jousmies ja rapu?

skydive girl

Kertokaa miten käy tytöllä rapumiehen kanssa?

10

1716

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jousinaikkonen

      Huonosti kävi.10 vuotta oltiin kimpassa,lapsikin tehtiin.Olisin halunnut sitoutua Ravun kanssa,mutta hän ei sitä halunnutkaan.Kelpasin palvelijaksi,lapsen hoitajaksi,mutta en avio vaimoksi.Siispä tiet erkanivat ja Ravusta tuli katkera minua kohtaan.

      • rapunaista

        joo ei ravun kanssa tule toimeen oikein kukaan.
        olen ihan samaa mieltä edellisen kijroitajan kanssa.


    • ....

      Ei hyvin. Olen jouskari ja ihanan alun jälkeen sen miehen kanssa yhteiselo ei vain suju!

    • joukkari vain

      ja rapu ei. Joukkari-mies ei kestä aina valittavaa rapunaista ja rapu on vielä mustasukkainenkin. Jousimies on menevä ja rapu koti-ihminen. Rapu loukkaantuu herkästi suorasukaisen jousmiehen tölväisyistä. Rapu miettii aina mitä muuta ajattelevat hänestä ja jousimiehelle se on yksi hailee, mitä ajatellaan. En suosittele!

    • ...

      Jouskarinaisena olin 18 vuotta yhdessä rapumiehen kanssa, 2 lasta. Yritetty siis on, liiankin kans. Kun ei käy, niin ei käy. Samaa vikaa näköjään kuin muillakin. Kelpasin passaamaan, tekeen kaikki hommat, olis pitäny olla sekä huora että hoivaajaäiti. Ei kannata.

    • jousimies n

      ja avoliitotta ravun kanssa. Parempaa suhdetta ei ole itselläni ollut ikinä ja vaikka välillä pieniä kiistoja onkin mutta nehän kuuluu suhteeseen. Täydellistä kaikinpuolin

      • MasterZeromus

        Se on paska puhetta että rapumies ei muka rakastaisi puolisoaan aidosti. Kun riittää yhteisiä harrastuksia ja elämänkatsomukset on kohdallaan niin mikä ettei!? Lapset on hyvä olla mutta niitä ei tule hoitaa liikaa koska muuten nousee ainainen kapina. Vai eikö suhde ole se tärkein? Aika oman kaverin kanssa on ainakin minulle tärkeämpi.

        Terveisiä rapumies


    • -----

      Olen itse jousimies ja minulla on paljon rapu-ystäviä... Suhteesta en tiedä mutta rakkain ystäväni jonka olen tuntenut n. 10 vuotta on rapu. Totta että olemme erilaisia ja rapu-ystäväni heikko itsetunto ja valitus ärsyttää välillä mutta toisaalta hän on hirveän rakas minulle. Ystävyytemme oli vahva heti alusta alkaen.
      Toisaalta en tiedä miten sujuisi seurustelu rapu-miehen kanssa..

      Nouseva merkkini on kauris ja se tuntuu antavan kärsivällisyyttä ja pidättyväisyyttä luonteeseeni joten ehkä sillä on osuutta asiaan.. Jos sinä opit kärsivällisyyttä ja rapu kestämään sinun itsenäisyytesi ja vapauden tarpeen niin ehkä.

    • se onnistua

      olen rapu nainen mies jouskari,yhdes 27v
      kumpikin rakastaa vapautta ja antaa sit sen. joten ei suhde kest jos ei tee toita sen hyvaksi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      133
      3537
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1389
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1320
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1219
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1124
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    8. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1018
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1006
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      52
      904
    Aihe