Terve!
Onko kellään tietoa missä Raision autokoulut ajattavat inssiajon? Turussa vai Raisiossa? Jos Turussa, niin mikähän on lähinnä Turkua oleva autokoulu, joka ajattaa inssiajon muualla kuin Turussa?
Raision autokoulut
4
1204
Vastaukset
- mitä ihmettä
teet ajokortilla, jos et uskalla ajaa Turussa?
- ...
Autokoulut eivät ajata inssiä, vaan sulle tulee täysin eri tyyppi katsastuskonttorilta mukaas arvioimaan ajoa. Se on luultavasti ihan sama mihin autokouluun menee niin kyllä sinne turun keskustaan joutuu silti harjottelemaan, ettei joudu sinne sitten ihan kylmiltään kortin saatua. Jos et ole vielä edes aloittanut autokoulua, suosittelen oikein lämpimästi Raision ihan tossa keskustassa toimivaa ajo-opet autokoulua. Ihana henkilökunta, joka teki mun 2-vaiheesta mukavan. Samaa en voi todellakaan sanoa edellisestä autokoulusta, jossa olin..
- kysyn vaan
Kyselen näitä juttuja kaverin puolesta. Tiedän omasta kokemuksesta, että inssi voidaan hyvinkin ajattaa jossain pienemmässä kaupungissa, vaikka vieressä olisi isompikin vaihtoehto. Ja kukapa ei mieluummin ajelisi jo muutenkin jännittävää inssiajoa vähän helpommassa ympäristössä?
Mutta ilmeisesti siis Raision koulut ajattavat Turussa? Harmi. Täytyy kuitenkin muistaa toi Ajo-Opet.
- femmafetale
Ajo-opet autokoulua Raisiossa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1111229
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n258977- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907