Minulla on jo myönnetty esta jonka sain vuodenvaihteenpaikkeilla, vanha tietokoneeni kuitenkin kärähti ja kaikki tiedot tuhoituivat.
Eli tallessa ei ole esta numeroa missään, pääsenkö edes koneeseen kun numeroa ei löydy vai löytääkö lentoyhtiö tiedoillani että minulla myönnetty esta, taikka USA n maahantuloviranomaiset.
Tästä esta lomakkeesta ja numerosta
kakomäk
2
786
Vastaukset
- ..on kerran..
se lupa myönnetty, niin kyllä se löytyy viranomaisilta, vaikka vanha koneesi olisikin levähtänyt. Kyllä kai sen voi tarkistaa vielä myöhemminkin jollain toisella toimivalla koneella tai kysyä vaikka matkatoimistosta tai lentoyhtiöltä tai USAn lähetystöstä, jos epäilyttää. Itse en olisi huolissani.
- talteen!
Kyllä se numerosarja kannattaa kirjata muistiin ja paperille heti kun ESTAn on täyttänyt. Helpottaa elämää, kun lupa on kumminkin kaksi vuotta voimassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017393
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?784913- 794809
- 1324218
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82998- 522639
- 402541
- 462186
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102181Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211810