Miksi teitä kohdellaan huonosti??

Norjanheinä

Minä tiedän, miksi minua kohdellaan huonosti. Tässä on kappale minusta:
http://www.youtube.com/watch?v=nxpblnsJEWM
Samaistutteko tekin tuon biisin sanoihin, vai onko teidän kaltoin kohtelulle ollut muita syitä?

7

1060

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8gh8848

      ei vain voi mitään. Paska tuuri perimän ja kotoa saadun kasvatuksen kanssa... siitä on kehittynyt ihminen jonka tunteista kukaan ei välitä ja saa lähinnä säälittävää paskaista naurua niskaansa jos näyttää tunteitaan, tai tekee melkein mitä tahansa.

      • Norjanheinä

        Monesta tuntuu samalta kuin sinusta, älä välitä.


      • kasvatuksestasi, jos

        muut kohtelevat huonosti, eivätkä ota sinua, tuntemuksiasi, historiaasi, tilaasi huomioon. Tai arvosta sinua, kannusta, osoita positiivisia tunteita, hyväksyntää, pitämistä, ilahtumista jne.

        Mikään perimä ei ole niin huono, ettei sen kanssa voisi elää ihan elämisen arvoista elämää. Huononkin kasvatuksen ja huonot perheolot voi kääntää paremmiksi. Se vaan vaatii viitseliäisyyttä, pitkäjänteisyyttä, sinnikkyyttä. Täytyy yrittää etsiä asioita, mitkä auttavat. Eikä odottaa ihmeitä ihan heti. Jotkut asiat vievät aikaa.


    • pelkkää mustaa ja valkoista

      On paljon harmaan eri värisävyjä.Kuuntelin biisin ja tulin loppuliitokseen,että piristy jo.

      • Norjanheinä

        Yritän piristyä, kiitos kannustukseta.

        Hyvää illanjatkoa:)


    • on vastuu

      ...siitä miten antaa toisten kohdella itseään.
      Jos ihminen ei rakasta ja kunnioita itse itseään, ei sitä tee kukaan mukaan . Täytyy ensin kyetä itse arvostamaan itseään.
      Tällekkin "ONGELMALLE" löytyy kyllä diagnoosi joka on LÄHEISRIIPPUVUUS

    • Anonyymi

      Mietin huonosti kohtelua, miksi joudun tekemään vajaassa 3 eri asiasta kantelun?
      Terveyskeskus aloitti lääkepudotuksen niin etten tiennyt sitä ennenkuin sain apteekista lääkkeet! He vetosivat vuonna 2017 tehtyyn päätökseen ja kävin tämän pudotuksen silloin loppuun asti. Minulla oli päihde psykiatrin epikriisi vuodelta 2020 jossa suositeltiin ettei lääkitystä muutettaisi ja siinä oli potilas suhteen aikana tehdyistä asioista. Olin noin 8 kuukautta aikaisemmin tehdystä pudotuksesta selvitys. Se tehtiin oikein, otettiin huomioon käyttö vuodet joten minulla oli 36 kuukauden pudotus aika sekä se tehtiin sillä lääkkeellä mikä minulla on.
      Vuoden aikana vähennettiin yksi tabletti ja yritys jatkui. Seuraava pudotus oli sitten liikaa, minulle tuli mielenterveys ongelmat jotka olivat olleet pois 36 vuotta. Hakeuduin vastaanotolle, jossa keskustelimme tilanteesta. Lupauduin lopettamaan kannabiksen polton (satunnaiskäyttäjä) ja silloin sain lupauksen päihde psykiatri la, että pudotus lopettiin ja saisi pitää lääkkeeni ( pudotettua en saanut). Edellytyksenä oli seulojen oli oltava puhtaat ja ne olivat olleet puhtaat. Seurauksena sain tietää etten voinut olla klinikan asiakas koska minulla ei ollut riippuvuuksia.
      Jouduin terveyskeskuksen käsiin jotka määräsivät pudotuksen 5 kuukaudessa. Sain tietää asiasta vasta apteekista. Yrittäessä päästä lääkärin vastaanotolle mutta minulta kiellettiin vastaanotto lääkärin kanssa ko asiassa. He rikkoivat esim päihde - ja Mielenterys lakia sekä perustuslakia.
      Ongelmat t-keskuksen kanssa alkoivat 2017 kun lopetin opiaatti pohjaisen kipulääkkeen käytön vapaaehtoisesti. Varasin valmiiksi osasto paikan ja lopetin lääkkeen ottamisen. Hakeuduin tarkkailuun koska vieroitusoireet saattavat aiheuttaa kramppeja, sydän ongelmia jne.
      Kerkesin olla vajaa kolme viikkoa osastolla kun kuulin toisen lääkkeen laskun alkaneen.
      Tein kantelun niiden pudotusten yhtä-aikaisuudesta ja moitin tilanteen epäoikeudunmukaisuudests. Lääkäri sai Aluehallintovirastolta moitteita lääkkeiden yhtäaikaisista pudotuksesta. Sen jälkeen hän vei vielä viimeiseen lääkkeeni pois. Suositus pudotus määräksi on 25 mg kerrallaan, minulla 450 mg kerrallaan. Tämä oli jo hevosen leikkiä sekä hän soitti lääkärilleni (uudelle) pyytäen minun lääkitykseen lopettamista. Viimeisenä keinona hän oli käyttänyt valhetta väittäen minun myyvän lääkkeeni. Taisi ottaa luonnon päälle koska nousin puolustamaan oikeuksiani.
      2020 pudotuksen aloittanut lääkäri on moitteita saaneen avovaimo. P-psykiatrin epikriisiä tuskin luettiin tai jos luettiin niin ei välitetty. Kantelu tehtynä sekä terveyskeskuksen vaihto toiseen on pakko. En saa asiallista, oikeuden mukaista, sairauksien hoitoa niin on pakko!
      Vilperi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe