Naisen pillu on ihana kun se on ajeltu posliiniksi, puhdas ja hyvän tuoksuinen. Nuolen mielelläni naiselle monta orgasmia ennen yhdyntää. Karvainen nainen ei kolahda, Miksi peittää kaunis pimppi karvreuhkalla. Ei ole kiva nuolla karvalakkia. En ole kiinnostunut myöskään mistään pikkutyttöjen värkeistä. Aikuisen naisen posliinipillu on kauneinta mitä tiedän, Myös nainen on tyytyväinen paljaaseen pilluun. Saahan hän näin useammin ja parempaa seksiä. Naisen ajeltua pillua palvon ja ylistän aina hautaan asti.
Naisen pillu on kaunis!
9
6745
Vastaukset
- kullikaan
mikään rumuuden ylistyslaulu ole.
- kielimies 40+
taas mun mielestä suorastaan kiihottava,kaunis,sen sijaan joku näppyläinen posl pillu ei sitä ole,mutta makujahan on tasan yhtä monta kuin ihmistäkin joten en käy kinaamaan.
- aitoääliö
Just näin se on. Itse olen karvattomuuden kannalla, mutta kyllä se pehmonen karvakin voi olla kiihottava. Mutta suurin merkitys on kuitenkin sen pillun kantaja. Jos sen kanssa ei synkkaa, on ihan sama, minkälaisena alapäänsä pitää. Pelkkää pillua jaksais ylistää. Jos se pelkästään riittäis, olisin sinkku ja hakisin kaupasta itelleni kumisen pimperon.
- zz top
aitoääliö kirjoitti:
Just näin se on. Itse olen karvattomuuden kannalla, mutta kyllä se pehmonen karvakin voi olla kiihottava. Mutta suurin merkitys on kuitenkin sen pillun kantaja. Jos sen kanssa ei synkkaa, on ihan sama, minkälaisena alapäänsä pitää. Pelkkää pillua jaksais ylistää. Jos se pelkästään riittäis, olisin sinkku ja hakisin kaupasta itelleni kumisen pimperon.
Karvaton pillu paras Ehdottomasti ja Keski-ikäisen naisen.Karvojen ajelu on kiihottavaa puuhaa sitten kunnon kielihoitoa..Namia !!
- Anonyymi
Mahtavaa, kun jaksoit kirjoittaa niin paljon. Olet todellinen nero!
- pillun ystävä
Pillu paljaaksi ja luvassa on hyvää suuseksiä. Ja usein seksiä. Naisen oma valinta. Haluaako nainen saada suuseksiorkkuja ja kuinka usein haluaa seksuaalista huomiota mieheltä. Posliinipillu kiihottaa ainakin meikäläistä. Ja nimen omaan aikuisen naisen ajeltu puhdas hyväntyuoksuinen pillu. Se on todellakin kaunis kuten kielimies toi hyvin asian julki.
- Anonyymi
Ihana mies
- Anonyymi
Vai rämesiasta unelmoit. Painu pelle viidakkoon.
- Anonyymi
Olen sanaton. Haluatko jakaa lisää tätä syvällistä viisautta
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1266410Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie716243Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766205Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3444002Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482425Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42365Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1311466- 131329
- 1871138
- 64970