perustetaanko senttihuutokauppa

uuttera1977

Mitä tässä nyt seuraillut kyseisten firmojen toimintaa, voiko enää tämän tuottoisampaa "yritystä2 pyörittää. Itse olen valmis kokeilemaan miten moisella voisi tulonsa ansaita, ei muuta kun mukaan vaan ja laitetaan tollainen samanmoinen lafka pystyyn. Alkupääomaakaan ei juurikaan tarvitse, tuotteethan voi ostaa jälkijunassa kun porukat alkaa heti ostelee huutopaketteja. Ja mitä seurannut toimitukseen liittyvistä asioista, tuotteet lähetetään n. kuukauden sisällä. Eli aikaa on tavarat hankkia, voisin itse lupautua tässä tapauksessa juoksupojaksi ja säilyttää vaikka kotonani lähetettävät tuotteet :)

5

1093

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nikkaa

      ja äkkiä

    • driimi

      "tuotteethan voi ostaa jälkijunassa kun porukat alkaa heti ostelee huutopaketteja."
      > miten voidaan varmistaa, että sivustolle saadaan heti alkuun tarpeeksi kävijöitä?
      Kyllähän tämä toimii, pistetään maikkarille mainos pyörimään puoli kahdeksan mainoskatkolla ja luodaan tarpeeksi asiallisen ja uskottavan näköinen sivusto. Lähdetäämpä kokeilemaan :)

    • Pari tonnia mainostamiseen, että joku sinne saitille ees löytää, ja siltikin kun noita saitteja on jo niin paljon, niin on kyllä tosi hankala saada yhtään jäsentä, jossei tarjoa niitä ilmasia huutoja. Ilmasilla huudoilla saadut tuotteet vaan ei tuota yhtään mitään, joten siinä menee toinen pari tonnia alkuun rahaa.

      Sitten pitää viel toivoa, että sivusto erottuu jotenkin riittävästi edukseen noista muista samallaisista, että se lähtis etes tuottamaan plussaa.

    • Hei tähään negatiivinen huutokauppa, uus mielenkiintonen idea (negahuuto.fi). Mikä tossa on vielä parempaa, on se, että huutokohteiden arvo kasvaa kokoajan (tosin vaivanen sentti kerralla), joten porukat innostuu huutamaan lisää, arvon kasvaessa.

      Jos joku osaa ton virallisen puolen ja alkuun saamisen hoitaa, pitäs perustaa yritys ulkomaille ym., niin mä voisin kesälomalla koodailla sivuston kuntoon ;)

    • ZEIELELELES

      Riihikuivaa käteistä muutamilla senteillä!

      Kyseessä on maailman ensimmäinen RAHA-huutokauppa, joka on hetki sitten avattu, Eli tuotteet lähtee todella halvalla kun on vähän asiakkaita!
      Rekisteröiminen on ILMAISTA! Rekisteröi osoitteesta:
      http://www.moneybidders.fi/register.php?inv=JLS69
      Muista myös kirjoittaa bonuskoodiksi ”KAVERI”, Niin saat yhteensä 5 euron edestä huutoja tilillesi.
      Nopeat syövät hitaat ;).

      Kiitos jo etukäteen =).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11111
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3103
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      215
      2962
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2167
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1928
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1746
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      52
      1672
    9. 85
      1648
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe