Naisen pillu on ihana kun se on ajeltu posliiniksi, puhdas ja hyvän tuoksuinen. Nuolen mielelläni naiselle monta orgasmia ennen yhdyntää. Karvainen nainen ei kolahda, Miksi peittää kaunis pimppi karvreuhkalla. Ei ole kiva nuolla karvalakkia. En ole kiinnostunut myöskään mistään pikkutyttöjen värkeistä. Aikuisen naisen posliinipillu on kauneinta mitä tiedän, Myös nainen on tyytyväinen paljaaseen pilluun. Saahan hän näin useammin ja parempaa seksiä. Naisen ajeltua pillua palvon ja ylistän aina hautaan asti.
Naisen pillu on kaunis!
9
6621
Vastaukset
- kullikaan
mikään rumuuden ylistyslaulu ole.
- kielimies 40+
taas mun mielestä suorastaan kiihottava,kaunis,sen sijaan joku näppyläinen posl pillu ei sitä ole,mutta makujahan on tasan yhtä monta kuin ihmistäkin joten en käy kinaamaan.
- aitoääliö
Just näin se on. Itse olen karvattomuuden kannalla, mutta kyllä se pehmonen karvakin voi olla kiihottava. Mutta suurin merkitys on kuitenkin sen pillun kantaja. Jos sen kanssa ei synkkaa, on ihan sama, minkälaisena alapäänsä pitää. Pelkkää pillua jaksais ylistää. Jos se pelkästään riittäis, olisin sinkku ja hakisin kaupasta itelleni kumisen pimperon.
- zz top
aitoääliö kirjoitti:
Just näin se on. Itse olen karvattomuuden kannalla, mutta kyllä se pehmonen karvakin voi olla kiihottava. Mutta suurin merkitys on kuitenkin sen pillun kantaja. Jos sen kanssa ei synkkaa, on ihan sama, minkälaisena alapäänsä pitää. Pelkkää pillua jaksais ylistää. Jos se pelkästään riittäis, olisin sinkku ja hakisin kaupasta itelleni kumisen pimperon.
Karvaton pillu paras Ehdottomasti ja Keski-ikäisen naisen.Karvojen ajelu on kiihottavaa puuhaa sitten kunnon kielihoitoa..Namia !!
- Anonyymi
Mahtavaa, kun jaksoit kirjoittaa niin paljon. Olet todellinen nero!
- pillun ystävä
Pillu paljaaksi ja luvassa on hyvää suuseksiä. Ja usein seksiä. Naisen oma valinta. Haluaako nainen saada suuseksiorkkuja ja kuinka usein haluaa seksuaalista huomiota mieheltä. Posliinipillu kiihottaa ainakin meikäläistä. Ja nimen omaan aikuisen naisen ajeltu puhdas hyväntyuoksuinen pillu. Se on todellakin kaunis kuten kielimies toi hyvin asian julki.
- Anonyymi
Ihana mies
- Anonyymi
Vai rämesiasta unelmoit. Painu pelle viidakkoon.
- Anonyymi
Olen sanaton. Haluatko jakaa lisää tätä syvällistä viisautta
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2712360En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831031Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581031- 1081000
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81941- 44861
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21848Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67756- 33697
Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299694