Ylöjärven srk

???...

Millaista olla töissä?
Osaako kukaan kertoa?

24

2967

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seurakuntaa

      Kunhan nuolee, pärjää. Siellä viljakkalan päässä merkillisiä juttuja tapahtunut, ne on lakaistu kirkon maton alle.

      • Anonyymi

        Kyllä, seurakuntalaisena ei voi muuta sanoa kuin hyi helvetti.


    • joopajoo 2

      Kaikkee kuuluu...

      • Anonyymi

        Kun nuorena olin siellä niin yhtä pimeetä mammaa pidettiin siellä töissä vaikka oli tuhoisa työpaikkakiusaaja ja sai paljon pahaa aikaan. Häntä pitää ymmärtää hän on sairas, sanoi johtaja.

        Jatkuvasti oli tunteja kestäviä selvittelykokouksia asian tiimoilta. Turhaa ajan ja rahan hukkaa. Olisi akka pitänyt potkia ulos, mutta kun ei.

        Tosiasiassa pullukka oli ainoa joka osasi käyttää nurkassa pönöttänyttä tietokonetta -ja pomot ei. Yksi pomo tuli aamulla ja lähti saman tien ulos ja oli jossain koko ajan.

        En sen jälkeen ole kirkollisveroa maksanut. Enkä maksa.


    • lisääntynyt.

      Viimevuosina parhaat ammattilaiset ovat lähteneet, vain kirkkoherra, talouspäällikkö ja rupusakki pysyy.
      Kirkkoherra ja Kirkkoneuvosto samoilla narsistisilla linjoilla. Katso viimeviikon Aamulehti.

    • sb...

      Töihin pääsee hyvin,kunnes jonkun sukulainen haluaa saman paikan...silloin sinun työlläsi ei enää ole mitään merkitystä!!!!
      Kannatan niitä hakemaan töihin,jotka haluavat oman arvonsa lakaistavan maton alle,vakituiset kyllä sen homman taitavat todella hyvin,vaikkei seurakunnasta sellaista uskoisikaan!!!!

      • Ei ihan vielä paavi

        Voi kulta pieni, onpa sinulla voimakkaita ajatuksia. Toivon sinun viihtyvän omassa työssäsi. Olen ollut seurakunnalla jo kohta 10-vuotta töissä ja ylpeä siitä. En koe olevani rupusakkia... ja meitä on monta. Toivon sinulle kauniita ja lempeitä kevätpäiviä.


      • A.Aalto
        Ei ihan vielä paavi kirjoitti:

        Voi kulta pieni, onpa sinulla voimakkaita ajatuksia. Toivon sinun viihtyvän omassa työssäsi. Olen ollut seurakunnalla jo kohta 10-vuotta töissä ja ylpeä siitä. En koe olevani rupusakkia... ja meitä on monta. Toivon sinulle kauniita ja lempeitä kevätpäiviä.

        "En koe olevani rupusakkia... "

        Kukapas sitä itse tunnustaisi ???
        Erittäin harvoin narsistinen ihminen tunnustaa olevansa luonnevammainen.
        Oletko koskaan kuullut tai todennut, että joku esimies - johtaja - kirkkoherra olisi tunnustaunut narsistiseksi työpaikkakiusaajaksi ?


      • juha.seppanen

        Minulla ei ole ketään sukulaisia srk:ssa töissä - tietääkseni.


    • osaa.

      Jos sinulla sattuu olemaan jotain omiakin ajatuksia, etkä erikoisemmin pidä solvauksista ja haukkumisista, niin katsele muita hommia.

    • Miksi ???

      Seurakunnasta on lähes kaikki hyvät työntekijät häipyneet ja loput etsivät uutta työpaikkaa, "rupusakki" on jäänyt.

      • helluntai(na)

        Kuulostaa siis ihan kokoomuslaiselta johtamiselta!


      • Mutta ...
        helluntai(na) kirjoitti:

        Kuulostaa siis ihan kokoomuslaiselta johtamiselta!

        Jos yritystä johdetaan kuten Ylöjärven evlut., niin yrityksen johtaja on hyvin pian säälittävä sosialisti.

        Kokoomuslainen johtaja pitää työntekijöistään hyvää huolta ja valitsee alaisikseen hyviä ammattilaisia ja vain juurikin siksi, että yritys ...firma menestyy ja tuottaa voittoa... työntekijät säilyttävät työpaikkansa ja toimeentulonsa.
        Seurakunnan ei tarvitse tuottaa voittoa, joten sitä ei tarvitse johtaa, vai onko näin?


      • kirstunvartija.
        Mutta ... kirjoitti:

        Jos yritystä johdetaan kuten Ylöjärven evlut., niin yrityksen johtaja on hyvin pian säälittävä sosialisti.

        Kokoomuslainen johtaja pitää työntekijöistään hyvää huolta ja valitsee alaisikseen hyviä ammattilaisia ja vain juurikin siksi, että yritys ...firma menestyy ja tuottaa voittoa... työntekijät säilyttävät työpaikkansa ja toimeentulonsa.
        Seurakunnan ei tarvitse tuottaa voittoa, joten sitä ei tarvitse johtaa, vai onko näin?

        Seurakunnat ovat omaisuudenhoitoyhtiöitä. Kyllä niissä pitää olla selvä näkemys rahavirroista.


      • Vai pitää?
        kirstunvartija. kirjoitti:

        Seurakunnat ovat omaisuudenhoitoyhtiöitä. Kyllä niissä pitää olla selvä näkemys rahavirroista.

        Mutta ei koske Ylöjärven srkuntaa!
        "Kyllä niissä pitää olla selvä näkemys rahavirroista. "
        Näkemys on suhteellinen, kyllä "kähmijöilläkin" on selvä näkemys rahavirroista samoin taitamattomalla johtajalla, omasta mielestään.


      • juha.seppanen

        Tunnustan huonouteni. On tietysti ikävää, jos jotkut ovat pettyneet työyhteisöömme. Seurakunta on työpaikkana samojen ongelmien parissa painiva, kuin mikä muu työmaa hyvänsä. Välineet niiden kohtaamiseen on kyllä kunnossa jos asiaan haluaa oikeasti tarttua. Yleensä on niin, ettei ongelmat haihdu työpaikkaa vaihtamalla. Poikeuksia tietysti on. Meilläkin työpaikkaa vaihdetaan yleensä aivan muista syistä kuin ongelmista johtuen.


      • sag.
        juha.seppanen kirjoitti:

        Tunnustan huonouteni. On tietysti ikävää, jos jotkut ovat pettyneet työyhteisöömme. Seurakunta on työpaikkana samojen ongelmien parissa painiva, kuin mikä muu työmaa hyvänsä. Välineet niiden kohtaamiseen on kyllä kunnossa jos asiaan haluaa oikeasti tarttua. Yleensä on niin, ettei ongelmat haihdu työpaikkaa vaihtamalla. Poikeuksia tietysti on. Meilläkin työpaikkaa vaihdetaan yleensä aivan muista syistä kuin ongelmista johtuen.

        ”Seurakunta on työpaikkana samojen ongelmien parissa painiva, kuin mikä muu työmaa hyvänsä.”
        Varmaankin juha.seppänen muistanet, että takavuosina erään tutkimuksen mukaan kirkkoherrat loistivat omassa ylhäisessä yksinäisyydessään parhaina työpaikkakiusaajina? Mitä on tehty asian hyväksi?

        ”Yleensä on niin, ettei ongelmat haihdu työpaikkaa vaihtamalla.”
        Ei, ellei tuo "ongelma" itse lähde pois.

        ”Meilläkin työpaikkaa vaihdetaan yleensä aivan muista syistä kuin ongelmista johtuen.”
        ”Teillä” vaihdetaan työpaikkaa pääasiassa työpaikkaongelmista johtuen. Esim. montako
        naispappia on lähtenyt viimeisen kuuden vuoden aikana? Kauanko pisimpään ollut naispappi on työskennellyt työyhteisössänne?
        Entä muu henkilökunta? Pois pyrkijöitä tuntuu riittävän.


      • sag.
        juha.seppanen kirjoitti:

        Tunnustan huonouteni. On tietysti ikävää, jos jotkut ovat pettyneet työyhteisöömme. Seurakunta on työpaikkana samojen ongelmien parissa painiva, kuin mikä muu työmaa hyvänsä. Välineet niiden kohtaamiseen on kyllä kunnossa jos asiaan haluaa oikeasti tarttua. Yleensä on niin, ettei ongelmat haihdu työpaikkaa vaihtamalla. Poikeuksia tietysti on. Meilläkin työpaikkaa vaihdetaan yleensä aivan muista syistä kuin ongelmista johtuen.

        Seurakuntaan on jälleen "eksynyt" uusi naispappi, Mitä juha.seppänen veikkaat, sinnitteleekö hän kirkkoherran eläkkeelle jäämiseen saakka, vain nostaako kytkintä aikaisemmin?
        Uudet luottamushenkilöt on valittu, mutta toimintaan ei taida olla odotettavissa oleellista muutosta, vaikka pahin rääväsuu onkin jäänyt pois, tilalle tuli toinen häirikkö, että minä veikkaan, lähtee ennen kuin kirkkoherra. Toivon olevani väärässä ja olosuhteet naispappien kohdalla tulevaisuudessa paranevat ... myös Ylöjärvellä.


      • PitiYmmmärtää
        sag. kirjoitti:

        ”Seurakunta on työpaikkana samojen ongelmien parissa painiva, kuin mikä muu työmaa hyvänsä.”
        Varmaankin juha.seppänen muistanet, että takavuosina erään tutkimuksen mukaan kirkkoherrat loistivat omassa ylhäisessä yksinäisyydessään parhaina työpaikkakiusaajina? Mitä on tehty asian hyväksi?

        ”Yleensä on niin, ettei ongelmat haihdu työpaikkaa vaihtamalla.”
        Ei, ellei tuo "ongelma" itse lähde pois.

        ”Meilläkin työpaikkaa vaihdetaan yleensä aivan muista syistä kuin ongelmista johtuen.”
        ”Teillä” vaihdetaan työpaikkaa pääasiassa työpaikkaongelmista johtuen. Esim. montako
        naispappia on lähtenyt viimeisen kuuden vuoden aikana? Kauanko pisimpään ollut naispappi on työskennellyt työyhteisössänne?
        Entä muu henkilökunta? Pois pyrkijöitä tuntuu riittävän.

        Vanha muistaa miten vaikeaa oli kiusaamistapausta srk:ssa joskus kauan sitten käsitellä, kokousta kokouksen perään pidettiin ja väkeäkin lähti. Hyvin jäi mieleen, että asiaa vellottiin piiiitkään mutta tuloksetta.


    • Uskossa ilman veroja

      Hämeenkyrön ja Ylöjärven seurakuntien tilannetta seuranneena olen muodostanut mielipiteeni. Kirkollisverojen maksun lopettaminen ei riitä. Seurakuntien nykyinen omaisuus kirkkoja ja seurakuntakeskuksia lukuunottamatta on aika ottaa valtion haltuun. Jatkossa seurakunta saa rahoittaa toimintansa jäseniltään keräämillä maksuilla. Nyt ahdasmieliset savustavat valtavirran kristityt pois kirkosta. Mielipiteen vapaus hyväksytään itselle, mutta ei muille. Ja sitten ryhdytään rakentamaan maanpäällistä helvettiä muille Jumalan luomille. Olisikohan kirkon omaisuus ja sen mahdollistama elämä ilman taloudellisia huolia, kun kiinnostaa enemmän kuin Raamatun ja Jeesuksen mukaan eläminen.

    • Jihadistiensuojelijoita

      Kattokaa ny kirkkoherraa. Narsistinen sinisilmäinen heppu, kuten on neuvostokin. Laittoivat ylöjärveläiset suureen vaaraan, kun majoitti jihadisteja.

    • voiteitä

      Nokialla kh oli pidetty pappi ja vt. kirkkoherra

    • Anonyymi

      Ylöjärven srk tuhlaa rahat kaikenmaailman alamaailman retkiin ja näiden rahoittamiseen sekä kuskailee näitä ristiin rastiin, pappia myöten. Tosi sekaisin niin pastorit kuin muutkin.

    • Anonyymi

      Viljakkalan suunnalla ihan omat kujeet ja sisäpiirit kirkon henkilökunnalla. Aika etovaa touhua ja sitten esitetään niin uskovaista. Tekopyhät

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe