Viimeiseen pisaraan..

iskugosbel

Uudelta albumilta on lohkaistu single,joka soi jo ainakin Iskelmässä. Vähän kantrahtava laulu,hieman gosbel-tyyppiset sanat. Ihan yes!

15

2936

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kari fani

Kappale Viimeiseen pisaraan on aivan mahtava kuulin sen tänään radiosta.

• kaarin54

Olen kuullut muutaman kerran myös tämän levyn ja kerta kerran jälkeen se tuntuu aina paremmalta. TOSI UPEA KAPPALE

• kolonic
        kaarin54 kirjoitti:

Olen kuullut muutaman kerran myös tämän levyn ja kerta kerran jälkeen se tuntuu aina paremmalta. TOSI UPEA KAPPALE

Tyypillinen mitäänsanomaton Kari Tapio-laulu.Ainut hyvä asi ,ettei yritä lämitellä vanhoja iskelmiä.On ne kaikki pilannut.Pian kainaloon vain tuutimaan Reinot jalassa.

• Aika tylsä biisi. En syttynyt siitä milläänlailla. Pitäis pikkasen olla jotain ns. "paloa" siinä tulkinnassa, eikä aina tollasta jurnutusta.

• sun..

hyvä ystävä tarvikkaan syttyä,liekehdi sinä vaan
        tupsukan lumoissa ja pysy omalla palstallasi
        jos ei ole mitään sanottavaa.NIH

• Justiinax
        sun.. kirjoitti:

hyvä ystävä tarvikkaan syttyä,liekehdi sinä vaan
        tupsukan lumoissa ja pysy omalla palstallasi
        jos ei ole mitään sanottavaa.NIH

Joo-o, mut kyllä mäkin saan kommentoida muutakin musiikkia välillä, varsinkin kun mulla oli sanottavaa tosta biisistä, niinkus hyvin huomasit. Ei aina tartte mun mielipidettä halveerata täällä, vaikkei se niin ylistävää oliskaan.

• kommentoi
        Justiinax kirjoitti:

Joo-o, mut kyllä mäkin saan kommentoida muutakin musiikkia välillä, varsinkin kun mulla oli sanottavaa tosta biisistä, niinkus hyvin huomasit. Ei aina tartte mun mielipidettä halveerata täällä, vaikkei se niin ylistävää oliskaan.

vaan ihan rauhassa tällä palstalla kunhan pysyt asia linjalla. Saa olla mun mielestä muutakin kuin positiivista. Mutta kuuntele niitä sanoja, siinä on sanomaa

• Studiopekkanen

Olen kuunnellut vanhempien ja viisaampien kertomuksia iskelmistä ja tänään ne voidaan kiteyttää yhä samaan formaattiin: Yksinäisen karjapaimenen orpo äiti. Aihe vaihtelee mutta samat asiat toistetaan parinkymmenen vuoden välein. Etsitään turhaan Tapio Rautavaaran tasoista tulkitsijaa, mutta Karikin kelpaa. Taustaksi vanha kantrihumppa a-mollissa, ajetaan kertaheitolla purkkiin, studiokustannukset pysyvät kurissa.
      Kari on pinnalla niin kauan kuin levyt myyvät.
      Suitsutus ja palkinnot laulajille, vrt. P. Koivuniemi, tulevat tuotosta levy-yhtiöille, eivät muista syistä. Kärki aikoinaan sanoi ettei meiltä työt lopu jos ei Suomen kansan maku parane.

• hellevi

mä en ymmärtänyt mitään tosta sun kirjoituksesta,mahdoitko ymmärtää itsekkään...

• KaleviPP

Pakko kommentoida tuota kirjoitustasi. Klabbi on tehnyt paljon huttua vuosien varrella, mutta tämä uusi levy on erilainen.

Levyllä soittavat Suomen kantri/roots-genren parhaimmisto ja varsinkin soundimaailma levyllä on loistava. Soittajat ovat pitkälle samoja kuin esim. Hoedown-yhtyeessä.

Älä dumaa etukäteen, vaan kuuntele levy ja arvostele sitten.

• Soundeja myöten huuhaata
        KaleviPP kirjoitti:

Pakko kommentoida tuota kirjoitustasi. Klabbi on tehnyt paljon huttua vuosien varrella, mutta tämä uusi levy on erilainen.

Levyllä soittavat Suomen kantri/roots-genren parhaimmisto ja varsinkin soundimaailma levyllä on loistava. Soittajat ovat pitkälle samoja kuin esim. Hoedown-yhtyeessä.

Älä dumaa etukäteen, vaan kuuntele levy ja arvostele sitten.

Kari on nyt tehnyt selvää huttua sitten 80-luvun... Vika ei ole soittajissa vaan biisivalinnoissa. Samat soittajat on ennenkin soittaneet Karin levyillä, nyt on vaan tehty ilman ammattitaitoista tuottajaa mukamas aitoa kantria. Oikein sapettaa! Karin 90-luvun kantribiisit olivat sentään ehtaa kamaa niin melodioiltaan, teksteiltään kuin tuottamiseltaan!
        Toivottavasti Klabbi palaa ruotuun eikä vauhtisokeudessaan lähde ihan kaikkien kokeilijoiden matkaan!

• r.moore

Pitää vielä täälläkin ketjussa muistaa kertoa, että albumi on huippuhyvä. Tai se on vielä parempi vaan ei löydy sanoja ylistämään albumin tunnelmia enempää ;)

• Jere_65

Tätä on nyt kuunneltu 3 viikkoa ja täytyy sanoa että parhaita levyjä mitä olen hankkinut. Täytekappaleita ei juuri ole ja levyllä fiilis aivan eriomainen. Paranee vaan kun kuuntelee enemmän . Suosittelen

• Miksa321

Siis muistan aikoinani Kukonhiekassa Saarijärvellä alkaneeni ihmetellä, että kuka on toi äijä, kun osaa laulaa niin et "oksat pois"! Siit se silloin alkoi Klapin kuuntelu ja on jatkunut ja jatkunut. Levylle on päässyt kaikenlaisia ralleja ; mutta ei parasta Karia; eli siis aitoa kantria. Herralle on huomautettu vuosien saatossa useammalta suunnalta, että : "Kantrilevy" ulos ja sassiin! Täs on nyt vastaus toiveisiin! Viimeiseen pisaraan on paras lätty made by jalkanen !! Sanoo Miksa

• Kari fani/kannattaja

Millanen meininki oli?? Kari lauloi uudelta levyltään vaan pelkästään vai??? Kyllä minustakin tuo Viimeiseen pisaraan on tosi hyvä levy ja minusta Karin ääni sopii tosi hyvin kantrin laulamiseen.. Täytyy kyllä harkita todella sitä lähtöö Orimattilan kantrifestareilla kuuntelemaan Karia koska siellä Hän varmasti laulaa kantria.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      69
      6640
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3103
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      32
      2289
    4. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1858
    5. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1857
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      21
      1856
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1582
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1549
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      52