Naisen pillu on kaunis!

Kielimies

Naisen pillu on ihana kun se on ajeltu posliiniksi, puhdas ja hyvän tuoksuinen. Nuolen mielelläni naiselle monta orgasmia ennen yhdyntää. Karvainen nainen ei kolahda, Miksi peittää kaunis pimppi karvreuhkalla. Ei ole kiva nuolla karvalakkia. En ole kiinnostunut myöskään mistään pikkutyttöjen värkeistä. Aikuisen naisen posliinipillu on kauneinta mitä tiedän, Myös nainen on tyytyväinen paljaaseen pilluun. Saahan hän näin useammin ja parempaa seksiä. Naisen ajeltua pillua palvon ja ylistän aina hautaan asti.

10

6407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kullikaan

mikään rumuuden ylistyslaulu ole.

• kielimies 40+

taas mun mielestä suorastaan kiihottava,kaunis,sen sijaan joku näppyläinen posl pillu ei sitä ole,mutta makujahan on tasan yhtä monta kuin ihmistäkin joten en käy kinaamaan.

• aitoääliö

Just näin se on. Itse olen karvattomuuden kannalla, mutta kyllä se pehmonen karvakin voi olla kiihottava. Mutta suurin merkitys on kuitenkin sen pillun kantaja. Jos sen kanssa ei synkkaa, on ihan sama, minkälaisena alapäänsä pitää. Pelkkää pillua jaksais ylistää. Jos se pelkästään riittäis, olisin sinkku ja hakisin kaupasta itelleni kumisen pimperon.

• zz top
        aitoääliö kirjoitti:

Just näin se on. Itse olen karvattomuuden kannalla, mutta kyllä se pehmonen karvakin voi olla kiihottava. Mutta suurin merkitys on kuitenkin sen pillun kantaja. Jos sen kanssa ei synkkaa, on ihan sama, minkälaisena alapäänsä pitää. Pelkkää pillua jaksais ylistää. Jos se pelkästään riittäis, olisin sinkku ja hakisin kaupasta itelleni kumisen pimperon.

Karvaton pillu paras Ehdottomasti ja Keski-ikäisen naisen.Karvojen ajelu on kiihottavaa puuhaa sitten kunnon kielihoitoa..Namia !!

• Anonyymi

Mahtavaa, kun jaksoit kirjoittaa niin paljon. Olet todellinen nero!

• pillun ystävä

Pillu paljaaksi ja luvassa on hyvää suuseksiä. Ja usein seksiä. Naisen oma valinta. Haluaako nainen saada suuseksiorkkuja ja kuinka usein haluaa seksuaalista huomiota mieheltä. Posliinipillu kiihottaa ainakin meikäläistä. Ja nimen omaan aikuisen naisen ajeltu puhdas hyväntyuoksuinen pillu. Se on todellakin kaunis kuten kielimies toi hyvin asian julki.

• Anonyymi

Ihana mies

• Anonyymi

Vain unelmissas rämesika

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain unelmissas rämesika

Vai rämesiasta unelmoit. Painu pelle viidakkoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain unelmissas rämesika

Olen sanaton. Haluatko jakaa lisää tätä syvällistä viisautta

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2247
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      70
      1136
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      110
      1006
    4. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      47
      984
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      979
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      56
      937
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      12
      911
    8. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      890
    9. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      888
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      48
      834
    Aihe