Järjetön hallitus

Mitä ihmettä hallitus kuvittelee puuhavansa? Onko niiltä kadonnut järki kokonaan, sydänhän niiltä on puuttunut jo ammoisista ajoista.
Lomautuksia ja irtisanomisia tulee päivittäin välillä päivässä useita. Niihin hallitus ei voi ottaa mitään kantaa, ei edes sellaisten yritysten ilmoituksiin joissa valtio on omistajana. Selityksenä on kerrottu ettei hallitus voi puuttua yritysten sisäisiin asioihin.
Samaan aikaan eläkeikää nostetaan kaikilta muilta paitsi kansanedustajilta. Edustajien lomiin ei puututa, kohta niiden kesäloma alkaa hyvin vietetyn joululoman päätyttyä.
Missä ihmeen töissä hallitus kuvittelee ihmisten olevan yli 60 vuotiaana. Ikärasismi alkaa kun 40 vuotta on tullut täyteen. Sen jälkeen työntekijä on varmasti ensimmäisten joukossa jotka saavat lomautus- tai irtisanomisilmoituksen.
Hakemusta on yli 40 vuotiaana turha lähettää mihinkään avoinna olevaan tehtävään. Paras hylkäysilmoitus jonka olen saanut kuului: Ikävä kyllä valintamme ei kohdistunut Teihin. Koulutuksenne ja kokemuksenne on juuri tehtävän mukainen mutta valitettavasti kuulutte riskiryhmään.
Revi siitä huumoria. Ilmeisesti sydäri on lähempänä kuin kuvittelin ja samaan aikaan hallitus haluaa työnteon jatkuvan entistä pidempään.
Voi pyhä yksinkertaisuus, niiltä on järki kadonnut kokonaan!

3

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Korkkisuu

Ei hallitus vaan osaa vastata mihin työhön ja millä tuntimäärällä joku 65 v pääsisi, kun ei oikein 55 vuotiaskaan. Miksi ne ei koskaan kysy tällaisia asioita ministereiltä? No siks, kun koko juttu on vailla todenperäistä pohjaa, täyttä huuhaata näiltä KANSAN VALITSEMILTA!

• juksataan!

Kyllä hallitus tietää, ettei työtä löydy, mutta juju on se, että kansa saadaan lorvimaan pitempään matalalla työttömyskorvauksella kuin korkeammalla eläkkeellä! Olisi vaan rumaa paljastaa tämä totuus, pitää lukea rivien välistä!
      Näin kassaan saadaan rahaa.

• hyvin

sanottu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      274
      4410
    2. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      104
      3999
    3. Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta

ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,
      Maailman menoa
      189
      2374
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      35
      1677
    5. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      72
      1650
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      17
      1219
    7. Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!

Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk
      Tv-sarjat
      7
      1109
    8. Ajattelen sinua

Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii
      Ikävä
      43
      1072
    9. Millainen mulle

Sitten sopisi?
      Ikävä
      94
      919
    10. entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin

että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä
      Sinkut
      137
      897
    Aihe