pienet kivekset

viiriäinen

juttelin eilen entisen naisystäväni kanssa kiveksistäni ja hän totesi ettei ole koskaan nähnyt aikuisella miehellä niin pieniä kiveksiä onko mahdollista isontaa kiveksiään kivuttomasti?

16

12133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sarah

      Mitä sitten? Siis älä helvetissä mene niitä suurentelemaan, vaarallista! Ja jos et kelpaa tuollaisenaan, niin anna olla.

      • viiriäinen

        ei naiset ole koskaan siintä valittaneet mut ne on tosi pienet siis luulisin että kaksi kivestäni vastaa normaalin miehen yhden kiveksen kokoa eli tosi viiriäinen no onhan tässä hyvätkin puolensa eipähän tule niin helposti kivuliaita kolhuja


      • Tosi palli
        viiriäinen kirjoitti:

        ei naiset ole koskaan siintä valittaneet mut ne on tosi pienet siis luulisin että kaksi kivestäni vastaa normaalin miehen yhden kiveksen kokoa eli tosi viiriäinen no onhan tässä hyvätkin puolensa eipähän tule niin helposti kivuliaita kolhuja

        Juu kivespussin ja kivesten päällysnahan väliin voi laittaa silikonia.Pieni kirurginen toimenpide eikä maksa paljoa. Minä olen suurentanut toisen kivekseni.Se on semmonen kurpitsan kokoinen.


      • Peba
        Tosi palli kirjoitti:

        Juu kivespussin ja kivesten päällysnahan väliin voi laittaa silikonia.Pieni kirurginen toimenpide eikä maksa paljoa. Minä olen suurentanut toisen kivekseni.Se on semmonen kurpitsan kokoinen.

        että onko se siis kesäkurpitsan kokonen vai??Keltanen vai vihree??Ihmettelinkin eilen uimahallissa että mikä helvetti toi oikeen on..


    • kaunis

      Älä ole idiootti! Sä olet varmasti ihan täydellinen.. Ei sussa ole mitään vikaa!! ;) Ei munkaan exällä ollut mitenkään suuret, eikä se haitannút mitenkään.. Ja sitä paitsi, kuka sen määrittelee onko ne isot vai pienet? Sun exäkö?

      • viisas&kaunis

        sähän se hölmö oot.Toi on vedätystä!


    • Maria

      Miksi IHMEESSÄ kivesten pitäisi olla suuret? Eihän sillä ole kuitenkaan käytännön merkitystä! Joku voi tietty pitää suuria kiveksiä kauniina mutta itse olen enemmän mieltynyt pienehköihin. Mutta hei, kivesten koolla ei ole käytännön merkitystä...

      • hmmm

        siinä vaiheessa on syytä huolestua kun muna on todella pieni. mua ei ainakaan vois vähempää kiinnostaa minkä kokoset pallit on jos muuten sauvassa ei oo mitään vikaa :)


      • viiriäinen

        tunnen itseni vähemmän hedelmäiseksi kuin normaalit miehet sitä paitsi esim uimarannalla uikkareitten etumus on turhan väljä toisin kuin saman kokoisella normaali peniksisen normaali kiveksisen etumus on huomattavasi täyteläisempi sempä takia jos menen uimaan käytän löysiä shortseja ne ei paljasta mitään


      • Kaitsu
        viiriäinen kirjoitti:

        tunnen itseni vähemmän hedelmäiseksi kuin normaalit miehet sitä paitsi esim uimarannalla uikkareitten etumus on turhan väljä toisin kuin saman kokoisella normaali peniksisen normaali kiveksisen etumus on huomattavasi täyteläisempi sempä takia jos menen uimaan käytän löysiä shortseja ne ei paljasta mitään

        Itselläni on kans pienet kivekset ja tiukka nahka ympärillä. Ehkä sellaisen pienen mandariinin kokoiset yhteensä. Penis taas on isohko, rentona 9 cm ja erektiossa 15 cm. Tuntuu, että penis on hölmön näköinen, kun pallit on niin paljon pienemmät. Ja toi uikkarijuttu on ihan tosi!
        Eihän tää seksiä haittaa, mutta visuaalisesti joskus pistää miettimään...


      • Maria
        Kaitsu kirjoitti:

        Itselläni on kans pienet kivekset ja tiukka nahka ympärillä. Ehkä sellaisen pienen mandariinin kokoiset yhteensä. Penis taas on isohko, rentona 9 cm ja erektiossa 15 cm. Tuntuu, että penis on hölmön näköinen, kun pallit on niin paljon pienemmät. Ja toi uikkarijuttu on ihan tosi!
        Eihän tää seksiä haittaa, mutta visuaalisesti joskus pistää miettimään...

        Voi pojat! Tietty varmaan jokainen pohtii näitä ulkonäköjuttuja ja miettii että voisi olla pienempi tai suurempi siitä tai tästä kohtaa... Mä kuitenkin luulen että useimmat naiset viis veisaavat kivesten koosta. Ja jos rantsuun on vaikea lähteä, kai niitä löytyy topattuja simmareita miehillekin? Käytännön esimerkki: pidän pienehköistä rinnoistani ja niin miehenikin mutta silti käytän push up-rintaliivejä kun povi saa täyteläisemmän muodon näin. Ei kamalaa, eihän?


      • Sarah
        Maria kirjoitti:

        Voi pojat! Tietty varmaan jokainen pohtii näitä ulkonäköjuttuja ja miettii että voisi olla pienempi tai suurempi siitä tai tästä kohtaa... Mä kuitenkin luulen että useimmat naiset viis veisaavat kivesten koosta. Ja jos rantsuun on vaikea lähteä, kai niitä löytyy topattuja simmareita miehillekin? Käytännön esimerkki: pidän pienehköistä rinnoistani ja niin miehenikin mutta silti käytän push up-rintaliivejä kun povi saa täyteläisemmän muodon näin. Ei kamalaa, eihän?

        Maria puhuu asiaa! Itselläni samanlaisia kokemuksia. Siis jos se häiritsee itseä kovasti ja on valmis kestämään mahdolliset riskit, niin voihan sitä leikellä itseään miten vaan. Mutta aina silikoni-implantteihin ja leikkauksiin sisältyy riskit. Itse en ainakaan olisi valmis ottamaan riskejä. Kannan mieluusti terveitä ja pieniä rintoja kuin isoja ja (mahdollisesti) sairaita. Jep. näin. Jokainen tekee itse päätökset.


      • Tuhkis

        Mulla on kans tosi pienet pallit,ehkä sellaiset viinirypäleen kokoiset.Kyllä sellaiset riippuvat hyvänkokoiset olis miehekkäät,olen kyllä kateellinen joka sellaiset omistaa.Vartta kylläkin löytyy relusti,noin20 senttiä.


      • Anonyymi
        Tuhkis kirjoitti:

        Mulla on kans tosi pienet pallit,ehkä sellaiset viinirypäleen kokoiset.Kyllä sellaiset riippuvat hyvänkokoiset olis miehekkäät,olen kyllä kateellinen joka sellaiset omistaa.Vartta kylläkin löytyy relusti,noin20 senttiä.

        Itsellä on kanssa 20cm varsi mutta kivet on kun pienet luumut


    • Anonyymi

      Todella typerä kommentti naiselta. Miksi ihmeessä pitää kommentoida toisen sukupuolielimiä, ellei ole positiivista sanottavaa.
      Ei sun todellakaan tarvitse mennä kivesten isonnusleikkaukseen.
      Rakkaallani on pienet kivekset ja tykkään niistä ihan valtavasti.

    • Anonyymi

      U­­­u­­s­­­i s­ek­si­tea­­tteri ava­­­utu­u Su­ome­en! Ku­­­tsu­­mme kai­­kki­. Il­­mo­­ittau­­­tum­ine­­­n ry­­­hmä­­­ämm­­e tä­äll­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/S8g6W8

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      58
      2996
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      13
      1027
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1008
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      886
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      84
      854
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      781
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      764
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      660
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      86
      635
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      595
    Aihe