Kertokaas miten paljon uurastusta oman kaljahanan hankkiminen vaatii? Saako esim. tehtaalta ostaa yksityiseen käyttöön tynnyreitä? Miten kauan olut säilyy tynnyrissä ja minkä kokoisia ne ovat?
Oma kaljahana
2
4463
Vastaukset
- B.Tändaren
Jos havittelet ravintolamallista hanaa, pitäis hankkia a) se hana, joka on aika kallis b) letkut ja putket c) jäähdytin joka viilentää oluen d) jostain se oluttankki e) hiilihappopullo. Sitten ei muuta ku hiilihappopullosta letku tankkiin, tankista jäähdyttimeen ja jäähdyttimestä hanaan. Varmista että hana on suljettu ku avaat hiilihapon :) Sitten ei muuta kun lipität sen 30 litraa olutta ainakin alta viikkoon..periaatteessa hygienian nimessä pitäis olutta kulua tankillinen päivässä että hanan käyttö ois terveellistä. Sit pitää ostaa myös hanan pesutankki, jolla sitten vähintään kerran kuukaudessa peset sen systeemin. Tai sitten hankit vaan peltisen olut tynnyrin, mihin laitat hiilihappopatruunalla toimivan hanan, kaadat olutta sinne ja laitat kaappiin kylmenemään.
Itse en osaa sanoa mistä saisit oluttankit ja hiilihappopullot, mutta hanoja saa esim. barfix yritykseltä. - Kaljamahaxd
No vittu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818