1. Suosikkihahmo?
2. Inhokkihahmo?
3. Suosikkinäyttelijä?
4. Inhokkinäyttelijä?
(Jos joku ei tajunnu, liittyy Star Warsiin) :)
Gallup
11
929
Vastaukset
- alkuperäinen kirjoittaja
1. Suosikkihahmo?
- Niitä on aika paljon. Todella monia hyviä hahmoja ja on vaikea etsiä vain yhtä parasta.
Jopa ne pahikset on kivoja.Siis Darth Vader ja Darth Sidious/Palpatine/mikä lie :)
2. Inhokkihahmo?
- Jar Jar Binks on aika rasittava, mutta ei se silti inhokki ole.
3. Suosikkinäyttelijä?
- Enpä tiedä. Vaikea valita.
4. Inhokkinäyttelijä?
- Se joka näytteli II-III Anakinia. Ihan rasittava ja huono. Selvästi valittu vain siksi että teinitytöt katsoisivat leffat. Tai en tiedä... luulisi että kuka tahansa roolittaja tietäisi että kiiltokuvapojat eivät pelasta huonoa leffaa ja leffa voi olla hyvä vaikka olisikin ruma näyttelijä. (Siis ei taloudellisessa tuloksessa vaan laadullisesti).
Enkä ole mikään katkera mies vaan parikymppinen nainen joka ei ikinä katsonut teininä leffaa jonkun pääosissa olevan pojun takia (enkä katso vieläkään). Kuka oikeasti on niin pinnallinen?- veterfan
SAATANA JÄTKÄ KOPIOI MULT Noi juttui
Jos sul ei oo muut tekemist nii mee nuolee omia pallejas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - anonymous.
veterfan kirjoitti:
SAATANA JÄTKÄ KOPIOI MULT Noi juttui
Jos sul ei oo muut tekemist nii mee nuolee omia pallejas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!lapsukaisella kielenkäyttö.
- qew 123456
1.Jabba the hut
2.Tän foorumin käyttäjät
3......................
4......................... - MasterGormo
1. Suosikkihahmo?
Darth Sidious
2. Inhokkihahmo?
Nute Gunray
3. Suosikkinäyttelijä?
Ian McDiarmid
4. Inhokkinäyttelijä?
Hayden Christensen- Darth Caedus
1) Darth Tyranus
2) Shu Mai
3) Christopher Lee
4) Natalie Portman
- jebjep
1. Suosikkihahmo ehdottomasti Darth Vader
2. Inhokki Jar Jar Binks luonnollisesti
3. Suosikki näyttelijä taitaa olla Harrison Ford
4. ja inhokki Hayden Christensen- qwertyuiop娨
1. Anakin/Darth Vader 2.Ei ole 3.Enpä tiedä 4.Eikä Hayden oo niin huono. Ja jos joku väittää että se on vikisevä teini ni se on siks et sen on tarkotus näytellä vikisevää teinii, eli jos t tykkäätte et se on vikisevä teini ni sithän se on näytelly hyvin. Mut kyl Hayden on huonoin niist näytteliöist (ellei alkuperäst Darth Sidiousta episodei 5 laketa).
- hansolo2
1. Han Solo, niinkuin nimimerkistänikin voi päätellä
2. Hmm... en tiedä
3. Harrison Ford ja Ewan McGregor
4. Hayden Christensen - ajattelija5
1:Yoda
2:ei ole.
3 ja 4:en tiedä näyttelijöitä(paitsi Harrison Fordin). - Rica_Moonlight
1: Kyllä tää on Anakin tai Ahsoka <3
2: Hmm... Han Solo tai C3PO
3: Hayden Christensen
4: Tätä en tiedä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511