Naisen pillu on kaunis!

Kielimies

Naisen pillu on ihana kun se on ajeltu posliiniksi, puhdas ja hyvän tuoksuinen. Nuolen mielelläni naiselle monta orgasmia ennen yhdyntää. Karvainen nainen ei kolahda, Miksi peittää kaunis pimppi karvreuhkalla. Ei ole kiva nuolla karvalakkia. En ole kiinnostunut myöskään mistään pikkutyttöjen värkeistä. Aikuisen naisen posliinipillu on kauneinta mitä tiedän, Myös nainen on tyytyväinen paljaaseen pilluun. Saahan hän näin useammin ja parempaa seksiä. Naisen ajeltua pillua palvon ja ylistän aina hautaan asti.

9

6745

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kullikaan

mikään rumuuden ylistyslaulu ole.

• kielimies 40+

taas mun mielestä suorastaan kiihottava,kaunis,sen sijaan joku näppyläinen posl pillu ei sitä ole,mutta makujahan on tasan yhtä monta kuin ihmistäkin joten en käy kinaamaan.

• aitoääliö

Just näin se on. Itse olen karvattomuuden kannalla, mutta kyllä se pehmonen karvakin voi olla kiihottava. Mutta suurin merkitys on kuitenkin sen pillun kantaja. Jos sen kanssa ei synkkaa, on ihan sama, minkälaisena alapäänsä pitää. Pelkkää pillua jaksais ylistää. Jos se pelkästään riittäis, olisin sinkku ja hakisin kaupasta itelleni kumisen pimperon.

• zz top
        aitoääliö kirjoitti:

Just näin se on. Itse olen karvattomuuden kannalla, mutta kyllä se pehmonen karvakin voi olla kiihottava. Mutta suurin merkitys on kuitenkin sen pillun kantaja. Jos sen kanssa ei synkkaa, on ihan sama, minkälaisena alapäänsä pitää. Pelkkää pillua jaksais ylistää. Jos se pelkästään riittäis, olisin sinkku ja hakisin kaupasta itelleni kumisen pimperon.

Karvaton pillu paras Ehdottomasti ja Keski-ikäisen naisen.Karvojen ajelu on kiihottavaa puuhaa sitten kunnon kielihoitoa..Namia !!

• Anonyymi

Mahtavaa, kun jaksoit kirjoittaa niin paljon. Olet todellinen nero!

• pillun ystävä

Pillu paljaaksi ja luvassa on hyvää suuseksiä. Ja usein seksiä. Naisen oma valinta. Haluaako nainen saada suuseksiorkkuja ja kuinka usein haluaa seksuaalista huomiota mieheltä. Posliinipillu kiihottaa ainakin meikäläistä. Ja nimen omaan aikuisen naisen ajeltu puhdas hyväntyuoksuinen pillu. Se on todellakin kaunis kuten kielimies toi hyvin asian julki.

• Anonyymi

Ihana mies

• Anonyymi

Vai rämesiasta unelmoit. Painu pelle viidakkoon.

• Anonyymi

Olen sanaton. Haluatko jakaa lisää tätä syvällistä viisautta

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      126
      6410
    2. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      71
      6243
    3. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      376
      6205
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      4002
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      148
      2425
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2365
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      131
      1466
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      13
      1329
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      187
      1138
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      64
      970
    Aihe