peruu kokoajan keikkojaan? En osta enää yhtään lippua etukäteen kun saa aina lunastella niitä takaisin. Ammattitaitoako tämmöinen, pyh. On mun mielestä alkanu diivailee en tykkää.
Miksi
6
425
Vastaukset
- muu artisti
ei todellakaan suhtaudu noin ylimielisesti faneihinsa kuin neiti Abreu. Ehkä hänellä on varaa,ehkä ei, aika sen näyttää. Pitkän uran luomiseen tarvitaan pitkäjännitteisyyttä ja vastuuntuntoa jota neidillä ei vielä näemmä ole. Pahalta näyttää, pitkään ei voi jatkua tälläinen käytös. No, aika karsii tähdenlennot myös tällä tavalla. Neiti Abreun kannataisi nyt panostaa lukion saattamiseen kunnialla loppuun ja sitä kautta ammattiin joka kiinnostaa enemmän.
- Trollit eivät osta
> En osta enää yhtään lippua etukäteen kun saa
> aina lunastella niitä takaisin.
Et ole koskaan ostanut lippua Annan keikalle. Typerä trolli kun olet.- se toimittaja-
täti sieltä taas katsottuaan kristallipallosta kuka ostaa mihinkin ja käy missäkin konsertissa. Yrität pitää hurmoshenkeä yllä, jossa Annaa palvotaan silmät sumeina vailla kritiikin häivää, just joo. Pesepäs silmäsi. Yhdessä asiassa osuit oikeaan, täytyy olla typerä, jos viitsii väitellä täällä ja tästä aiheesta ;)
- ostanut...
enkä tiedä tosiaan ketään muutakaan kuka olisi ostanut lipun Annan keikalle. Kerrankin olet ihan oikeassa. Miks ihmeessä ostais lipun Annan keikalle kun voi mennä hyvienkin laulajien keikoille.
- Annanikuinenfani
ostanut... kirjoitti:
enkä tiedä tosiaan ketään muutakaan kuka olisi ostanut lipun Annan keikalle. Kerrankin olet ihan oikeassa. Miks ihmeessä ostais lipun Annan keikalle kun voi mennä hyvienkin laulajien keikoille.
Hei Annaha on sairaana! Ei ole turhia keikkoja perunu.
39 asteen kuumeessakin keikalla ollu.
Onko sairastaminen diivailua?
Mun mielestä ei oo kyllä järkeä kulkea keikoilla sairaana. Pitkittää vaan sairautta ja voi saaha jälkioireita palkaksi ja joutua perumaan keikkoja vielä pitemmiltä ajoilta!
Mun mielestä tämä on ihan sama asia kuin jos ois lääkäri ja ottais sairauslomaa. Ei sitäkään aleta haukkua diivailijaksi.
Annan työ on täynnä ihmisten kanssa olemista. Siinähän voi sairastuttaa muutkin. Enkä usko että sairaana mitään hirmu hyviä keikkoja jaksaa vetää, niin sitten ihmiset maksais vaan turhaa laimeasta keikasta. - Anna on
ostanut... kirjoitti:
vuoden naisartisti 2008! Ihana Anna. Toinen kerta peräkkäin. Ja sehän on ylivoimaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009