SaPKo aikoo hävitä tänään HeKille. Näin SaPKo saa karsintoihin mukaansa loukkaantumisten runteleman ja talousongelmien kanssa painivan Titaanit.
HeKin kerroin on mukava ja se kannattaa käyttää. Onnea HeKille sarjapaikan säilymisestä vaikka se nyt tuleekin SaPKon avulla. Ensi kaudella kyyti on sitten kylmää, SaPKo on runkosarjassa silloin neljän sakissa.
Vihje vedonlyöntiin
7
371
Vastaukset
- Yllättynyt...
Ainoa järkevä viesti,minkä olet koskaan ulostanut tälle palstalle. Meinaatko, että SaPKo pelaa Mestistä ensi kaudella? Se jää nähtäväksi...
- Nyt naurattaa
meni rahas ja vielä SaPKon ja HeKin pelissä. Ai ai heh...pelasit omaa joukkuettasi vastaan.
- Hummani Hei
Ottakaa vaan lisää lörtsyjä me korkataan konjamiikkia..mikäs tätä maiskutellessa.
SaPKo pelasi puolivaloilla ja voitti HeKin 4-1!
Kyllä on HeKi onneton rupusakki ei voi muuta sanoa. Tai sitten SaPKo on nykykunnossaan vaan niin vitun hyvä. Ei tipu SaPKo mihinkään, helpot karsinnat edessä.- hoidettu eilinen
sapko.
Ihan sääliksi käy vanhana pelaajana tuo tahallinen häviö.
Sääli että tulospalvelu ei toimi ku näyttää tulosta väärinpäin.
Tsemppiä karsintoihin pässipaidat. Ei ole hyvä jos tiputte. - mies savosta
Ensi kesänä ei kannata rasittaa SaPKon pelaajia mansikanpoiminnalla ja laatikoiden nostelulla. Kuten kuluneella kaudella nähtiin, niin pelajien toipuminen siitä rasituksesta kesti todella kauan. Syökööt vaan reilusti mansikoita niin sitten joukkue on iskussa heti kauden alussa.
- p.tirkkinen
hmm.. vähän heikko oli meidän esitys kun jumboksi jäädään joka vuosi.mut suomisarjassa kyllä ollaan varmasti kympin sakissa,sen kyllä lupaan ja vannon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811155
- 827549
- 755509
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445494Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764798Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334173- 483026
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412505- 402440