ihan sama kuka kirjottaa tänne ja mitä kirjottaa niin joku vitun oikeinkirjotuskone hyökkää tonkimaan kirjotusvirheitä? kenties työtön äikänope? eiköhän tuo ole ihan sama jos on pari kirjotusvirhettä kunhan teksti tulee ymärretyksi. menkää kirjottelemaan jonnekkin muualle. (hauska nähdä montako virhettä tästä löytyy)
siis mitä
5
996
Vastaukset
- huomannut
Olen itse kiinnittänyt huomion aivan samaan asiaan. Mielestäni on aivan älytöntä huomautella kirjoitusvirheistä.
Tähän maailmaan mahtuu niitä ihmisiä, jotka nauttii kun pääsevät sanomaan/kommentoimaan pienen pienistä asioista. Näillä ei edes yleensä ole mitään merkitystä... - kun kerran kysyt..
Monta virhettä löytyy: kirjoittaa, siinä on i o:n ja t:n välissä, koska sanan perusmuoto on kirja, joka loppuu a:han. Siksi i.
Ennen jos-sanaa pilkku, kuten myös ennen kunhan-sanaa. Jonnekin kirjoitetaan yhdellä k:lla, koska liitepartikkelit lisätään sanan loppuun ilman kahdennusta. Tietysti voisi muistaa, että lauseet aloitetaan isolla alkukirjaimella. Ymmärretyksi kirjoitetaan kahdella m:llä.
Joten mahtuihan noita virheitä yllin kyllin.- säihkyen
Tälläkö Sinä pönkität egoasi, ole siinä tilassasi onnellinen sinä lehtori maailman.
Oi sä lehtori kaunoinen takaa andromedan tule ainiaaksi meille onni suo.
Eikö yllinkyllin ollutkaan yhdyssana kuten yhdyssana. - kun kerran kysyt..
säihkyen kirjoitti:
Tälläkö Sinä pönkität egoasi, ole siinä tilassasi onnellinen sinä lehtori maailman.
Oi sä lehtori kaunoinen takaa andromedan tule ainiaaksi meille onni suo.
Eikö yllinkyllin ollutkaan yhdyssana kuten yhdyssana.Yllin kyllin kirjoitetaan erikseen.
- Tekevälle sattuu
Kielioppivirheet kannattaa kyllä tuoda esiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde273020Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342732- 1502328
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542269Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241920Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3921737Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1091695- 3191598
- 1351479
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151472