PALSTALLE KESKENMENO

Petter Gags

Onneksi tämä apukoululaisten muovibändi-ilmiö ei kestänyt tämän kauempaa, jihuu

6

866

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lordisami

Kyllähän Lordi vielä ihan voimissaan on, ja fanejakin löytyy. Lordilla on juuri nyt meneillään kiertue maailmalla uusien lavasteiden kanssa. Uudet lavasteet on suuniteltu Weta workshop verstaallla Uudessa-Seelannissa. Samalla verstaalla on suunniteltu lavasteita Taru Sormusten Herrasta elokuviin, King Kongiin sekä kauhuelokuvaan 30 päivää kaamosta. Niin että eipäs kysyntä täysin loppu ole.

• hallelujaaa

Lordilla on paljon hyviä biisejäkin ja eka levy oli ihan hyvä kokonaisuus. Mutta musiikin ulkopuolinen maailma tuntuu aika lapselliselta ja sen takia en tule koskaan ostamaan Lordi-paitaa tms fanituotetta. Levyjä bongailen alelaareista.

• Lordifani227

Mikä ihme teitä ihmisiä vaivaa?? En minäkään Lordin ulkoasusta pidä, vaan MUSIIKISTA? Eikö se ole pääasia? Senkin taneli!

• Four Symbols

Niin noh, aika makuasia tuntuu kyllä tämä juttu olevan. Omasta mielestäni Lordin maskeissa ei ainakaan mitään vikaa ole, päinvastoin. On se ihan kunnon rock tyyliä tuokin. Mahtava glam-pohjainen heavy/hard rock yhtye. Musiikki toki on pääasia, mutta siis kyllä itse myös diggailen esim. tuollaisista hienoista Lordi tyylisistä kengistä ja olisi ihan kiva itsellekkin sen tapaiset saada, siis esim. normi buutsien sijaan:) Sama juttu esim. noilla meikkibändeillä, kuten esim. Hanoi Rocksilla, Mötley Cruella, Negativella, Uniklubilla, yms on, niin kyllä ne kajalit sun muut systeemit mun mielestä jollain tapaa kuuluu rockiin. Siis jos on tarkoitus glam-tyyliä edustaa. Itse ainakin siitä diggailen. Tokihan musiikki on kuitenkin ensisijalla, mutta ei tuo ulkomusiikillisuuskaan kovin pahasta ole.

• Four Symbols

Ai nii. Siis toki siinä tapauksessa se on hieno juttu jos sen tekee tyylillä ja muutenkin oikein.

• Kateellisten panettelua, kun joku menestyy. Katsokaapas vaikka esim. Youtubesta, paljonko Lordin videoita katseltu...Lordi rokkaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      55
      3954
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      91
      2330
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      1982
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      22
      1773
    5. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      26
      1531
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1516
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      15
      1172
    8. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1128
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      109
      1084
    10. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      79
      1042
    Aihe