En oikein itse osaa rakentaa Html sivuja, joten olisiko kukaan kiinnostunut tekemään niitä? mieluiten sellainen joka tekisi ihan ilmaiseksi... -Kiitos-
Html sivustolle tekijää??
8
204
Vastaukset
- Jekku<3
Mä voin tehä sun kaa sivut!
Mä ilmotan sulle osoteen Sit kun ne oon sinnää vaihees! - Jekku<3
Kerron sulle kaikki tiedot kirjautumiseen!
- Jekku<3
Kerro Sitte minkä nimen haluut!
- -annskuu-
Eli siis meseosoitteeni on tuossa ylhäällä jos sinulla on mese niin lisäileppä niin saisin tietoa kokemuksestasi vähän enemmän : ) ja jos sinulla ei ole mseseä niin voithan toki laittaa tavallista s postiakin :)
- -annskuu-
-annskuu- kirjoitti:
Eli siis meseosoitteeni on tuossa ylhäällä jos sinulla on mese niin lisäileppä niin saisin tietoa kokemuksestasi vähän enemmän : ) ja jos sinulla ei ole mseseä niin voithan toki laittaa tavallista s postiakin :)
Sähköposti taii siis meseosoitteni olikin [email protected]
- Elsku
Anna s-postisi jos tahdot tehdä sivut kanssani.
Olen kokenut tekemään sivuja ja osaaan tehdä sivut HTML puolelle koska itsellänikin on/oli.
Mutta jos kiinnostaa niin anna mulle s-postisi niin sovitaan tarkemmin!- -annskuu-
Haluaisin vielä vähän titoja tuosta toisestakin ja sitten päätän, eli jos sinulla on mese niin voitaisiin jutella tästä enemmän... ja siis tietenkin jos sinulla on vain s posti niin voit lähettää posti :)
- -annskuu-
-annskuu- kirjoitti:
Haluaisin vielä vähän titoja tuosta toisestakin ja sitten päätän, eli jos sinulla on mese niin voitaisiin jutella tästä enemmän... ja siis tietenkin jos sinulla on vain s posti niin voit lähettää posti :)
Tässä siiis vielä osoite [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124740MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022471Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5761861- 91723
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1131577Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671207Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3998Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64987