kertokaapa mulle kaikki hevosen kuljettamisesta..eli mitä varusteita hevonen tarvitsee esim.loimen, suojat.. sidotaanko hevonen kuljetuksen ajaksi koppiin kiinni vai miten?? kiitos!
Kertokaa
4
579
Vastaukset
- Whampyr
Kuljetuksen ajaksi hevoselle tulisi laittaa jalkoihin kuljetussuojat. Kuljetussuojat usein maksavat aika paljon, joten jos kuljetat vain hyvin harvoin (pari kertaa vuodessa) voit ostaa myös paksut ja isot pintelipatjat ja pintelit (esim. fleecepintelit). Kuljetussuojat on kuitenkin nopeammat ja helpommat laittaa.
Jotkut käyttävät hevosella myös häntä suojaa, joka suojaa häntää takapuomilta. Se ei ole pakollinen.
Loimitus riippuu ihan säästä. Kesähelteillä hevonen ei välttämättä tarvitse mitään loimia, kun taas kovilla pakkasilla toppaloimi on tarpeen. Kannattaa kysyä vaikka tallilta joltain kokeennemmalta, että mitä hevoselle kannattaa laittaa päälle.
Trailerissa hevonen sidotaan kiinni. Hevosella tulee olla päässä riimu, suitsista ei saa sitoa.- ,.,.,
kiitos asiallisesta vastauksesta =)
- WannabeMasterRider
Eikö hevosnen kuitenkin taluteta autoon suitsissa?
- agrologi
WannabeMasterRider kirjoitti:
Eikö hevosnen kuitenkin taluteta autoon suitsissa?
fiksusti käyttäytyvän hevosen voi taluttaa kuljetuskoppiin ihan hyvin päitsissä. Jos hevosella on ongelmia koppiin menossa, voi hevoselle laittaa suitsekkin. Suitset otetaan aina pois kuljetuksen ajaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932049Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671510YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741289Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361150- 731150
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan871064Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1501018Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava243962Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891