moi.
me löydettiin täältä mustat monimetallivalaisimet (heillä oli hallissa satoja mustia monimetskuvalaisimia):
http://www.pisnes.fi
tietääkö kukaan mistä saa yhtä halvalla valkoisia samanlaisia ? kaveri etsisi valkoisina.
Monimetallivalaisimia
4
333
Vastaukset
- Metalli....
Ai oliko heiltä valkoiset loppu? Itse tilasin joku aika sitten juuri kyseisestä lafkasta valkoiset (ja mustat...).
- fish KING
Saakeloi kun en nyt löydä kuukkelillakaan sitä paikkaa, Lahdessa on joku ....kaluste tai jotain joka myy myös noita monimetalli valaisimia, ite ostin niiltä mutama vuosi sitten kolme 150W alle satasella... ne oli vielä restauroituja, uudet kilkkeet sisällä. Sitten ostin niiltä 10000kelvinin polttimotkin, ne oli kalliit, makso yhtä paljon kuin valaisimet yhteensä.
Koitan ettiä viä sitä saittia...- fish KING
onkin sama paikka, muuttaneet vaan nimeensä, kyllä niille tulee niitä jatkuvasti, kannattaa kysellä!!
- pelekääkkönää jne
fish KING kirjoitti:
onkin sama paikka, muuttaneet vaan nimeensä, kyllä niille tulee niitä jatkuvasti, kannattaa kysellä!!
Tietääkö muuten kukaan Oulun seudulla vastaavaa kauppaa joka muun ohella möisi käytettyjä monimetalleja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991957
- 711706
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91421- 751098
- 811040
- 951019
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.261004Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954