Gallup

kyselijä-84

1. Suosikkihahmo?

2. Inhokkihahmo?

3. Suosikkinäyttelijä?

4. Inhokkinäyttelijä?

(Jos joku ei tajunnu, liittyy Star Warsiin) :)

11

929

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alkuperäinen kirjoittaja

      1. Suosikkihahmo?
      - Niitä on aika paljon. Todella monia hyviä hahmoja ja on vaikea etsiä vain yhtä parasta.

      Jopa ne pahikset on kivoja.Siis Darth Vader ja Darth Sidious/Palpatine/mikä lie :)

      2. Inhokkihahmo?
      - Jar Jar Binks on aika rasittava, mutta ei se silti inhokki ole.

      3. Suosikkinäyttelijä?
      - Enpä tiedä. Vaikea valita.

      4. Inhokkinäyttelijä?
      - Se joka näytteli II-III Anakinia. Ihan rasittava ja huono. Selvästi valittu vain siksi että teinitytöt katsoisivat leffat. Tai en tiedä... luulisi että kuka tahansa roolittaja tietäisi että kiiltokuvapojat eivät pelasta huonoa leffaa ja leffa voi olla hyvä vaikka olisikin ruma näyttelijä. (Siis ei taloudellisessa tuloksessa vaan laadullisesti).

      Enkä ole mikään katkera mies vaan parikymppinen nainen joka ei ikinä katsonut teininä leffaa jonkun pääosissa olevan pojun takia (enkä katso vieläkään). Kuka oikeasti on niin pinnallinen?

      • veterfan

        SAATANA JÄTKÄ KOPIOI MULT Noi juttui
        Jos sul ei oo muut tekemist nii mee nuolee omia pallejas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • anonymous.
        veterfan kirjoitti:

        SAATANA JÄTKÄ KOPIOI MULT Noi juttui
        Jos sul ei oo muut tekemist nii mee nuolee omia pallejas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        lapsukaisella kielenkäyttö.


    • qew 123456

      1.Jabba the hut

      2.Tän foorumin käyttäjät

      3......................

      4.........................

    • MasterGormo

      1. Suosikkihahmo?
      Darth Sidious

      2. Inhokkihahmo?
      Nute Gunray

      3. Suosikkinäyttelijä?
      Ian McDiarmid

      4. Inhokkinäyttelijä?
      Hayden Christensen

      • Darth Caedus

        1) Darth Tyranus

        2) Shu Mai

        3) Christopher Lee

        4) Natalie Portman


    • jebjep

      1. Suosikkihahmo ehdottomasti Darth Vader

      2. Inhokki Jar Jar Binks luonnollisesti

      3. Suosikki näyttelijä taitaa olla Harrison Ford

      4. ja inhokki Hayden Christensen

      • qwertyuiop娨

        1. Anakin/Darth Vader 2.Ei ole 3.Enpä tiedä 4.Eikä Hayden oo niin huono. Ja jos joku väittää että se on vikisevä teini ni se on siks et sen on tarkotus näytellä vikisevää teinii, eli jos t tykkäätte et se on vikisevä teini ni sithän se on näytelly hyvin. Mut kyl Hayden on huonoin niist näytteliöist (ellei alkuperäst Darth Sidiousta episodei 5 laketa).


    • hansolo2

      1. Han Solo, niinkuin nimimerkistänikin voi päätellä
      2. Hmm... en tiedä
      3. Harrison Ford ja Ewan McGregor
      4. Hayden Christensen

    • ajattelija5

      1:Yoda
      2:ei ole.
      3 ja 4:en tiedä näyttelijöitä(paitsi Harrison Fordin).

    • Rica_Moonlight

      1: Kyllä tää on Anakin tai Ahsoka <3
      2: Hmm... Han Solo tai C3PO
      3: Hayden Christensen
      4: Tätä en tiedä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe