En oikein itse osaa rakentaa Html sivuja, joten olisiko kukaan kiinnostunut tekemään niitä? mieluiten sellainen joka tekisi ihan ilmaiseksi... -Kiitos-
Html sivustolle tekijää??
8
236
Vastaukset
- Jekku<3
Mä voin tehä sun kaa sivut!
Mä ilmotan sulle osoteen Sit kun ne oon sinnää vaihees! - Jekku<3
Kerron sulle kaikki tiedot kirjautumiseen!
- Jekku<3
Kerro Sitte minkä nimen haluut!
- -annskuu-
Eli siis meseosoitteeni on tuossa ylhäällä jos sinulla on mese niin lisäileppä niin saisin tietoa kokemuksestasi vähän enemmän : ) ja jos sinulla ei ole mseseä niin voithan toki laittaa tavallista s postiakin :)
- -annskuu-
-annskuu- kirjoitti:
Eli siis meseosoitteeni on tuossa ylhäällä jos sinulla on mese niin lisäileppä niin saisin tietoa kokemuksestasi vähän enemmän : ) ja jos sinulla ei ole mseseä niin voithan toki laittaa tavallista s postiakin :)
Sähköposti taii siis meseosoitteni olikin [email protected]
- Elsku
Anna s-postisi jos tahdot tehdä sivut kanssani.
Olen kokenut tekemään sivuja ja osaaan tehdä sivut HTML puolelle koska itsellänikin on/oli.
Mutta jos kiinnostaa niin anna mulle s-postisi niin sovitaan tarkemmin!- -annskuu-
Haluaisin vielä vähän titoja tuosta toisestakin ja sitten päätän, eli jos sinulla on mese niin voitaisiin jutella tästä enemmän... ja siis tietenkin jos sinulla on vain s posti niin voit lähettää posti :)
- -annskuu-
-annskuu- kirjoitti:
Haluaisin vielä vähän titoja tuosta toisestakin ja sitten päätän, eli jos sinulla on mese niin voitaisiin jutella tästä enemmän... ja siis tietenkin jos sinulla on vain s posti niin voit lähettää posti :)
Tässä siiis vielä osoite [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot783660Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe353011- 782801
- 282664
- 192575
- 522332
- 571947
- 161937
- 581786
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola121698