Pystyykö näitä tilaamaan mistään Suomeen?
Natural american spirit
6
9378
Vastaukset
- eihajuakaan
Itse olen monta vuotta polttanut vain ja ainoastaan American Spirit tupakkaa, mutta sitä käärintäversiota. (Okei, jos ei löydy niin Manitou käy, jos ei sitä niin mikä vain käärintätupakka siksi aikaa kunnes löytää oikeaa tupakkaa.)
Suomessa ollessani löysin American Spirittiä tai Manitouta Helsingin Aleksanterinkadulla olevasta tupakkakaupasta. En nyt muista oliko Manitouta vai AS:ää, mutta valmiiksi käärittyinä askeina ne myi niitä. Ei löytynyt käärintätupakkana.
Jos olet tilaamassa tasaisesti, niin ehkä voit keskustella paikallisen tupakkaliikkeen kanssa jos he tilaavat sinulle sitä? Minä käyn kerran kuussa hakemassa oman satsini vähän kauempana olevasta tupakkaliikkeestä, koska lähempää ei löydy. Ja jos useampi ystäväsi haluavat polttaa tätä tupakkaa, niin jos muutama henkilö tulee tilaamaan, niin mahdollisuus siihen, että tupakkakauppa ottaa tilauksen jatkuvaksi tilaukseksi on suurempi. Netistä voi tietty tilata, mutta lisää pitää tilaa aina kun edelliset loppuu. Helpompi jos tupakkakauppa tekee sen sinun puolestasi joka kuukausi.- löytyy netistä
Turun Tupakkakauppa myy Manitoun sätkätupakkaa, sieltä saa tilatua helposti netin välityksellä.
Itte ole pari kertaa heiltä tilannut.
http://www.turuntupakkakauppa.fi/tupakkakauppa_privat/satkatupakat.htm
Osaatko kertoa Manitoun ja American Spiritin eroista, makuero kiinnostaa eniten ja miksei myös tupakan muidenkin ominaisuuksien ero, itselle Manitou Golden Virginia on nikotiinimäärältään ylärajalla jota en mielelläni ylitä, Manitoun Original (sininen pakkaus) on jo vähän liian voimakas.
American Spirit sais englannista tilaamalla mutta siellä tupakat on vähän kalliimpia kuin suomessa, kiinnostais kyllä maistaa. - eihajuakaan
löytyy netistä kirjoitti:
Turun Tupakkakauppa myy Manitoun sätkätupakkaa, sieltä saa tilatua helposti netin välityksellä.
Itte ole pari kertaa heiltä tilannut.
http://www.turuntupakkakauppa.fi/tupakkakauppa_privat/satkatupakat.htm
Osaatko kertoa Manitoun ja American Spiritin eroista, makuero kiinnostaa eniten ja miksei myös tupakan muidenkin ominaisuuksien ero, itselle Manitou Golden Virginia on nikotiinimäärältään ylärajalla jota en mielelläni ylitä, Manitoun Original (sininen pakkaus) on jo vähän liian voimakas.
American Spirit sais englannista tilaamalla mutta siellä tupakat on vähän kalliimpia kuin suomessa, kiinnostais kyllä maistaa.AS on pikkasen miellyttävämpi polttaa, se Manitou oli vähän karheempaa mitä olen polttanut. No on se hieman halvempikin. En usko, että ero on merkittävä jos jompaa kumpaa rupee polttamaan. Ehkä siksi huomaan Manitoun olevan karheaa, koska ostan sitä vain silloin kun AS:ää ei löydy.
Mutta pussitupakassa ei niin hirveesti pitäisi olla eroja, sillä ne eri vahvuudet tulee juuri jälkikäsittelyssä - mitä AS ei tee.
Ennen siirtymistäni AS:ään polttelin light- tai ultralight-tupakoita ja itsellänikin oli vähän kynnys loikata 1,0mg nikotiiniannokseen.
Mutta lue hieman Santa Fe tobacco companyn sivuilta niistä prosesseista. On oppinut huomaamaan, että esimerkiksi Samsonin kevyemmät mallit on oksasia. Oksat ei sisällä niin paljoa nikotiinia, joten niitä on helppo ja halpa rouhia sekaan. Noiden muiden tupakkamerkkien kemikaalimössöistä ei varmaan tarvitse edes mainita?
AS:n askiröökit on siten, että eri filtterimallit, tupakan pakkaaminen tiukemmaksi ja paperien rei'itykset tekee niitä eri vahvuuksia, mutta se itse tupakka on aivan sitä samaa.
Keltasta pakettia itse poltan, joka on varmasti kemikaalilannotteilla kasvatettu, mutta jälkikäsittelyssä ei olla käytetty kemikaaleja. En löydä sitä punaista, kanankakalla kasvatettua versiota mistään. Mutta se keltanenkin on riittävän lähellä sitä makua mitä olen tuttujen itsekasvattamia tupakkeja poltellut.
Jos niitä normaaleita askiröökejä polttaa, niin muutos on suuri. Silloin ei nimittäin edes tiedä mille se oikea tupakka maistuu.
Hyvä SUOMI, Espanjassa maksaa Manitou 35g 4.40
- Tonimau
Just joo, kumpikohan valtio vai kauppiaskoijarit vetää välistä 3€, meillä manitou maksaa 7.40€.
Ihmettelen vaan kun muuta sätkätupakat on samanhintaisia tai jopa halvempiakin kuin muualla euroopassa. - aimo rutka
Täytyy lisätä.
Espanjassa clan 4.40€ 50g
Suomessa clan >13€ 35g
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532434Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖291817Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt731511Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me2661420- 1381230
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13990Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11983vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23978- 65965
- 68953