Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

karvojen väri

girllllllll

Minkä värisiä karviotuksia teillä löytyy alapäästä? Ja tarkoitan tällä nyt luonnollista väriä. Kun usein on niin että se musta on se tyypillisin väri mutta itselläni esimerkiksi ei ole musta vaan vaalean ruskea. Onkohan alapään karvoituksen väri jotenki tekemisissä hiusten värin kanssa, eli saman värinen mitä hiukset...

11

5896

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-muija

      voisin kuvitella, että väri olis lähellä kulmakarvojen väriä. Ts. vaaleilla tummakulmaisilla tummat, tummilla vaaleakarvaisilla vaaleammat.
      Joillakin saattaa olla monenvärisiä karvoja sekaisin.

      Mutta mitähän väliä tällä asialla on tietää?

    • kusen kellastama

      jos se on sellanen kusen kellastama kuulema vie ajan mittaan värin ja piirakkakin on vähän huonosti pesty muistaaksee toissa viikolla kävin saunassa, nyt olen 4 promillen kännissä.

    • karvatunturin pukki

      Hyvä plikka. Aja karvat pois. Vastakkainen sukupuolikin tykkää. Ja saat sitten parempaa sekstailua, kun ne asiat alkaa joskus kiinnostamaan...

      • värilläkö väliä

        Häpykarvoituksen väri lienee lähinnä sama kuin kulmakarvojen väri.Näin olen lukenut jostain kirjasta.


      • ei se
        värilläkö väliä kirjoitti:

        Häpykarvoituksen väri lienee lähinnä sama kuin kulmakarvojen väri.Näin olen lukenut jostain kirjasta.

        aina ole samanvärinen. Itsellänikin mustat kulmakarvat, mutta muu karvoitus ruskeaa.


      • jo harmaantuva
        ei se kirjoitti:

        aina ole samanvärinen. Itsellänikin mustat kulmakarvat, mutta muu karvoitus ruskeaa.

        Minulla on vielä tummat miltei mustat kulmakarvat ja samoin oli aikanaan hiukset, mutta nyt hiukset ovat harmaantuneet ja samoin osittain häpykarvat vaikka kulmakarvat ovat edelleen mustat. Vaikuttaa siltä että harmaat häpykarvat ovat jonkunverran karkeampia ja jäykempiä kuin alkuperäiset mustat. Onko mulla minkälaisia havaintoja ala-osaston karvoitutsesta kun ikää on karttunut?


    • Kultu Kimallus

      oli minulla nuorempana, eli olin blondi myös alapäästäni ja minulla oli kuitenkin tummat kulmakarvat. Näin oli 14-20 ikävuoteen jonka jälkeen karvani alkoi tummua ja nyt on lähes mustat. :)

      • peling

        On ihanaa kosketella naisen karvoja lähellä naisen pimppiä. Varsinkin jos karvat ovat vielä tummat. Minä miehenä en pidä että karvoja on liikaa koska silloin en voi hyväillä naisen pimppiä joka on tärkeää jos haluan että nainen saa kunnon orgasmin.


      • ..............
        peling kirjoitti:

        On ihanaa kosketella naisen karvoja lähellä naisen pimppiä. Varsinkin jos karvat ovat vielä tummat. Minä miehenä en pidä että karvoja on liikaa koska silloin en voi hyväillä naisen pimppiä joka on tärkeää jos haluan että nainen saa kunnon orgasmin.

        Mikä niissä tummissa karvoissa kiihottaa? Eikö ne vaaleat karvat herätä mitään haluja sitten vai?


    • miiia

      alapään karvat ovat punaiset/oranssit. Punapää olen ja kaikki muutkin karvat esim, kainalokarvat ovat luonnostaan oranssit

    • Anonyymi

      Musta muka tyypillisin? No ei varmaan ole, vaan harvinaisin!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe