Zippo100!!!

Retrohetero

Zippo100, sä olet jumala!

Kerroin aikaisemmin ikikikivanhan NC-sorvini muistin
korruptoituneen. Se tarvii käyttöjärjestelmän
reikänauhat, muutoin kone ei tee mitään. Noiden
nauhojen löytäminen on lähestulkoon mahdotonta,
koska kone on vuodelta -79.

Esirukouksista ei ollut apua, vaikka niitä pyysin.

Mutta sitten tuli Nm. "Zippo100", ja antoi minulle
yhteistiedot yhdelle kaverille, joka on kyseisten
koneiden kanssa pelannut. Ja arvatkaa mitä!
Nauhat löytyivät!

Siihen mihin jumala ei pystynyt, pystyi Zippo100!
(Toisaalta, mitä vittua paimentolaisjumala ymmärtäisikään
reikänauhoista tai NC-koneista...)

Zippo100, alan palvomaan sinua tästä lähin, kiitos!

20

553

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pystyin olemaan avuksi ;)

• Ahhah

Sorvaat vieläkin ilman naista?

• Retrohetero

Kyllä minulla on ihan terve suhde naiseen, ihmiseen,
        toisinkuin sinulla; seksisuhde maamyyrän kanssa
        ei ole normaalia.

• Ahhah
        Retrohetero kirjoitti:

Kyllä minulla on ihan terve suhde naiseen, ihmiseen,
        toisinkuin sinulla; seksisuhde maamyyrän kanssa
        ei ole normaalia.

Maamyyräjuttusi kuvastaa terveyttäsi.

• Ahhah kirjoitti:

Maamyyräjuttusi kuvastaa terveyttäsi.

Siis päätellä sinun jutuista?

• Ahhah
        zippo100 kirjoitti:

Siis päätellä sinun jutuista?

En korosta nimimerkilläni olevani heteronheteronhetero, tai tuomalla esiin miten minulla on tervehenkisen terveellisen terve suhtautuminen ihmiseen ja vain sekä ainoastaan naiseen. Tajuatkos, tyyppi on epävarma seksuaalisuudestaan ja erityisesti siitä miten muut häneen suhtautuvat. Siksi hänen pitää painottaa överinä touhuilujaan. Samasta syystä ne eivät mene läpi. Naurattaa.

• Kuk regus susej
        Ahhah kirjoitti:

En korosta nimimerkilläni olevani heteronheteronhetero, tai tuomalla esiin miten minulla on tervehenkisen terveellisen terve suhtautuminen ihmiseen ja vain sekä ainoastaan naiseen. Tajuatkos, tyyppi on epävarma seksuaalisuudestaan ja erityisesti siitä miten muut häneen suhtautuvat. Siksi hänen pitää painottaa överinä touhuilujaan. Samasta syystä ne eivät mene läpi. Naurattaa.

naurettavuuttasi?

• Ahhah
        Kuk regus susej kirjoitti:

naurettavuuttasi?

Mites nää kaikki pellet nyt tähän pomppas? Miksi muuten omassa nimimerkissäsi oikealta vasemmalle kerrotaan mulkun imemisestä?

• puusilimä
        Ahhah kirjoitti:

Mites nää kaikki pellet nyt tähän pomppas? Miksi muuten omassa nimimerkissäsi oikealta vasemmalle kerrotaan mulkun imemisestä?

nimimerkki fetissi hihhuloinnin lisäksi?

• Retrohetero
        Ahhah kirjoitti:

pelle pomppasit tänne ateismi-palstalle? Perseestä?

• Kuk regus susej
        Ahhah kirjoitti:

mielikuvituksesi tuotosta, mikä ei tosin ole hihhulilta mitenkään yllättävää.
        "Miksi muuten omassa nimimerkissäsi oikealta vasemmalle kerrotaan mulkun imemisestä?"

"Kuk (also spelled as Keku) is the deification of the primordial concept of darkness in Egyptian mythology. In the Ogdoad cosmogony, his name meant darkness. As a concept, Kuk was viewed as androgynous, his female form being known as Kauket (also spelled as Keket), which is simply the female form of the word Kuk. Like all 4 dualistic concepts in the Ogdoad, Kuk's male form was depicted as a frog, or as a frog-headed man, and the female form as a snake, or a snake-headed woman. As a symbol of darkness, Kuk also represented obscurity and the unknown, and thus chaos.[citation needed] Also, Kuk was seen as that which occurred before light, thus was known as the bringer-in of light."

http://en.wikipedia.org/wiki/Kuk

Ei siis mikään mulkku, vaikka niin toivotkin.

• Ahhah
        Retrohetero kirjoitti:

pelle pomppasit tänne ateismi-palstalle? Perseestä?

Loistavaa sanankäyttöä! Oikeinko perse? Voimakasta, rehevää ilmaisua, miehekästäkin, ovat isot pojat sinulle kertoneet? Kerro rohkeasti, älä häpeä itseäsi.

• Ahhah

mielikuvituksesi tuotosta, mikä ei tosin ole hihhulilta mitenkään yllättävää.
        "Miksi muuten omassa nimimerkissäsi oikealta vasemmalle kerrotaan mulkun imemisestä?"

"Kuk (also spelled as Keku) is the deification of the primordial concept of darkness in Egyptian mythology. In the Ogdoad cosmogony, his name meant darkness. As a concept, Kuk was viewed as androgynous, his female form being known as Kauket (also spelled as Keket), which is simply the female form of the word Kuk. Like all 4 dualistic concepts in the Ogdoad, Kuk's male form was depicted as a frog, or as a frog-headed man, and the female form as a snake, or a snake-headed woman. As a symbol of darkness, Kuk also represented obscurity and the unknown, and thus chaos.[citation needed] Also, Kuk was seen as that which occurred before light, thus was known as the bringer-in of light."

http://en.wikipedia.org/wiki/Kuk

Ei siis mikään mulkku, vaikka niin toivotkin.

Pidät hihhulina, vaikka totesin vain mitä nimimerkkisi pitää sisällään. Wikisivistyksesi häikäisee.

• Retrohetero
        Ahhah kirjoitti:

Loistavaa sanankäyttöä! Oikeinko perse? Voimakasta, rehevää ilmaisua, miehekästäkin, ovat isot pojat sinulle kertoneet? Kerro rohkeasti, älä häpeä itseäsi.

Paskaa? Ainakin jutuistasi päätellen...

Kuules nyt vitun pallokorva, menisitkö nyt
        harrastamaan tuota verbaalimasturbaatiotasi
        jollekin muulle palstalle? Jooko?

• Kuk regus susej
        Ahhah kirjoitti:

Pidät hihhulina, vaikka totesin vain mitä nimimerkkisi pitää sisällään. Wikisivistyksesi häikäisee.

nimimerkki-hihhuli, jolla on likainen mielikuvitus, syytön minä siihen olen.

"vaikka totesin vain mitä nimimerkkisi pitää sisällään"
        Hanki sinäkin wikisivistystä, et näkisi mulkkuja joka paikassa.

• Enhydra_Lutris

nimimerkki-hihhuli, jolla on likainen mielikuvitus, syytön minä siihen olen.

"vaikka totesin vain mitä nimimerkkisi pitää sisällään"
        Hanki sinäkin wikisivistystä, et näkisi mulkkuja joka paikassa.

varma perisyntiuskoisen tuntomerkki. Minäkin arvelin sitä heppua hihhuloijaksi.

Itsekin muuten ihmettelin, että mikä se kuk on, mutta ei minulle sentään mikään mulkku mieleen tullut.

• Kuk regus susej
        Enhydra_Lutris kirjoitti:

varma perisyntiuskoisen tuntomerkki. Minäkin arvelin sitä heppua hihhuloijaksi.

Itsekin muuten ihmettelin, että mikä se kuk on, mutta ei minulle sentään mikään mulkku mieleen tullut.

sinulla ei ole likaista mielikuvitusta.

"Itsekin muuten ihmettelin, että mikä se kuk on, mutta ei minulle sentään mikään mulkku mieleen tullut."
        Tai sen että et osaa ruotsia :)

• Ahhah
        Retrohetero kirjoitti:

Paskaa? Ainakin jutuistasi päätellen...

Kuules nyt vitun pallokorva, menisitkö nyt
        harrastamaan tuota verbaalimasturbaatiotasi
        jollekin muulle palstalle? Jooko?

AAh Aah.... marsu ja teippirulla rulaa!

• Ahhah kirjoitti:

Reagoida voimme päätellä.
        Olet ikisinkku joka vihaa naisia ja myöskin miehiä jotka pitävät naisista.

Naisen kanssa intiimisesti et ole eläissäsi ollut ja mitä ilmeisemmin et käytöksesi takia tule ikinä olemaan.

Mutta on tietenkin olemassa mahdollisuus että olet vain syntyjäsi yksinkertaista laatua.

• Ahhah kirjoitti:

AAh Aah.... marsu ja teippirulla rulaa!

Oli odotettavissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      94
      4151
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      26
      2268
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      200
      2126
    4. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      101
      1942
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      391
      1732
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      143
      1329
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      100
      1249
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      32
      1045
    9. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      956
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      78
      815
    Aihe