Mitä tässä nyt seuraillut kyseisten firmojen toimintaa, voiko enää tämän tuottoisampaa "yritystä2 pyörittää. Itse olen valmis kokeilemaan miten moisella voisi tulonsa ansaita, ei muuta kun mukaan vaan ja laitetaan tollainen samanmoinen lafka pystyyn. Alkupääomaakaan ei juurikaan tarvitse, tuotteethan voi ostaa jälkijunassa kun porukat alkaa heti ostelee huutopaketteja. Ja mitä seurannut toimitukseen liittyvistä asioista, tuotteet lähetetään n. kuukauden sisällä. Eli aikaa on tavarat hankkia, voisin itse lupautua tässä tapauksessa juoksupojaksi ja säilyttää vaikka kotonani lähetettävät tuotteet :)
perustetaanko senttihuutokauppa
5
1107
Vastaukset
- nikkaa
ja äkkiä
- driimi
"tuotteethan voi ostaa jälkijunassa kun porukat alkaa heti ostelee huutopaketteja."
> miten voidaan varmistaa, että sivustolle saadaan heti alkuun tarpeeksi kävijöitä?
Kyllähän tämä toimii, pistetään maikkarille mainos pyörimään puoli kahdeksan mainoskatkolla ja luodaan tarpeeksi asiallisen ja uskottavan näköinen sivusto. Lähdetäämpä kokeilemaan :) Pari tonnia mainostamiseen, että joku sinne saitille ees löytää, ja siltikin kun noita saitteja on jo niin paljon, niin on kyllä tosi hankala saada yhtään jäsentä, jossei tarjoa niitä ilmasia huutoja. Ilmasilla huudoilla saadut tuotteet vaan ei tuota yhtään mitään, joten siinä menee toinen pari tonnia alkuun rahaa.
Sitten pitää viel toivoa, että sivusto erottuu jotenkin riittävästi edukseen noista muista samallaisista, että se lähtis etes tuottamaan plussaa.Hei tähään negatiivinen huutokauppa, uus mielenkiintonen idea (negahuuto.fi). Mikä tossa on vielä parempaa, on se, että huutokohteiden arvo kasvaa kokoajan (tosin vaivanen sentti kerralla), joten porukat innostuu huutamaan lisää, arvon kasvaessa.
Jos joku osaa ton virallisen puolen ja alkuun saamisen hoitaa, pitäs perustaa yritys ulkomaille ym., niin mä voisin kesälomalla koodailla sivuston kuntoon ;)- ZEIELELELES
Riihikuivaa käteistä muutamilla senteillä!
Kyseessä on maailman ensimmäinen RAHA-huutokauppa, joka on hetki sitten avattu, Eli tuotteet lähtee todella halvalla kun on vähän asiakkaita!
Rekisteröiminen on ILMAISTA! Rekisteröi osoitteesta:
http://www.moneybidders.fi/register.php?inv=JLS69
Muista myös kirjoittaa bonuskoodiksi ”KAVERI”, Niin saat yhteensä 5 euron edestä huutoja tilillesi.
Nopeat syövät hitaat ;).
Kiitos jo etukäteen =).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108