BMW vs DAIHATSU

känkkä

Daitsarit lähtee yllättävän äkäsesti, jopa paremmi ku perus 300 ja 500 -sarjan bemut? ainaki daitsarit on ehkä kestävämpiä? ja halvemmat varaosat ainaki on :)teho-paino suhde on aika jees esim. Charade 1,3 EFI taitaa painaa reilusti alle tonnin ja 90 heppaa.. onhan siitä se gti mallikin, se vasta tykki ois :)

12

1776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on....

      kunnon auto. BMW on niin gay.

    • kuvitella

      bemukuskin ilmeen kun jää kiihdytyksessä vanhalle pikkukopperolle. Mahtaisi olla bimmeristin naama näkemisen arvoinen. HAH HAH!!

      • 7xx vm 92

        Vanha koppero minullakin on, mutta ei mitään tarvetta erityisemmin kiihdytellä ja lisätä pakokaasupäästöjä.


    • Tekis hyvää sullekin

      Oppisit ehkä kirjoittamaankin.

      • ihme siinä

        on kun Bemaristeilta loppuu jutut, niin aletaan leikkimään jotain ihme opettajaa? Surettaako jos BMW on hitaampi kuin Daihatsu?


    • Vastuullinen

      Kumpi työntää pakoputkestaan enemmän saastaa?

      • ...............

        BMW saastuttaa enemmän.


    • 325 e30

      Minua ei henkilökohtaisesti päästöt kiinnosta kunhan menee leimasta läpi. Mutta asiaan minulla on vuoden 89 bmw 325i turbo e30 touring, ja sanon vaan että tulkoot vaan yrittään ohitte kaikki daihatsut. Ja siitä teho paino suhteesta minun autoni painaa vähän päälle 1200 ja tehoja on 300 ja rapeat päälle ja 380nm vääntöä, että yritäppäs saada hatsusta moiset tehot, olkoot sitte vaikka joku GT malli =) hyviä kesän odotuksia hatsu kuskit ja nähdään baanalla =)

    • rökittää...

      ...yhtenään uudetkin bemarit. Applausessa on 105 heppaa ja kulkee mittarin mukaan 210. Siinä on isän kanssa jätetty monet uudet vitosbemut katsomaan Daihatsun takavaloja. Kova peli on Daihatsu, isänkin auto mallia 1992 ja ajettu 278 tonnia, ei syö öljyä ja vedot kunnossa.

    • Applause....

      ...ja on tykki! Kevyt kori, 105 ruiskupollea ja mahtava veto! Olen valoista jättänyt ison liudan uusia bemareita, audeja ja volvoja. Kuskien naama punoittaa häpeästä. Tää kiihtyy nollasta satkuun Tempesin mukaan 9 sekunnissa ja huippuja kelaa 215. Täytyy olla iso kone ja taitava kuski sakemanniromuissa jos edelle menee! Ja kun alla 17-alut, 225-renkaat ja kaasuiskarit ja matala alusta niin ajettavuus on upea. Mulla on vuosimallia 1992 ja ajettu vasta sisäänajot eli 210 tkm.

      • aapelih

        Sitä voidaan vaan miettiä että kummassa sitten se 120Km/h on HIEMAN mukavampi matkavauhti, ihan luonnonlakien mukaankin reilu 1700kg painava premium BMW, Audi tai Mersu kulkee aivan eri vakavuudella ja tasaisuudella kuin joku tonnin painoinen rääpäle. Onhan kevyita ne ralliautotkin ja kulkevat kovaa suht pienillä tehoilla, mutta yleinen mukavuus on "melko" karsittu :D.
        Voidaan verrata muitakin yleisiä ominaisuuksia kuin pelkkää kiihtyvyyttä kuten: ajometeli, ajotuntuma, penkit, yleinen rakennuslaatu, tilat, kestävyys, mukavuus... Näitä voisi luetella aika reippaan liudan tähän päällekin vielä, ja miettiä että onko se kiihtyvyys 0-100Km/h se kaikkein tärkein arvo, vaiko esim. sitkeys (yleensä mitattu esim. 60-100 tai 60-120Km/h) jota normaaliajossa ohitettaessa tarvitaan.


    • Näin se vaan on...

      Itselläni on Bmw 525i 24v 192 hp Touring, painaa noin 1600 kg... ja tuttavallani Daihatsu Charade 1.0 gtti Turbo 120-140 hp...

      A.: Kyllä Daihatsu pesee hyvin Bemun lähdössä tonne 130-140 km/h asti, mut sit painava perhemöykky menee ohi ja vie loppunopeudessa, mutta joo lähdössä ei todellakaan mitään toivoa voittaa...

      B.: Luotettavuus on yhtä hyvä kuin Bemarissa, ollut ehkä jopa hieman huonompi Daihatsussa välillä, mutta ainahan jälkiviritetty ei ole niin luotettava kuin perus tehdasvalmisteinen...

      C.: Osien saanti on välillä tuohon Daihatsuun tuskan takana, todella monessa paikassa tarjotaan vaan ei ole ja ei saa ja jotkut sitten vaivautuu tilaamaan pitkällä toimitus ajalla...

      Että ei näitä autoja oikein voi vertailla keskenään, ehkä jotain vanhaa Opel Corsa Gsi:tä ois helpompi vertailla kuin jotain painavia takavetoisia Bemareita...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 134
      3843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      107
      3497
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      18
      2493
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1565
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      86
      1446
    Aihe