuituiset clip -on pidennykset ja ne on paljon paremmat kuin nämä. Ostin ne Prismasta ja ne on kestänyt kaiken lakan ja pesun ja ne on paaaaljon paksummat kuin nämä. Otin kyllä riskin kun nämä tilasin, koska en meinannutkaan palauttaa näitä omaan laskuuni jos en ole tyytyväinen. Seuraavan kerran tilaan kyllä jostain muualta, mutta nytpähän tiedän.

    • dumbass

      Rapunzelilta en ainakaan enää mitään tilaa. Tilasin clip-onit, väri oli maantienharmaa/lilahtava vaikka piti olla vaalean ruskea, vaihtaessani sain saman väristä vaikkakin hieman vaaleampaa. Palautin toisenkin paketin ja nyt väittävät ettei ole mennyt perille, vaikka palautuksestani on yli kuukausi ja samalla tavalla toimin kuin vaihtaessani. Olen kuullut myös muilta samanlaisia ongelmia, eivätkä hyvitä yhtään mitään. SInne meni se reilu 100 euroa kankkulan kaivoon!

    • peikko

      En oo ikinä tilannu Rapunzelilta pidennyksiä ,mutta eipä ollut kovin hääppöset parturista ostetut. Viikko laiton jälkeen näytin ihan peikolta ,koska tukka oli niin takkuuntuvaa. Lisäks kun hiuksia suoristi niin rupes haiseen palanut...En sit tiiä mitä kiinasta ostettuja hevosen jouhia ne mun päähän laitto....

    • ??

      Mihin noi Rapunzelin tilaukset toimitetaa jos maksaa klarna laskulla? ja miten toi klarna lasku toimii, ihan normaalisti? Olisin ostamas noit european clip oneja.. onko tietoa et onko laadussa hirveesti eroo noiden originalejen kanssa? Tääl on nää mielipiteet noist pidennyksistä vähän jakautunu ni en nyt oikeen uskalla tilata.. clip oneist oli kyllä vähän enemmän positiivisia kokemuksia kai..?

    • Rapunzel_

      Itse olen käyttänyt Rapunzelin hiusnauhapidennyksiä noin vuoden ja olen ollut erittäin tyytyväinen! Hiuspohjaan tehdään ranskalainen letti ja siihen ommellaan langalla hiusnauhaa. Käytän ainan noin puolet hiusnauhasta koska teen vain kaksi lettiä jotka ulottuvat korvan yläpuolelta toiselle puolelle ja toinen hiukan alemmas. Siskoni on aina laittanut hiukseni koska se on aika vaikeaa tehdä itse! Halvemmaksi tulee kuin kun käy kampaajalla!! Hiukseni maksavat noin 88€ Rapunzelista ja mielestäni ovat hyvänlaatuset. Riippuu tietenkin miten niitä hoitaa että tuleeko takkuja jne.. Käytän itse Cutrinin Colorism tuotteita joissa ei ole paljon silikonia ja hyvässä kunnossa pysyy! Koska suoristan miltei joka päivä joudun leikkaamaan sentti-pari kerran kuukaudessa . Mutta letin joudun kuitenkin uusita noin 6 viikon välein koska muuten se roikkuu ja voi näkyä ja kutittaa. En suosittele hiustenpidennyksiä vaaleahiuksisille joilla on hennot, lyhyet ja ohuet hiukset! Näyttää kauhealta jos pidennykset erottuu.. Letti menetelmän takia en ole kokenut minkäänlaista rasitusta omiin hiuksiini muuta kuin että kun avaa letin sieltä irtoo vähän hiuksia (hiusten kasvuvaiheesta riippuen hius irtoaa aikanaan)!! Kun maksoin verkkopankilla sain hiukset parin arkipäivän päästä :)

    • Tilasin noin 1 kk sitten mustat Clip on aitohiuspidennykset merkkiä #Rapunzel Of Sweden Original# väri ( #1 )(seassa oli vaaleita hiuksia ) - ja luulisi että näillä hinnoilla saa laatua- mutta minulle kävi päinvastoin. 1. ongelma: Hiukset takkuuntuvat tunnin välein ja niitä saa harjata jatkuvasti. 2. ongelma: vaikka väittävät hiuksen olevan aitoa, seasta löytyy kuituhiusta. 3 ongelma. ei voi käsitellä millään hoitoaineilla eikä kihartimilla tai suoristimilla. 4. ongelma hiuksia lähtee tukoittain saman päivän aikana. Ainoa syy siihen miksi ostin täältä oli hiusten pituus- jonka jouduin muutama päivä sitten hyvästelemään edellä mainittujen ongelmien takia. Leikkasin 5 cm pois 60 cm pitkistä pidennyksistä eikä se ole auttanut yhtään. Olen pessyt ja hoitanut hiuksia TÄYSIN hoito-ohjeiden mukaisesti- mutta ilman hyvää lopputulosta. Älkää rakkaat ihmiset ostako enää täältä menetätte paljon rahaa, shampoota ja hoitoainetta tähän harakan pesään. itse maksoin tästä roskasta 120 e - joka on todella iso raha itkettää. Ps. Aluksi pidennykset näyttivät ja tuntuivat hyviltä ja kauniilta- mutta totuus paljastui jo muutaman päivän jälkeen

    • puuvillalanka

      Itselläni juuri päässä Rapunzelin 50 cm sinettipidennykset.
      Toimitus oli nopeaa ja hius oli aluksi tosi hyvän näköistä.
      Sinettiosiot isoja joten puolitettiin kaikki. Väri oli liian vaalea joten värjäytin hiukset samanvärisiksi omien kanssa = hius meni huomattavasti huonompaan kuntoon.
      Eipä niitä kai ole paljon värjättäviksi tarkoitettu..
      Sitten huomasin jotakin todella mielenkiintoista.
      Pitäisi olla aitoa hiusta??
      Itselläni ainakin löytyi seasta VIHREÄ PUUVILLALANKA???!!??
      Halvat oli ja kyllä tiesin ettei se ehkä huimaa laatua takaa, mutta menevät todella helposti takkuun. Olen alkanut käyttäää pidennyksiin BC oil miraclea ja se kyllä siloittaa pidennykset näteiksi. Varsinkin jos vielä suoristaa. Hiukset on olleet nyt about kuukauden päässäni ja joidenkin sinettejen kohdalla tuntuu jo kovia/teräviä reunoja, enteillen ettei kovin kauaa enää meinaa pysyä.
      On ollut ennenkin sinetit päässä ja tiedän kyllä miten kuuluu hoitaa. Ettei hoidon puutteesta ole ainakaan pysyvyys kiinni.
      Latvat on jo ihan hampuhtavaa ja mietin jo että pitäisi ehkä leikkauttaa ainakin viitisen senttiä pois. : /

      • hulppase

        ja mulla ollu jo kaksi pakettii Rapunzeleit ja oon ollu tyytyväinen, eka setti kesti melkein vuoden osittaisessa käytössä. Mutta siihen voin yhtyä että tummemmassa oli laatu parempaa ku tossa vaaleemmassa väris, tosin vaaleekin väri mulla kestäny nyt 6kk ja nyt pitää uudet tilata.


      • hulppase

        Mulla clipsit tosin :D


    • hulppase

      klarna lasku toimii ihan normaalin laskun tapaan eli hiuspaketti tulee sulle kotiin ja lasku on siin mukana siin paketin siis :)

    • takkupallo:(

      En todellakaan suosittele Rapunzelia, melkein kaikilla taitaa olla sama ongelma - hiukset paakkuuntuvat. Itsekin menin halvan perässä ja tilasin hiukset sieltä, paketista otettaessa oli ihanan silkkiset, mutta heti ensimmäisen pesun jälkeen muuttuivat karheiksi, tarttuivat latvoista toisiinsa ja paakkuuntuivat kaikki samaan isoon rastapalloon! Osaan kyllä hoitaa pidennyksiä, tämä on 5. aitohiuspidennykseni, samoja aineita oon käyttäny kuin ennenkin, vaan eipä kalliimmissa hiuksissa ollut tälläistä ongelmaa! Oon kokeillut silkkitippoja, erilaisia kosteuttavia hoitiksia, hiuksiin jätettäviä hoitiksia, öljyjä, suoristusrautaa, latvojen lyhentämistä - mistään ei ole apua, joudun nyt pitämään tukkaa koko ajan leteillä - eli pidennyksestä ei ole mitään iloa. Välttäkää tätä firmaa, ties mitä hevoshäntää lähettävät aitona ihmistukkana!

    • RiiQQa

      ite oon kans tilannut teippipidennykset rapunzenilta ja samaa hiustahan se on kun noissa sineteissä. tykännyt oon kovasti :D

    • marjah

      Minä tilasin teippipidennykset Magichairilta, se on joku uus verkkokauppa. Tukka on aivan silkkisen tuntuista ja pysynyt tosi hyvänä kun olen pessyt , nyt vasta pari kertaa. Halvat teippihiushinnat kun vertaa muihin verkkokauppoihin.

    • Miejju

      mullaki on huonoi kokemuksii teipeissä ja sineiteis mut klipsit on olly loistavia, mulla eijo huonontunu suoristukses, värjäykses tai muussa, ei takkuunnu eikä rastotu. Itsehän kyllä käytän sexy hairin koesteuttavaa hiusöljyä aina pesujen jälkeen, hiukset on pysynyt kiiltävinä ja sileinä ihan loistavasti :-)!

    • Tilasin viime kesänä Rapunzelista clip-onit ja niistä oon tykänny ja kuullu muualtakin hyvää palutetta. Tosin sineteistä tai teipeistä ei ole kokemusta ://

    • aslkfm

      ......jos kunnon hiustenpydennyksiä haluatte ni ostakaa dimorasta. Rapunzelilta olen itekkin tilannut ja kuitenkin sen verran halpaa, etten mitään mahtavuuksia odottanutkaan. Toisilla pysyy hyvässä kunnossa ja toisilla taas ei.
      DImoran hiukset on pysynyt tosi hyvässä kunnossa nyt seuraavat puol vuotta (kyseessä siis clipsit) vaikka olen värjännyt ja kihartanut ja vaikka mitä. Eli sanoisin, että kannattaa maksaa kerralla enemmän kuin ostaa 150e hiuksia ja sitten ihmetellä, miksei ne pysy kuukautta enempää hyvässä kunnossa. rapunzelin hiustenpydennyksiä en hauku, mutten myöskään kehu. Ihan perus hinta/laatu suhde.

    • heheheh

      Rapunzelilta kerran tilasin mut en sit pitänykkää ja palautin. Toimitus oli nopee ja palauttamine oli helppoo, piti vaa tulostaa netist sellane palautuslomake ja laittaa se palautettavan paketin mukana:)

    • -sarapp

      Mä en tiedä, mutta musta ainakin omien kokemusten perusteella tuntuu, että hiusten laatu vaihtelee firmoista riippumattakin. Olen itse käyttänyt mm. Hairiumin, Dream Hairin ja Rapunzelin pidennyksiä ja välillä esimerkiksi Rapunzelin pidennykset on olleet parempia kuin vaikkapa Hairiumin ja välillä toisin päin. Enkä ollenkaan ihmettele, miksi jotkut saman firman pidennykset takkuuntuvat ja haaroittuvat latvoista kun taas jotkut eivät - ovathan hiukset täysin eri ihmisten hiuksia ja kaikilla ihmisillä on vähän erilainen hiuslaatu! Jos jotain olen oppinut, niin ainakin sen, etten aio enää tuhlata maltaita hiuspidennykseen, koska ovatpa ne sitten kalliita eurooppalaisia tai halpoja intialaisia, niin laadusta ei välttämättä ole takuuta. Kummatkin voi olla yhtä huonoja tai yhtä hyviä. Nää nyt siis vaan mun kokemuksia ja ajatuksia aiheesta. :)

    • Jennat68316

      Hei
      Hairumissa karva on kaikista tasalaatuisinta(karvan paksuus ylhäältä alas) sitä myydään 45cm ja 60 cm erikseen eikä niin kuin esim. verkkokaupossa rapuzel ja dreamhair joissa tukka tulee 50cm, eli hiusten latvaa ei ole tasattu. Siksi latava on ohuempaa. Pidennys pitää aina muotilla/leikata kun se on laitettu joten tuo n.5cm latvasta kuluu joka tapauksessa tuohon. Laadulliseti Hairumissa myydään 2laatua asiakkaille ja blongia kampaajille, eron huomaa todella kampaajille myytävä on todella hintansa värttiä! Kokemusteni mukaan laadukkainta, eikä takkuunu sitten mitenkään. Dream hairista olen saanut tällaista takkuuntuuvaa kamaa josta yllä mainittiin, noin 5 pesua ja hius on kamalassa kunnossa hoito tuotteista riippumatta. Rapuzellista on saatavilla tuota takkuuntuvaa intilaista laatua, joka on yhtä huonoa kun edellä mainittu. Mutta Rapuzellista saa myös ihan yhtä hyvä laatuista aitohiusta kun hairumista asiakkaille myytävää kun vain valitsee tuo eruooppalaisen laadun. Huom kaiksita karvapaketeista olen löytänyt vaaleita ja punaisia karvoja siis joka liikkeen ja joka laatuseta! niihin ei kuole niitä jää aina jäsittely ja värjäämis vaiheessa kun hiusta käsitellään myyntikuntoon. Ne voi napsia pois. Kaikkien firmojen hiukset takkuuntuvat helpommin vaaleassa värissä (vaalennettu tekee aina niin olipa sitten kenen päässä tahanas) koska hiussuomut ovat enemmän auki vaalennuksen jäljiltä. Eli vaaleissa suosi laatu!! Tummat pidennykset ovat lähtökohtasieti parempi kuntosia, kuten tumma hius yleensäkkin on helpommin käyttäytyvä eikä niin karhea. Usein pidennys karva on lähtökohtaiseti tummaa joten niitä on käsitelty hieman hellemmin kun vaalennettuja. Toimitus ajat ovat aina pitäneet parhaiten kutinsa Rapuzelissa 3 päivää ja tuote on postiluukussa. Hairumin kanssa on eniten vaikeuksia suosittuja tummia ruskeita on aina vaikea saada (tuotteet loppu) esim. aitohiusnauhoissa. Tästä syytsä olen koettanut muitakin firmoja tukan ostossa ja suorittelen lämpimästi Rapuzelin eurooppalaista karvaa jos hairumista ei ole saatavilla. Vinkki te sinettipidennys ihmiset ostakaa aitohiusnauhaa ja tehkää irto sineteillä valmiit kynnet on heippa hiuksille vaikka ois mikä taikuri ja minulla ainakin parturi on ollu ovakouraisempi irrottaja kun ite olen. Ite pystyy ajan kanssa ottaamaa ja hei sinetit irtoo rakkaat artoonilla, eli kynsilakana poistoainetta pumpuliin ja sitten liotat hetken ja liima pehemenee. Elä koskaan revi ja pese tukka irrotuksen jälkeen hyvin. Jos haluat pidennyksen kiillon kestävän osta GH- suoristaja ja hyvää lämpösuojaa, paras vinkki jos tahtoo pakkasilla pitää kutrit kuosissa on redkenin all soft öljy jota käytetään vain latvoihin kun hiukset ovat kuivat. ovh 59e, pullo on pieni mutta kestää ikuisuuden, noin 10senttisen kokoinen määrä riittää laittamaan 50cm pitän pidennyslatvan silkin hienona. Suosittelen kaikkia teitä joilla on tuuhea tukka jo luonnistaa ostavan klipsit, ne on kaikesta huolimatta helläväraisimmat oli miten oli kun ne päässä ei tarvii perstä ja nukkua eil kenkuimmat jutut mutidentapojen kanssa. Muutoin teippi pidennystä voin suositella vain niskaan käytettäväksi sillä ohimoilla niin isot kun pienetkin pätkät repivät noin puolenvuoden käytön jälkeen pitkiä kaljuja laikkuja, puhun nyt eritoten tukan käsittelyn aikan tapahtuvista haaverista sekä ponnarilla pitamisestä, suoraan alaspäin laitettua tukka nippua ei kuulu vetää visstoon ponnarille, kun niin aikansa tekee hiukset repeää teipin mukana. Teipeissa hyvä puoli on ainoastaan niiden nopea teko ja halpa laitto (tuuhea lopputulos) mutta mitä leveämpi teippi sitä enemmän tukka painaa ja on tökerön peruukin näköinen. Vaikka on olemassa koneelliseti ja käsin sidottua käsin sidottu teippi tukka on todella palksua teipin kohdalta, en suosittele koneelliseti sidottu on ohuempi teipin kohdalta. Sineteistä susittelen ainosataan keratiinilla vanhaan tapaan (sinetin sulattamista pötköstä) on paljon hellempi ja sinetit saa joskus irtoamaankin nämä uudet liimakynnet eivät todellakaan irtoa päästä ja kukapa tahtoisi pidennyksen roikkuvan 4-5cm irti päänahasta. Eli halvalla ja nopeasti ei tule näissä hommissa hyvää ja jokainen oppikoon kantapäänkautta mutta toki toivon että tästä tuli ajatuksia ja helppiä monelle. Itelläni on ollut pidennyksiä kohta kymmenen vuoden ajan, sekä teen niitä myös itse.

    • Haiiidi

      Hei itsellä tismalleen samankailtaisia kokemuksia. Ostin hiusnauhaa 50cm pitkää, laitoin hiusnauhan kiinni mikrorenkailla ja ensimmäiseen pesuun asti näytti oikein hyvältä. Sitten ongelmat alkoivatkin, tukka yksi harakanpesä sai harjata jatkuvasti, hiusta lähti tukoittain yms. Elämä muuttui hiusten takia todella stressaavaksi. Ulos ei voinut lähteä hiukset auki yms. Käytin oikeita tuotteita. Hiukset olivat päässä n. 1.5kk. Ja sitten luovutin, olin yhteydessä rapunzeliin ja pyysivät lähettämään tukan takaisin heille. Noh kyseisestä lähetyksestä on nyt kulunut reilu 1viikko eikä tuotteita kuulemma ole vieläkään saapunut.. Ja ainiin tukassa oli selvästi joukossa kuitua. Olen ajatellut laittaa heille viestiä, että jos asiat ei pikkuhiljaa ala hoitua joudun olemaan yhteydessä kuluttaja-asiamieheen. En sen takia että summa olisi mitenkään iso, mutta sen takia että tunnen olevani huijjattu. Ja näköjään muillekkin on käynyt samalla tavalla lähetettäessä reklamaatiota.. Osaisitteko sanoa mitä kannattaisi tehdä? Odotanko vielä ihan turhaan vai? :/ Ihan ärsyttää miettiä kyseistä firmaa ja sen toiminta tapaa. Ja sähköpostiini on tullut viestiä jos olen kysynyt lähetyksestä että "lähetys ei ole saapunut." Ennen kun olin edes lähettänyt tuotteita palvelu oli iloista ja auttavaista nyt se ei ole sitä todellakaan.

      • Rapunzelofsweden

        Meille Rapunzelissa on tärkeätä että asiakkaamme ovat tyytyväisiä, siksi on erittäin ikävää kuulla että tuotteemme eivät täytä vaatimuksiasi ja odotuksiasi. Työskentelemme koko ajan yrittäen pitää tuotteiden laatua korkeana ja tasaisena ja siksi olemme kiitollisia siitä että saamme ottaa osaa ajatuksistasi ja mielipiteistäsi jotta voisimme jatkuvasti parantaa tuotteitamme ja palveluamme. Olisi toivottavaa jos voisit ottaa yhteyttä suoraan meihin s-postilla osoitteeseen [email protected] niin voimme ehkä auttaa sinua.

        Pyrimme vastaamaan reklamaatiotapauksiin nopeasti, mutta toisinaan käsittelyaika voi venyä pariinkin viikkoon.


    • Anneli

      Mulla on rapunzelilta tilatut clip-onit, nyt nää on ollu jonkun kolmisen viikkoa enkä ole kertaaakaan pessyt kun ei ole tullut tarvetta. Onko kukaan pessyt rapunzelin hiuksia normaalilla shampoolla vai miten ootte pessyt? Siis tarkoitasn normaalilla shampoolla jotain muuta shampoota kun rapunzelin omaa, joka ne myy!

    • haiiidi

      itse pesin pidennyksiäni keunen tuotteilla, simplynatural suosittelee.. ne kyllä on ihan pidennyksille tarkoitettu.. Luultavasti pidennykset pysyvät parempina jos käyttää oikeita tuotteita (mahd. neutraaleja, ei silikonia) yms.

    • pidennys1

      hei ! tilasin nyt kolme päivää sitten micro ring pidennykset rapunzelista ja nyt alko mietityttämään olisko kannattanut.. sen verran on mielipiteitä jakaantavia kommentteja tullut, olen aijemmin aina tilannut dream hairista hiukset ja ne ovat aina olleet hyvä laatuisia mutta toimitusajoissa on ollut ongelmia

    • epäröivä

      Onko kukaan tilannut sävyä 60 olevat clip on pidennykset rapunzelilta? Olivatko ihan keltaiset? Itse olisin jouluksi tilaamassa sävyä 60 olevat clip onit. Kysyisin vielä, että kummat olisivat paremmat keskipitkille hiuksille 50 vai 60cm pidennykset? Kiitos mahdollisista vastauksista! =D

    • johanna_19853

      Voin sanoa että Rapulin hiukset ovat aivan hirveät. Muutaman pesun jälkeen aivan takkukasat koko pidennyksen. Mulla on aikasempaa kokemuksia monesta suomalaisesta tukusta ja tämä on jotain aivan muuta...

      Voin melkein 100% varmuudella sanoa että hius EI ole remy-hiusta.

    • Nöpö

      Onko Rapunzelin clip-on hiukset laadukkaita?

      Onko ne kestävät ettei ne harvene heti ja onko ne 100% oikeaa hiusta?

    • Nina244

      Tilasin juuri Rapunzelin clip-on pidennykset.
      Olisi pitänyt lukea kommentteja ennen tilaamista.
      Haluaisin tietää kannattaako minun maksaa niistä vai palautanko ne heti kun saan, koska en halua tuhlata 100e.

    • Rapunzelin hiusten takkuuntumisen syy on se että ne eivät ole remy hiusta. Remy tarkoittaa sitä että hiukset ovat saman suuntaisia. Joten jos ei halua lattialta kerättyjä hiuksia, ei kannata tilata Rapunzelilta, suosittelen esimerkiksi Delightfulhairia (:

    • onononhuonoa

      Älkää vaan tilatko ihan p laatua kaikki

    • Mietityttää

      Minulla on ainakin ollut melkein puolivuotta clip on pidennykset. Ne ovat kestäneet pitkään hyvänä ja olen värjännyt, kuivannut ja muotoillut ja ne ovat silti olleet ihan hyväkuntoisia. Minkä takia sitten joillakin ei ole ?

    • asdfghjklöäääää

      Itse olen tilannut rapunzel of swedeniltä clip on pidennykset ja ne ovat kestäneen yli puoli vuotta erittäin hyvä kuntoisina. Olen käyttänyt niiden hoitoon ihan tavallisia kaupan shampoita ja hoitoaineita, eikä ne ole vaikuttaneet hiusten laatuun mitenkään. Mutta kaverillani oli sieltä tilatut sinettipidennykset, jotka meni heti ensimmäisen pesukerran jälkeen niin huonoon kuntoon, että niitä ei voinut enää auki pitää. Vaikuttaa, että rapunzel of sweden käyttää huonompaa hiusta siis sinetteihin kun joihinkin muihin tuotteisiin. Suosittelen silti clip on pidennyksiä ja teippejä, koska ne pysyvät hyvä kuntoisina ja ovat varmasti aitoa hiusta.

    • Herttttttt

      No, kyllä niiden klipsipidennystenkin laatu vaihtelee ja paljon, kahdet clipsut sieltä tilanteenna voin todeta että ekat, jotka tilasin pari vuotta sitten oli hyvät mut nää toiset on surkeat! En voi suositella, laatu laskenut todella paljon!

    • tyytymätön.

      itselläni on rapunzelin clip on pidennykset. Eivät ole hyvät sen voin sanoa. kauheasti kaksihaaraisia ja muutenkin tosi huono laatuiset. En suosittele!

    • Suosittelen menemään kampaajalle laitattamaan hiustenpidennykset, saat laadukkaat ja pitkä kestoiset hiukset, tulee pidemmäne päälle halvemmaksi. sinettipidennyskin voi pysyä 6 kk helposti jos se tehdään oikeasta hiuksesta oikeilla otteilla. :) suosittelen b-long remy aitohiusta :)

    • Jxjidcdcdc1

      Tuota noin, jos sinettipidennystä pitää 6kk putkeen, se roikkuu törkeän alhaalla ja omat hiukset alkaa olla jo aikas rastoittuneet kiinnityskohdasta... en todellakaan suosittele pitämään pidennyksiä 6kk, 4kk on aika maksimi jos meinaa omat hiukset jonkinlaisessa kunnossa pitää.

    • ......

      En kyllä tilaa tuolta enää mitään!
      Hius oli teippihiusta ja kun olin menossa sitä "asennuttamaan" kampaamoon kysyi kampaaja että pitikö hiuksen olla aitoa hiusta. Oli kuin barbin tukkaa ja haisikin muoville. Hinta korkea ja tuote jouhta!

    • ani92

      Rapunzelilta tilasin sinettejä ja nyt kun ne on sitten päässä niin latva on ihan takussa ja täynnä haaroja.. Pari päivää sitte löysin yhdestä sinetistä sattumalta langan pätkän.. kovaa väittävät että on aitoa hiusta mutta uskallan epäillä.. osa "karvoista" tuntuu sormien välissä niin paksulta että ei se voi muuta olla kuin hevosesta napattua.. Tilasin ensin liian tumman värin joten palautin sen ja kuinka ollakkaan, näin viikko palautus ilmoituksen jälkeen ei ole rahoja kuulunut vieläkään takaisin. Saa nähdä saanko niitä koskaan. Ottaa päähän että en tajunnut lukea muiden kokemuksia, olisin säästynyt paljolta.. Ehkä ensi kerralla olen viisaampi.

    • tyttöhki90

      ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ TILAA!!

      Tilasin juuri pidennykset itselleni väri 18/60. Nettisivuilla oli kolme kuvaa joista yksikään ei ollut lähelläkään väriä mitä minulle postissa tuli. Soitin ja sanoin asiasta ja he sanoivat että välillä saattaa väri vaihdella. Tosin tässä on iso väriero. Nettisivuilla kolme kuvaa platinablondeista pidennyksistä ja postissa tuli vaalean ruskeat vaikka paketissakin oli sama värikoodi.
      Hyvä tästä nyt maksamaan postikuluja kun eivät nuo tuolla Rapunzelissa osaa laittaa oikeita kuvia pidennyksistään. Kaverit kyllä varottelivat että en tilaisi tuolta... taisivat olla oikeassa.
      Ja edelliskerralla kun tilasin, pidennyksiä ei tullut joten soitin sinne ja he sanoivat että posti on varmaankin hävittänyt ne!
      Joten _ÄLKÄÄ_TILATKO_TUOLTA_MITÄÄN

      • shaaa

        Jos ootte kattonu tarkemmin niin rapunzelin hiusväriä kuvaavat kuvat on KAIKKI SAMOJA!!! Niissä on vaan käytetty kuvamuokkausta, tummempi tai vaaleampi kontrasti... Eli ei todellakaa mitää oikeeta ja selkeetä kuvaa hiuksesta.
        Sitä paitsi se takaapäin kuvattu nainen vaaleiden hiusten kuvissa omistaa näköjään peruukin. Lähemmät kuvat teipeistäkin on vain värillä muokattu ja käytetty yhtä ja samaa kuvaa.


    • huijausta

      Rapunzelillahan EI_OLE_REMY_HIUSTA_OLLENKAAN, sehän tulee selväksi jo heidän sivuiltakin, siellä ei mainita REMY sanaa kertaakaan. NON REMY on puolet halvempaa materiaalia kuin remy hius ja hinta sekä laatu sen mukainen. Lisäksi sivulla puhutaan Eurooppalaisesta hiuksesta, mutta onko joku kuullut että eurooppalaiset naiset luovuttaa hiusta ?? Kyllä eurooppalaiset naiset ovat hiustenpidennysten ostajia....

    • pidennyshullu

      Pakko sanoa jotain tohon, missä puhuttiin siitä että rapunzelin sinettipidennykset takkuuntuvat.. tottakai _KAIKKI_ sinettipidennykset takkuuntuvat ja menevät rastaksi ellei niitä harjaa hyvin tyvestä joka päivä. nimimerkillä monet sinetit käyttänyt ja ihan sama mistä paikasta tilaa, kyllä ne aina takkuuntuu. Hyviä muistoja jäi rapunzelin teippipidennyksistä ainakin mulle:) ihan mahtavat oli!

    • Cricsu

      Itse olen tilannut klipsipidennykset pari vuotta sitten rapunzelilta. On aika karheaa hiusta :/ Itsellä kesti todella vähän aikaan kun oli jo hiukset hampulla sun muuta. Tässä välissä olen tilannut Cybershopilta. Edullisempi kuin rapunzel. Vaikuttaa täysin kelvottomalta halpis sivustolta, mutta pidennykset ovat TODELLA HYVÄT kun niistä pitää huolta :) Kestänyt moitteettomina n 3kk. Mutta nyt hiuksia lähtenyt pidennyksistä sen verran että aika tilata uudet, ja rapunzelille laitoin tilauksen vetämään. Ihan vaan sen takia että nyt olen viisastuneempi siitä kuinka pidennyksiä tulee käsitellä ja 60cm pidennyksiä ei saa Cybershopista. Mutta hinta-laatu suhteesta tällähetkellä valitsisin Cybershopin ! :)

    • Ferenia

      Huijjattu olo on.Mainostaavat hyvälaatuista hiusta,joka ei sitten ole edes remyä! Hiusta,joka ei ole remyä,ei voi sanoa hyvä laatuiseksi,koska hoitipa sitä miten tahansa,se takkuuuntuu!!Ei tullut mieleenkään,ettei olisi remyä.Omissani on myös jotain karvoja,jotka eivät ole ihmisen.Paksuja,tönkköjä ja todella karheita.Muistuttavat viulun jousen hevosen jouhia niin paljon,että varmasti ovatkin.Laitoin biologi ystävälleni viestiä,että voiko sitä testauttaa jossakin.Nämä hiukset menivät käyttökelvottomaksi viikonlopussa!Ovat huonommat,kuin halppis pidennykset,jotka tilasin huutiksen kautta kiinasta!Niitä sentään pystyi sen pari kuukautta pitämään,mutta näitä kun ei saa siistiksi edes suoristusraudalla.140e olisin kuluttanut paremmin vaikka polttamalla ne.Todella paha mieli.Teippipidennyksestä siis kyse...

    • Nancysy

      http://www.weddingdressesmore.com/

      Olen itse tykästynyt kyseiseen kauppaan. Tavan seppälästä ei nääs minun makuun löydy. Varsinkin leggingsit lämmittävät jalkoja ja mieltäni.

    • lpöölpöö

      Mulla oli edelliset teipit rapunzelilta ja en ollut tyytväinen laatuun. Nyt mulla on noi www.uniikkiputiikki.fi kaupan vaaleimmat teippipidennykset ja on parhaat mitkä mulla on ollut.

    • Pöpelö

      Siis eihän tietenkään mitkään pidennykset loputtomia kestä.

      Ensimmäiset clip-on pidennykseni olivat jostain nethairista(koska halvalla sai), paskathan ne oli. Seuraavat oli Rapunzelista. Ja olin tyytyväinen. Olenkohan jo 3 kertaa tilannut rapunzelista pidennyksiä (koska en ole enää muita nettikauppoja uskaltanut kokeilla). Aluksihan pidennykset ovat semmoiset sileät ja nukkemaiset... vähän luonnottomat. Käytössä ne kuitenkin vähän muuttuu karheaksi ja muistuttaa enemmän omia hiuksia. Ja olen huomannut että heti kun pidennykset ekan kerran kastuu ne ikään kuin muuttaa muotoaan. Minulla rapunzelin clip-on pidennykset ovat aina vuoden käytössä.

      Ja se miten pidät huolta pidennyksistäsi on kaiken A ja O! kannattaa katsoa vinkkejä netistä. Ja jos sinulla on clip-on pidennykset kannattaa ottaa ne pois päästä ennen nukkumaan menoa. Ja säilyttää hyvässä paikassa. Ja pitäs olla oikeanlainen harja Itse en oo enää näitten pidennysten kohdalla jaksanu ja se näkyy!

    • caroline2

      Hei! Olen harrastanut hiusten pidennyksiä useita vuosia ja kun ryhdyin asuntovelalliseksi, piti löytää halvempi pidennysten tuottaja kuin se paras, kampaajani myymä Simply Natural. Päädyin kokeilemaan myös Rapunzelin jatkeita, jotka eivät nekään olleet ihan ilmaisia.

      Jatkeet menettivät kiiltonsa ja laineikkuutensa heti ensimmäisen pesun jälkeen ja ne oli leikattava polkaksi, jotta joten kuten kehtaisin käydä edes töissä näyttämältä joltain sutturalta. Vaaleat hiukset ovat tosin haasteellisimmat jatkeista, koska voimakas vaalennus koettelee kovasti usein aasialaisia, musta hiuksia. Halvat jatkeet on päällystetty jollain silikonijohdannaisella, jolloin ne paketissa ovat silkinpehmeät ja kauniit, mutta heti eka pesu huuhtelee tuon "pintameikin" pois ja se takkuinen, kuiva ja eloton totuus paljastuu. Näin on minulle käynyt myös tilatessani niitä kaikkein halvimpia jatkeita ebaysta, Kiinasta. Vastaus Rapunzelilta oli, että heidän "ihmeaineellaan" hoitaminen palautti takaisin lähettämäni näyte-erän loiston ja plää plää plää. Kuten sanottu: olen käyttänyt jatkeita tällä käyttökierroksella n. 5 vuotta ja noudatan aina kampaajani ohjeita ja aineita, suojaan hiukset pesun ja hoitoaineen jälkeen kalliilla erikoisöljyllä vielä kaiken kukkuraksi. Mikään tumpelo tai huolimaton noviisi en siis näissä asioissa ole! Saamani rapunzelin hiukset eivät todellakaan olleet remy-laatua, vaan sitä toista tai kolmatta keräilyerää, sitä hiusainesta, mikä jää, kun parhaat palat on plokattu päältä. Niissä ns. Human hair-jatkeissa ei jatkoprosessoinnissa huolehdita edes siitä, että hiussuortuvat pysyvät samansuuntaisina, vaan jo valmiiksi kehnosti käsitellyt hiukset kärsivät vielä enemmän sen vuoksi, että osa hiuksista on ns. ylösalaisin eli se käpymäinen pinta jää "suomut ylöspäin" ja harjaaminen yms. rikkoo pinnan lopullisesti. Soitin Ruotsiin ja kerroin, että heillä ilmeisesti on liikaa jo asiakkaita, kun noin edesvastuuttomasti ja surkeasti palvelevat ja pyysin heitä poistamaan minut mainospostituslistaltaan, sillä samaa roskaa saa Ebaystä pilkkahintaan. Mikäli haluaa hiuskuontalon, joka näyttää puretulta hamppunarulta. Hyi hitto sentään!

    • Rapunzel of Sweden

      Hei kaikki!

      Meillä täällä Rapunzelilla on aina tarkoitus olla auttamassa asiakkaita joilla on jonkinlainen ongelma hiustensa kanssa. Arvostamme että meihin oteaan yhteyttä kun ilmenee ongelmia. Haluamme tietenkin että asiakkaamme ovat tyytyväisiä.
      Palvelua saa suomenkielellä.

      Jos teillä on jokin kysymys jäänyt auki pyydämme teitä ottamaan meihin yhteyttä:
      [email protected]
      Puh: 09 4245 0923

      • vihainen!!

        Itse tilasin toukokuun alussa teippipidennys paketin (166€, sävy #10), tänään otettii pois, ajattelimme vaihtaa teipit. No se tyytyväisyys loppuikin siihen kun teimme perus shamppoopesun ilman mitään syväpuhdistavia tai muuta vaan rapunzelin omalla shamppoolla. Pilalle meni. Hiukset ovat yksi takkukasa, ei toivoakaan että saisi selvitettyä. Miettikää ihmiset tarkkaan mistä tilaatte pidennykset. Varsinkin teippipidennykset. Olen erittäin pettynyt kun mainostavat hiusten olevan 100% aitoa hiusta, mutta ei aito hius mene tuollaiseksi.


    • ddfg

      Fiestasta olen ite muutaman kerran tilannu, sekä tytölleni että itselleni, ihan suht edullisia on ja tosi kauniita, kauniimpia vielä luonnossa kuin kuvissa. Tässä niiden nettisivut: www.millybride.co

    • ffdfd

      Olen itse ostanut original clipsit ja hiusnauhan rapunzelilta ja itse olen ollut todella tyytyväinen, ovat kestäneet pitkään ja hyvässä kunnossa. Aina kannattaa miettii sitä miten pidennyksiä hoitaa, esim ettei pese liian usein tai kauheesti vaalentele, ja pesun yhteydessä kannattaa käyttää paljon hoitoainetta ja välillä hiusöljyä ja aina kun muotoilee lämpösuojaa. ei mitkään pidennykset ikinä oo niiku omat hiukset, koska ne ei ooenään kiinni missää ja siksi niitä poitääkin muistaa hoitaa tai muuten menee tosi huonoon kuntoon.

    • ärsyyntynyt

      Itse tilasin Rapunzelilta pidennykset viimeviikon perjantaina ja s-postiin tuli maanantaina viesti että tilaukseni on lähetetty. Paketin piti tulla kolmessa päivässä kirjepostina mutta eipä näy pidennyksiä postissa eikä mun s-posteihinkaan vastata. Kyllä hermostuttaa jos olen yksi näistä joilla on huonoja kokemuksia kyseisestä firmasta...kaikenlisäksi olen maksanut pidennykset jo. :( Tympiä että ihmisiltä huijataat rahat. En tilaa tuolta enään ikinä mitään jos mun pidennykset ei saavu postiin.

    • Rapufani

      Ite oon käyttäny vuosia rapun sinettejä eikä mitään valittamista ! sinetit pysyy hyvin eikä ikinä ole takkuntunut tai rastottunut niikun täältä monelta lukee...hoitoainetta käytän normisti enkä mene märällä tukalla nukkumaan vaan kuivaan tai letitän aina ennen nukkumaanmenoa. Tukka on pysynyt päässä hyvin ja parikertaa oon käyttäny uudestaa (sinetit uusinu) ei valittamista :) ja posti on tuonut paketin aina 3 päivässä jos ei ole ollut viikonloppua tai pyhäpäiviä :) kavereille oon laittanu myös rapun sinettejä ja vaan kerran oon joutunu selvittää kaiheeta rastakasaa mikä johtu käyttäjän virheestä...ei laittanu hoitoainetta ja meni märällä tukalla nukkumaan ja sen oma tukka takkuuntuu tosi nopeesti...oppi ainaki ettei tee samaa virhettä uudestaan ja senjälkeen silläkin ollu van rapun sinetit vuosia :)

    • vituttaaa

      Erehdyinpä tilaamaan rapunzelilta kalliit ja "laadukkaat" merkki pidennykset...neljä vuotta olen käyttänyt pidennyksiä, ensimmäiset ostin cybershopista, sen jälkeen tilannut kaikki ebaysta ja ollut erittäin tyytyväinen.
      Nyt noin viikko sitten saapui rapunzelin pidennykset, olen nyt värjännyt vaaleat pidennykset 3 kertaa tummanruskealla värillä eikä väri ole vieläkään täysin tarttunut.
      Joka kerta ebayn kautta tilatessani värjäys on sujunut ensimmäisellä kertaa ongelmitta ja pidennykset ovat kestäneet käytössä helposti yli puoli vuotta.
      Täytyy sanoa että Rapunzelilta en edes harkitse ikinä tilaavani tukkaa.... hintaa on puolet enemmän ja laatu on harvinaisen paskaa

    • Ebay

      Olen tilannut useamman kerran Rapunzelilta, ovat kestäneet suht hyvin käytössä (eurooppalainen hiuslaatu). Toimitus on nopea ja hinnat edullisemmat kuin suomessa.
      Kaikista edullisimmat saa kuitenkin ebayn kautta Kiinasta. Hinta n 15 euroa ja kestävät siinä missä muutkin. Isompaa takkuuntumista ei ole hiuksissa ollut ja microloopeja olen käyttänyt kerrallaan liki puolikin vuotta varomatta mitään. Edullisimmat clipit maksaa siellä n 5 euroa.

    • Pettynythius

      Ei ole hyviä...tilasin väriä 6 teippipidennykset. 2kk jälkeen koko ajan takussa vaikka ostin samalla niille tarkoitetut hoitoaineet. Ei kannata tilata.

    • ei_sieltä_ikinä

      Aivan käyttökelvottomia kaikki Rapunzel-of-Sweden hiukset. Kokeilin ja pysyivät kokonaista 5 tuntia päässä. Laittaja oli kokenut kampaaja ja sanoi, että kyllä hänkin kaikkea on nähnyt ja kokemut mutta tämä oli 100% surkein.

    • Sinetit

      Älä missään nimessä tilaa. Sinetit lahosivat noin viikossa, joten meni noin 500 euroa maksaneet hiukset ja niiden laitto hukkaan. Palautusta tuli 52 euroa ilman pahoitteluja.

    • Anonyymi

      Tilasin verkkokaupasta clip on ponytailin 23.3. ja nyt toukokuun alussa sain viestin Klarnalta, että laskuni on poistettu. Kyselin aiemminkin tilauksen perään ja silloin aina sanoivat, että ovat pahoillaan, mutta tulossa on. Nyt sitten kun ihmettelin, miksi Klarna on poistanut sen laskun, niin sanoivat, että poistivat kaikki tilaukset, jotka eivät olleet varastossa. Turhaan siis oottelin tuotetta. Hyvitykseksi tarjosivat -10% alea seuraavasta tilauksesta, mutta en mä nyt enää toista kertaa jaksa arvuutella, tuleeko tilaus vai ei :( Oisivat edes itse ilmoittaneet tilauksen peruuntumisesta!

    • Anonyymi

      Itellä oma kokemus ollut hyvä. Jo moneen kertaan Rapunzelista tilanneena. Mulla on käytössä ollut sinetit ja clipsit 😎 aina tilannut 50cm, jotta pituutta tulis lisää. 7-setin clipseillä saa aika kivan paksusen tukan kyllä jo, mutta sinetteinä paketteja tarttee monta 😁 3 ehkä menettelee mutta joku 4-5 pakettia on paras vaihtoehto omasta mielestä. Siihen saa rahaa lykättyä. Ja yks, niin suosittelen ostamaan niitä parempi laatuisia karvoja sieltä, premium. Itsellä ainakin pysynyt hyvässä kunnossa ja kynsisineteistä, ne pysyy kyllä päässä kun tautinen jos ne osaa laittaa 😎 nimim. Tammikuussa laitettiin sinetit, nyt toukokuussa irtosi ensimmäinen ja kasvurajaa oli jo senverta et ittee häiritti niin poistatin... tulipas pitkä kertomus 😁
      Kerran tilasin 1000exten.. joku tämmönen, sinetit ja ne olivat heti aivan paskaa 😬 eli rapunzelia suosittelen ehdottomasti 😎 ja kerran kokeilun jälkeen tietää varmasti haluaako sieltä myähemminki.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      686
      5175
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3544
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      156
      3307
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2553
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2389
    6. 261
      1980
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1487
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      100
      1398
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1379
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1150
    Aihe