pienet kivekset

viiriäinen

juttelin eilen entisen naisystäväni kanssa kiveksistäni ja hän totesi ettei ole koskaan nähnyt aikuisella miehellä niin pieniä kiveksiä onko mahdollista isontaa kiveksiään kivuttomasti?

16

10795

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sarah

      Mitä sitten? Siis älä helvetissä mene niitä suurentelemaan, vaarallista! Ja jos et kelpaa tuollaisenaan, niin anna olla.

      • viiriäinen

        ei naiset ole koskaan siintä valittaneet mut ne on tosi pienet siis luulisin että kaksi kivestäni vastaa normaalin miehen yhden kiveksen kokoa eli tosi viiriäinen no onhan tässä hyvätkin puolensa eipähän tule niin helposti kivuliaita kolhuja


      • Tosi palli
        viiriäinen kirjoitti:

        ei naiset ole koskaan siintä valittaneet mut ne on tosi pienet siis luulisin että kaksi kivestäni vastaa normaalin miehen yhden kiveksen kokoa eli tosi viiriäinen no onhan tässä hyvätkin puolensa eipähän tule niin helposti kivuliaita kolhuja

        Juu kivespussin ja kivesten päällysnahan väliin voi laittaa silikonia.Pieni kirurginen toimenpide eikä maksa paljoa. Minä olen suurentanut toisen kivekseni.Se on semmonen kurpitsan kokoinen.


      • Peba
        Tosi palli kirjoitti:

        Juu kivespussin ja kivesten päällysnahan väliin voi laittaa silikonia.Pieni kirurginen toimenpide eikä maksa paljoa. Minä olen suurentanut toisen kivekseni.Se on semmonen kurpitsan kokoinen.

        että onko se siis kesäkurpitsan kokonen vai??Keltanen vai vihree??Ihmettelinkin eilen uimahallissa että mikä helvetti toi oikeen on..


    • kaunis

      Älä ole idiootti! Sä olet varmasti ihan täydellinen.. Ei sussa ole mitään vikaa!! ;) Ei munkaan exällä ollut mitenkään suuret, eikä se haitannút mitenkään.. Ja sitä paitsi, kuka sen määrittelee onko ne isot vai pienet? Sun exäkö?

      • viisas&kaunis

        sähän se hölmö oot.Toi on vedätystä!


    • Maria

      Miksi IHMEESSÄ kivesten pitäisi olla suuret? Eihän sillä ole kuitenkaan käytännön merkitystä! Joku voi tietty pitää suuria kiveksiä kauniina mutta itse olen enemmän mieltynyt pienehköihin. Mutta hei, kivesten koolla ei ole käytännön merkitystä...

      • hmmm

        siinä vaiheessa on syytä huolestua kun muna on todella pieni. mua ei ainakaan vois vähempää kiinnostaa minkä kokoset pallit on jos muuten sauvassa ei oo mitään vikaa :)


      • viiriäinen

        tunnen itseni vähemmän hedelmäiseksi kuin normaalit miehet sitä paitsi esim uimarannalla uikkareitten etumus on turhan väljä toisin kuin saman kokoisella normaali peniksisen normaali kiveksisen etumus on huomattavasi täyteläisempi sempä takia jos menen uimaan käytän löysiä shortseja ne ei paljasta mitään


      • Kaitsu
        viiriäinen kirjoitti:

        tunnen itseni vähemmän hedelmäiseksi kuin normaalit miehet sitä paitsi esim uimarannalla uikkareitten etumus on turhan väljä toisin kuin saman kokoisella normaali peniksisen normaali kiveksisen etumus on huomattavasi täyteläisempi sempä takia jos menen uimaan käytän löysiä shortseja ne ei paljasta mitään

        Itselläni on kans pienet kivekset ja tiukka nahka ympärillä. Ehkä sellaisen pienen mandariinin kokoiset yhteensä. Penis taas on isohko, rentona 9 cm ja erektiossa 15 cm. Tuntuu, että penis on hölmön näköinen, kun pallit on niin paljon pienemmät. Ja toi uikkarijuttu on ihan tosi!
        Eihän tää seksiä haittaa, mutta visuaalisesti joskus pistää miettimään...


      • Maria
        Kaitsu kirjoitti:

        Itselläni on kans pienet kivekset ja tiukka nahka ympärillä. Ehkä sellaisen pienen mandariinin kokoiset yhteensä. Penis taas on isohko, rentona 9 cm ja erektiossa 15 cm. Tuntuu, että penis on hölmön näköinen, kun pallit on niin paljon pienemmät. Ja toi uikkarijuttu on ihan tosi!
        Eihän tää seksiä haittaa, mutta visuaalisesti joskus pistää miettimään...

        Voi pojat! Tietty varmaan jokainen pohtii näitä ulkonäköjuttuja ja miettii että voisi olla pienempi tai suurempi siitä tai tästä kohtaa... Mä kuitenkin luulen että useimmat naiset viis veisaavat kivesten koosta. Ja jos rantsuun on vaikea lähteä, kai niitä löytyy topattuja simmareita miehillekin? Käytännön esimerkki: pidän pienehköistä rinnoistani ja niin miehenikin mutta silti käytän push up-rintaliivejä kun povi saa täyteläisemmän muodon näin. Ei kamalaa, eihän?


      • Sarah
        Maria kirjoitti:

        Voi pojat! Tietty varmaan jokainen pohtii näitä ulkonäköjuttuja ja miettii että voisi olla pienempi tai suurempi siitä tai tästä kohtaa... Mä kuitenkin luulen että useimmat naiset viis veisaavat kivesten koosta. Ja jos rantsuun on vaikea lähteä, kai niitä löytyy topattuja simmareita miehillekin? Käytännön esimerkki: pidän pienehköistä rinnoistani ja niin miehenikin mutta silti käytän push up-rintaliivejä kun povi saa täyteläisemmän muodon näin. Ei kamalaa, eihän?

        Maria puhuu asiaa! Itselläni samanlaisia kokemuksia. Siis jos se häiritsee itseä kovasti ja on valmis kestämään mahdolliset riskit, niin voihan sitä leikellä itseään miten vaan. Mutta aina silikoni-implantteihin ja leikkauksiin sisältyy riskit. Itse en ainakaan olisi valmis ottamaan riskejä. Kannan mieluusti terveitä ja pieniä rintoja kuin isoja ja (mahdollisesti) sairaita. Jep. näin. Jokainen tekee itse päätökset.


      • Tuhkis

        Mulla on kans tosi pienet pallit,ehkä sellaiset viinirypäleen kokoiset.Kyllä sellaiset riippuvat hyvänkokoiset olis miehekkäät,olen kyllä kateellinen joka sellaiset omistaa.Vartta kylläkin löytyy relusti,noin20 senttiä.


      • Anonyymi
        Tuhkis kirjoitti:

        Mulla on kans tosi pienet pallit,ehkä sellaiset viinirypäleen kokoiset.Kyllä sellaiset riippuvat hyvänkokoiset olis miehekkäät,olen kyllä kateellinen joka sellaiset omistaa.Vartta kylläkin löytyy relusti,noin20 senttiä.

        Itsellä on kanssa 20cm varsi mutta kivet on kun pienet luumut


    • Anonyymi

      Todella typerä kommentti naiselta. Miksi ihmeessä pitää kommentoida toisen sukupuolielimiä, ellei ole positiivista sanottavaa.
      Ei sun todellakaan tarvitse mennä kivesten isonnusleikkaukseen.
      Rakkaallani on pienet kivekset ja tykkään niistä ihan valtavasti.

    • Anonyymi

      U­­­u­­s­­­i s­ek­si­tea­­tteri ava­­­utu­u Su­ome­en! Ku­­­tsu­­mme kai­­kki­. Il­­mo­­ittau­­­tum­ine­­­n ry­­­hmä­­­ämm­­e tä­äll­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/S8g6W8

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1727
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1547
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      55
      1260
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      729
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      725
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      717
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      668
    Aihe