Mistä Suomesta saisi ostettua Rakia eli Turkkilaista viinaa?
Tiedän ravintolan jossa sitä tarjoillaan mutta haluan ostaa pullon kotiin?
Raki
10
1576
Vastaukset
- saa sitä
Suomesta laillisesti, kokonaista pullollista ostaa, kun Alkon valikoimissa sitä ei ole.
No voit tilata Alkon kautta, mutta joudut ostamaan vähintään yhden laatikollisen... Plus että rahtikin tulee kalliiksi. - ouzo
on paremman makuista.
- Systembolaget
Ruotsissa pitää valikoimissaan Yeni Rakia. Kokeile muuten arakia, jos on tilaisuus, esim. jossakin libanonilaisessa ravintolassa. Ksarak on tosi hyvää. Ja mitä tulee ouzon paremmuuteen, lienee makuasia.
- tykkää , voi kokeilla
Geneveriä Hollanti, Grappa Italia, Mao Tai Kiina ja nuin ikäseen.
- Kävijä
tykkää , voi kokeilla kirjoitti:
Mutta noista Mao Tai on sentään herkkua.
- luettelemillasi
tykkää , voi kokeilla kirjoitti:
ei ole mitään tekemistä anisviinojen kanssa. Mitä ajat takaa, vai oletko vain moukka?
- kirkas absintti
Kübler, Alkosta? Kermaisen aniksinen ja maidonvalkean samea asianmukaisesti laimennettuna (ja varmaan "terävän yrttinen" raakana, Alkon mukaan).
- Arak Libanonista?
Systembolaget myy Ruotsissa Ksarak arakia, tuotenr 70384.
Ks. myös
http://www.youtube.com/watch?v=x6fbYDube-0
http://www.feeverte.net/forum/index.php?s=&showtopic=4184&view=findpost&p=134923
- Kreikan rakia juotu.
Tuttava soitti juuri ja kertoi ostaneensa Jyväskylän Alkosta rakia. Täytynee itsekin poiketa myymälässä ihmettä katsomassa ja ostamassa.
- räkii vaikka rakii
Alkon syyskuun tuoteuutuudet lehdykässä on uutuutena Raki.
Ei halpaa, mutta aivan kelpoa juomaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243