lautta

haba123

kukahan huima se yrittää lauttaa vuonislahteen? TÄYSIN TURHA HANKE!!! ja vielä satoja tuhansia suunitteluun..voi jeee...miten tällainen lautta työllistää muita kuin kuskin?ei mitenkään joten turha puhua 15 hlöstä! MEILLÄ ON JO TOIMIVA LAUTTAYHTEYS KOLILLE!!!!tässä nähdään taas lieksan yleinen tapa TAPPAA jo toimiva yritys..olkoonkin nurmeslainen!

27

1053

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hohhoijaaaaaaa

      Kaikki toimet, joilla Kolilla vierailevia turisteja saadaan liikkumaan myös täällä Pielisen itäpuolella, ovat hyväksi lieksalaiselle yrityselämälle (=on työpaikkoja ja verotuloja). En tajua, mistä johtuu se, ettei tätä käsitetä.
      Nykyinen autolauttaliikenne Kolille on lähinnä risteilytoimintaa, ja lisäksi se on aika hintavaa matkustajalle. Lisäksi nykyinen autolauttaliikenne ei palvele esim. lieksalaisia, jotka voisivat käydä töissä Kolilla.

      • HABA123

        aika ohkaisia noi selitykset työ matkaliikenteestä ja turisteista..kolilla ja sen ympäristökunnissa tuskin käy kovin montaa lieksalaista tai päinvastoin työssä..turistiaika on valitettavasti näillä korkeuksilla lyhyt ja tarjontakin vähäistä! tuskin kannattaa investoida TÄYSIN TURHAAAN HANKKEESEEN PAITSI JOS HOHHOIJAA MAKSAA....jota epäilen suuresti! valtion investointeja voi ohjata huomattavasti JÄRKEVÄMPÄÄKIN kuten esim se palolaitos!


      • on pidempi..................
        HABA123 kirjoitti:

        aika ohkaisia noi selitykset työ matkaliikenteestä ja turisteista..kolilla ja sen ympäristökunnissa tuskin käy kovin montaa lieksalaista tai päinvastoin työssä..turistiaika on valitettavasti näillä korkeuksilla lyhyt ja tarjontakin vähäistä! tuskin kannattaa investoida TÄYSIN TURHAAAN HANKKEESEEN PAITSI JOS HOHHOIJAA MAKSAA....jota epäilen suuresti! valtion investointeja voi ohjata huomattavasti JÄRKEVÄMPÄÄKIN kuten esim se palolaitos!

        Turistikausi on esim. Kolilla pidempi kuin vaikka Kreikassa. Potentiaalia tarjoaa kesä, syksyn ruska-aika sekä talvi.
        Työmatkaliikenne on muuten yhdyssana. (P.S mieti, jos työmatkaliikennettäkin helpotettaisiin, niin lieksalaisilla olisi mahdollisuus käydä joko palkkatyössä tai sitten yrittäjänä töissä Kolilla. Ei se, että "ei siellä NYT kukaan käy" tarkoita sitä, etteikö siellä voisi käydä)


      • haba123
        on pidempi.................. kirjoitti:

        Turistikausi on esim. Kolilla pidempi kuin vaikka Kreikassa. Potentiaalia tarjoaa kesä, syksyn ruska-aika sekä talvi.
        Työmatkaliikenne on muuten yhdyssana. (P.S mieti, jos työmatkaliikennettäkin helpotettaisiin, niin lieksalaisilla olisi mahdollisuus käydä joko palkkatyössä tai sitten yrittäjänä töissä Kolilla. Ei se, että "ei siellä NYT kukaan käy" tarkoita sitä, etteikö siellä voisi käydä)

        jos ko.lauttaa perustellaan TYÖMATKALIIKENTEELLÄ(joko kelpas)missä siellä on vapaita työpaikkoja?kannattaa varmaan ilmoitella heti...olis varmasti menijöitä..hhehehh!! Halusinkin kysymykselläni saada selvyyden ja arvostella ko.hankeen HINTAA JA JÄRKEVYYTTÄ ELI KANNATTAVUUS PER INVESTOITU EURO! Kun katsoo lieksan kaupungin rahatilannetta tälläisiin hankkeisiin mukaan meno on sulaa hull!uutta


      • lq7
        haba123 kirjoitti:

        jos ko.lauttaa perustellaan TYÖMATKALIIKENTEELLÄ(joko kelpas)missä siellä on vapaita työpaikkoja?kannattaa varmaan ilmoitella heti...olis varmasti menijöitä..hhehehh!! Halusinkin kysymykselläni saada selvyyden ja arvostella ko.hankeen HINTAA JA JÄRKEVYYTTÄ ELI KANNATTAVUUS PER INVESTOITU EURO! Kun katsoo lieksan kaupungin rahatilannetta tälläisiin hankkeisiin mukaan meno on sulaa hull!uutta

        Olen kanssasi samaa mieltä että täysin hullu hanke.


      • näinhän
        lq7 kirjoitti:

        Olen kanssasi samaa mieltä että täysin hullu hanke.

        se on,suorastaan tyhjillään tuokin autolautta seilaa suurimman osaa kesäkaudesta.


      • miks ei
        HABA123 kirjoitti:

        aika ohkaisia noi selitykset työ matkaliikenteestä ja turisteista..kolilla ja sen ympäristökunnissa tuskin käy kovin montaa lieksalaista tai päinvastoin työssä..turistiaika on valitettavasti näillä korkeuksilla lyhyt ja tarjontakin vähäistä! tuskin kannattaa investoida TÄYSIN TURHAAAN HANKKEESEEN PAITSI JOS HOHHOIJAA MAKSAA....jota epäilen suuresti! valtion investointeja voi ohjata huomattavasti JÄRKEVÄMPÄÄKIN kuten esim se palolaitos!

        lieksan satamasta suoraan jäätietä kolille?onko se pakko lauttojen ja jäätien mennä jonkun kylä pahasen kautta kolille?lieksaanhan ne ihmiset menevät eikä vuonislahteen.miettikää!kyläkaupallekko ne vartavasten tulevat....


      • kommenttia...........
        miks ei kirjoitti:

        lieksan satamasta suoraan jäätietä kolille?onko se pakko lauttojen ja jäätien mennä jonkun kylä pahasen kautta kolille?lieksaanhan ne ihmiset menevät eikä vuonislahteen.miettikää!kyläkaupallekko ne vartavasten tulevat....

        Vuonislahti on huomattavasti mielenkiintoisempi kohde kuin Lieksan keskusta. Koli-Vuonislahti-Joensuu, ne kiinnostavat. Lieksan keskusta, ei todellakaan.
        Jos Vuonislahti ja Koli olisivat järkeviä, niin alkaisivat puuhaamaan Lieksasta irtautumista ja Joensuuhun liittymistä.


      • NNNNNNNNNNNNN
        kommenttia........... kirjoitti:

        Vuonislahti on huomattavasti mielenkiintoisempi kohde kuin Lieksan keskusta. Koli-Vuonislahti-Joensuu, ne kiinnostavat. Lieksan keskusta, ei todellakaan.
        Jos Vuonislahti ja Koli olisivat järkeviä, niin alkaisivat puuhaamaan Lieksasta irtautumista ja Joensuuhun liittymistä.

        Älä puhu soopaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • lieksalaiset olisivat
        NNNNNNNNNNNNN kirjoitti:

        Älä puhu soopaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        yhtä ahkeria ja positiivisia kuin vuonislahtelaiset, olisi Lieksa aivan toisenlainen kaupunki kuin mitä se nyt on.


      • lieksalaiset olisivat kirjoitti:

        yhtä ahkeria ja positiivisia kuin vuonislahtelaiset, olisi Lieksa aivan toisenlainen kaupunki kuin mitä se nyt on.

        Mahdollisuuksia on kehittää toimintaa erilaista eikä heti laittaa kyliä vastakkain.
        Onhan aivan selvää ,että eihän kuhmontielläkään ole kulkijoita jos laskelmat tehdään kelirikkoaikana joka taitaa olla ympärivuotista.
        Muuten liikenneministeri vierailee ensikuussa Lieksassa ja delekaatio on valittu kaupunginhallituksen edustajista näin pöytäkirja kertoo.
        Olen käynyt vieraineni kolilla ja Viron pojat sanoi kyllä luoja on antanut teille paljon.
        Pohjalaisia kävi ja sanoivat kun saisi edes palan tätä maisemaa.
        Eli täältä käydään markinoimassa Helsingissä ja venäjällä mutta lyhyt matka olisi Etelä Pohjanmaa sinne kyllä Pottonen vie Keskiselle mutta liike voisi olla toiseen suuntaan sieltä tuodaan tänne huonekaluja vaikkei ole niin metsiäkään ja täältä viedään sahatavarana hyvä sekin.
        Eli meillä on mahdollisuuksia hyvä kun Rauni aukaisi jäätien päähän ravintolan se on mielestäni hyvä asia kolille joten hatunnosto myös Taistolle ja taustajoukoille.Oli muuten hurja näky pois tullessa kun venäläiset vetivät jäätietä pitkin auton perässä hiihtäjää koko matkan kolilta vuonislahteen
        Markku Korpinen


      • turisteille??????
        NNNNNNNNNNNNN kirjoitti:

        Älä puhu soopaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Kolilla voi lasketella, hiihtää, nauttia kauniista luonnosta. Vuonislahdessa on todella mukavia ihmisiä, kauniit maisemat ja aitoa pohjois-karjalaista meininkiä. Joensuussa voi shoppailla ja nauttia kaupunkimaisuudesta. En minä ainakaan viitsi Vuonislahdesta enää jonnekin Lieksaan tulla. Eihän siellä edes ole mitään! Vai mitä siellä on? Ei ruokapaikkoja, ei hotellia (tai on, mutta on auki milloin sattuu ja tasokin on aika alkeellinen). Tai jos ei Vuonislahteen Kolilta tule, niin sitten Nurmeksessa on mukava käydä. Siellä on majoitustakin tarjolla, katseltavaakin ainakin yhden yön majoittumisen verran (eli ilman että tarvitsee ajella autolla sinne tänne kymmeniä kilometrejä). Lieksan keskussa ei yksinkertaisesti ole mitään.


      • Liekkö tosi
        haba123 kirjoitti:

        jos ko.lauttaa perustellaan TYÖMATKALIIKENTEELLÄ(joko kelpas)missä siellä on vapaita työpaikkoja?kannattaa varmaan ilmoitella heti...olis varmasti menijöitä..hhehehh!! Halusinkin kysymykselläni saada selvyyden ja arvostella ko.hankeen HINTAA JA JÄRKEVYYTTÄ ELI KANNATTAVUUS PER INVESTOITU EURO! Kun katsoo lieksan kaupungin rahatilannetta tälläisiin hankkeisiin mukaan meno on sulaa hull!uutta

        Ei pidä unohtaa myöskään sitä, että teimme samaisella virkamatkalla esityksen paikalliselle torikomissaarille Saap.as. Villelle. Asennetaan lämpöputket koko Pielisen alueelle. Näin Pielinen pysyisi sulana koko vuoden ajan ja veden lämpötila olisi plus 15 astetta. Ei tarvitsisi kalliita uimahalleja koko läänin alueella. Uimahalleihin istutettaisiin onkikokoista niilinahventa keskipainoltaan 90 kg. Turistit voisi virvelöidä näitä maksua vastaan.
        Pietarilainen maakaasuyhtiö V.O.DKA. oyj on luvannut asentaa putkiston Pieliseen.
        Päätöstä esityksestä odotetaan 1.4.2009 mennessä.
        Eu:n osuus hankkeesta olisi 82% eli 132.834.009 €. Loput rahoitettaisiin veronmaksajien varoilla.


      • miks ihmees
        turisteille?????? kirjoitti:

        Kolilla voi lasketella, hiihtää, nauttia kauniista luonnosta. Vuonislahdessa on todella mukavia ihmisiä, kauniit maisemat ja aitoa pohjois-karjalaista meininkiä. Joensuussa voi shoppailla ja nauttia kaupunkimaisuudesta. En minä ainakaan viitsi Vuonislahdesta enää jonnekin Lieksaan tulla. Eihän siellä edes ole mitään! Vai mitä siellä on? Ei ruokapaikkoja, ei hotellia (tai on, mutta on auki milloin sattuu ja tasokin on aika alkeellinen). Tai jos ei Vuonislahteen Kolilta tule, niin sitten Nurmeksessa on mukava käydä. Siellä on majoitustakin tarjolla, katseltavaakin ainakin yhden yön majoittumisen verran (eli ilman että tarvitsee ajella autolla sinne tänne kymmeniä kilometrejä). Lieksan keskussa ei yksinkertaisesti ole mitään.

        ne vuonislahtelaiset eivät itte tota lauttaakin hommaa kun kerran ovat niin "oma"varaisia,ruikuttavat kaupunkia maksumiehikseen.Em mää ainak tonne vuanislahteen hingu millään muatoo,saa sitä kaljan kuraa esim viäkistkii.Sitä paitti vuanislahti o myös samaa Lieksan kaapuntia iha ku muuttii Lieksan kylät samallainen käpykylä ko muuttii.


      • miks ihmees kirjoitti:

        ne vuonislahtelaiset eivät itte tota lauttaakin hommaa kun kerran ovat niin "oma"varaisia,ruikuttavat kaupunkia maksumiehikseen.Em mää ainak tonne vuanislahteen hingu millään muatoo,saa sitä kaljan kuraa esim viäkistkii.Sitä paitti vuanislahti o myös samaa Lieksan kaapuntia iha ku muuttii Lieksan kylät samallainen käpykylä ko muuttii.

        Lieksan olessa jollain tavalla saaristokunta esim joskus saimme valtionosuuksia sillä perusteella kansalaisopiston toimintaan ollessani puheenjohtajana johtokunnassa.
        Sitä taustaa vasten lautta tai lossiliikenne olisi tielaitoksen ylläpitämää.Se toiminta voi olla yhtähyvin yksityisen toimintaa jopa autolautan koukkaamana vuonislahden kautta Lieksan satamaan Kolilta onhan tien aurauksetkin yksityistetty,
        Toiseksi se lautta saattaa kohta olla virolaisten hommaa niinhän on jossakin tien auraukset tai Venäläiset hoitavat homman vaikka sukellusveneellä uraania on lähistöllä. siksi maata halutaan saada Kolin tienoolta.MK


      • johtokunnassa
        markkukorpinen kirjoitti:

        Lieksan olessa jollain tavalla saaristokunta esim joskus saimme valtionosuuksia sillä perusteella kansalaisopiston toimintaan ollessani puheenjohtajana johtokunnassa.
        Sitä taustaa vasten lautta tai lossiliikenne olisi tielaitoksen ylläpitämää.Se toiminta voi olla yhtähyvin yksityisen toimintaa jopa autolautan koukkaamana vuonislahden kautta Lieksan satamaan Kolilta onhan tien aurauksetkin yksityistetty,
        Toiseksi se lautta saattaa kohta olla virolaisten hommaa niinhän on jossakin tien auraukset tai Venäläiset hoitavat homman vaikka sukellusveneellä uraania on lähistöllä. siksi maata halutaan saada Kolin tienoolta.MK

        puheenjohtajana?! no sittenhän se onnistuu, että rakennettaan tie mutkitellen Kolilta Lieksaan, pistä vuan töpinäksi.


      • markkukorpinen
        johtokunnassa kirjoitti:

        puheenjohtajana?! no sittenhän se onnistuu, että rakennettaan tie mutkitellen Kolilta Lieksaan, pistä vuan töpinäksi.

        aikanaan olin puheenjohtajana viimeisessä kansalaisopiston johtokunnassa ,olin jo johtokunnassa Liperissä
        Monta rautaa on ollut tulessa ja monta pilannut pannua tulella ja monta on lemmen liekkiä leimahtanut.MK


      • LaBohème
        johtokunnassa kirjoitti:

        puheenjohtajana?! no sittenhän se onnistuu, että rakennettaan tie mutkitellen Kolilta Lieksaan, pistä vuan töpinäksi.

        Hankipas itsellesi vaikka elämä tai hanki peili, niin ei tarvitse toisille aina irvistellä.


      • LaBohème kirjoitti:

        Hankipas itsellesi vaikka elämä tai hanki peili, niin ei tarvitse toisille aina irvistellä.

        Saan sen verran palautetta että en tarvitse peiliä, koska niitä kommentia tulee. Elän omaa elämääni ja toivon että sinä myös jätät tuon kauniin hymysi toisille ihmisille jotka tarvitsevat paremmin hymyileviä kasvoja varsinkin työelämässä.
        Terveisin markku


    • haba123

      TAAS TULI TÄÄ MARRKKU JA RUPES SEKOITTAMAAN TÄYSIN EPÄOLEELLIST...NE LÄÄKKEET,NE LÄÄKKEET..

      • Oleellista on myös arvoisilla kirjoittajilla,että ihmistä pidetään ihmisenä ja muistuttaisin arvoisaa kirjoittajaa siitä että ihminen voi tarvita kyllä lääkettä mutta minulle ei sovi puudutusaine koska sydän pysähty ja olkapäähän kyllä vieläkin koskee.
        Kuitenkin meillä on joukossa erilaisia ihmisiä ja mielestäni en ole sen huonompi kuin arvoisa kirjoittaja kirjoitaen ja vihjaillen ala- arvoisella tyylillä
        Joten minulla on elämää eletty ja nähty ja koettu ettei paljon hetkauta moinen asia.
        Mutta keskustellaan lautan tarpeellisuudesta
        Markku Korpinen


      • haba123
        markkukorpinen kirjoitti:

        Oleellista on myös arvoisilla kirjoittajilla,että ihmistä pidetään ihmisenä ja muistuttaisin arvoisaa kirjoittajaa siitä että ihminen voi tarvita kyllä lääkettä mutta minulle ei sovi puudutusaine koska sydän pysähty ja olkapäähän kyllä vieläkin koskee.
        Kuitenkin meillä on joukossa erilaisia ihmisiä ja mielestäni en ole sen huonompi kuin arvoisa kirjoittaja kirjoitaen ja vihjaillen ala- arvoisella tyylillä
        Joten minulla on elämää eletty ja nähty ja koettu ettei paljon hetkauta moinen asia.
        Mutta keskustellaan lautan tarpeellisuudesta
        Markku Korpinen

        tätäpä markku juuri tarkoitan.älä sekoita joutavaa sekassotkua tähän lautta tai muihinkin asioihin..PYSY ASIASSA NIIN MEIDÄNKIN ELÄMÄ ON HELPOMPAA!Kysehän oli lautan tarpeellisuudesta ja siitä jotta ko. asian kannattajia ei tunnu olevan muualla kuin v.lahdessa..toivottavasti nämä kannattajat ovat valmiita myös maksamaan tämän mielestäni ÄLYTTÖMÄN HANKKEEN kustannukset,koska hyöty tuntuu olevan heille huikea ,kustannukset eivät!


      • haba123 kirjoitti:

        tätäpä markku juuri tarkoitan.älä sekoita joutavaa sekassotkua tähän lautta tai muihinkin asioihin..PYSY ASIASSA NIIN MEIDÄNKIN ELÄMÄ ON HELPOMPAA!Kysehän oli lautan tarpeellisuudesta ja siitä jotta ko. asian kannattajia ei tunnu olevan muualla kuin v.lahdessa..toivottavasti nämä kannattajat ovat valmiita myös maksamaan tämän mielestäni ÄLYTTÖMÄN HANKKEEN kustannukset,koska hyöty tuntuu olevan heille huikea ,kustannukset eivät!

        Mitenkä tuo lautta sinun elämää haittaisi?
        Olen matkalainen vuonislahdessa en asu siellä mutta nytkin käytin jäätietä kolille.
        Hanke on hyvinkin Lieksalaisten ja maakunnan hanke ei edes minun idea.
        Mutta olen todennut Tielaitos voi ostaa palveluja ja se voi silloin olla jonkun ylläpitämä ja olen todennut yhtä hyvin lautta joka ajaa nyt lieksa koli väliä voisi vaikka koukata vuonislahden kautta esimerkiksi.
        Tämä on juuri sitä peruskateutta mutta voihan käydä niin että putinin poika sen järjestää jos ei osata itse hommia hoitaa muutakuin myydä isanmaata pala kerralla.
        Markku Korpinen


      • haba123
        markkukorpinen kirjoitti:

        Mitenkä tuo lautta sinun elämää haittaisi?
        Olen matkalainen vuonislahdessa en asu siellä mutta nytkin käytin jäätietä kolille.
        Hanke on hyvinkin Lieksalaisten ja maakunnan hanke ei edes minun idea.
        Mutta olen todennut Tielaitos voi ostaa palveluja ja se voi silloin olla jonkun ylläpitämä ja olen todennut yhtä hyvin lautta joka ajaa nyt lieksa koli väliä voisi vaikka koukata vuonislahden kautta esimerkiksi.
        Tämä on juuri sitä peruskateutta mutta voihan käydä niin että putinin poika sen järjestää jos ei osata itse hommia hoitaa muutakuin myydä isanmaata pala kerralla.
        Markku Korpinen

        ei se minua haittaa jos ei tartte olla maksumies..on noita maksuja tarpeeksi jo muutenkin,korpinen! vit...taa vaan toi joutava kouhkaaminen persaukisessa tilanteessa!KTSO KORPINEN BUDJETTIA JOS JOTAKIN SIITÄ YMMÄRRÄT TAI ANNA TOISEN SELITTÄÄ MITEN "HYVIN" KAUPUNGILLA MENEE..PISTE!!!


      • haba123 kirjoitti:

        ei se minua haittaa jos ei tartte olla maksumies..on noita maksuja tarpeeksi jo muutenkin,korpinen! vit...taa vaan toi joutava kouhkaaminen persaukisessa tilanteessa!KTSO KORPINEN BUDJETTIA JOS JOTAKIN SIITÄ YMMÄRRÄT TAI ANNA TOISEN SELITTÄÄ MITEN "HYVIN" KAUPUNGILLA MENEE..PISTE!!!

        Olen todella armeijan käynyt ja olen elämässä oppinut muutenkin "koukkaamaan"
        Mitä tulee sitten peraukiseen tilaanteeseen se voi olla jatkuvasti auki kuin moukarin silmä.Siksi on kyettävä tekemään hyvinkin kauaskantoisia toimia,kateellisena toimiminen ei tuo hyviä tuloksia vaan hyvinkin puhutaan verkostoitumisesta ja sen tarpeesta.Toisaalta lauttahanke olisi tiehallinon ylläpitämää jos olen asian ymmärtänyt oikein.Mutta sellaisen saaminen edellyttää kaupungin toimia niinkuin kaikessa muussakin hankkeissa jotka koskettavat alueella olevia ihmisiä.
        Kuitenkin Lieksan taloustilanne on todettu olevan hyvä julkisessa sanassa.
        Toisaalta olen saanut joissakin yhdistyksissä ja ay liikkeen kirjanpitoa koskevan tili ja vastuuvapauden ja olen tarkastanut joidenkin yhdistysten tilejä joten se siitä Burjetista
        Terveisin Markku Korpinen


      • haba123
        markkukorpinen kirjoitti:

        Olen todella armeijan käynyt ja olen elämässä oppinut muutenkin "koukkaamaan"
        Mitä tulee sitten peraukiseen tilaanteeseen se voi olla jatkuvasti auki kuin moukarin silmä.Siksi on kyettävä tekemään hyvinkin kauaskantoisia toimia,kateellisena toimiminen ei tuo hyviä tuloksia vaan hyvinkin puhutaan verkostoitumisesta ja sen tarpeesta.Toisaalta lauttahanke olisi tiehallinon ylläpitämää jos olen asian ymmärtänyt oikein.Mutta sellaisen saaminen edellyttää kaupungin toimia niinkuin kaikessa muussakin hankkeissa jotka koskettavat alueella olevia ihmisiä.
        Kuitenkin Lieksan taloustilanne on todettu olevan hyvä julkisessa sanassa.
        Toisaalta olen saanut joissakin yhdistyksissä ja ay liikkeen kirjanpitoa koskevan tili ja vastuuvapauden ja olen tarkastanut joidenkin yhdistysten tilejä joten se siitä Burjetista
        Terveisin Markku Korpinen

        KATSOPPA TÄN LA 7.3.2009 LIEKSAN LAPPU JA SANO ONKO LIEKSAN KAUPUNGIN TALOUDELLINEN TILANNE HYVÄ ?????SOKEAKO OLET???


      • haba123 kirjoitti:

        KATSOPPA TÄN LA 7.3.2009 LIEKSAN LAPPU JA SANO ONKO LIEKSAN KAUPUNGIN TALOUDELLINEN TILANNE HYVÄ ?????SOKEAKO OLET???

        Kyllä kansa tietää jo näppituntumalta ja luissaan mikä tilanne on siinä olet oikeassa.
        Meillä on päässyt asiat ja talot huonoon kuntoon kun on yritetty saada tulosta aikaan.
        Nyt on sitten paljon korjattavaa, mutten ota kaikkea syitä niskoilleni, koska en ole ollut valtuustossa kahteen kauteen enkä nyt.MK


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

      Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      39
      12590
    2. V*ttuu että mä haluan sua

      Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      91
      4331
    3. Nolointa ikinä miehelle

      On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      113
      4067
    4. Katsoitko mua yhtään

      Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      51
      3668
    5. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

      Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      53
      3361
    6. Mikä sinua eniten

      Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      116
      3314
    7. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

      vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      48
      2245
    8. Koska olet viimeksi nähnyt ikävän kohteesi?

      Ja mitä tarjoat hänelle kun koputtaa oveesi?
      Ikävä
      39
      2173
    9. Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee

      Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul
      Kemijärvi
      27
      1988
    10. On sillä rääpyä

      Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva
      Ähtäri
      14
      1678
    Aihe