Tietääkö kukaan sellaisia kotisivuja mistä löytäisi hyviä taustakuvia/taustoja jotka voi laittaa omalle kotisivuilleen? Kiitos jo etukäteen
taustoja???
3
332
Vastaukset
- Elsku
Taustoja saa jos laitat vaikka googleen että kopioitavia taustoja.
Mutta muista että vaikka mistä paikasta kopsaisit, on sivut linkitettävä tai muuten olet rikkonut tekijänoikeuslakia!- Heppafani1
Moi hei kirjoita googleen _heppa taustat_ niin löydät paljon hienoja taustoja tai niin ainakin mä löysin!
- Minä vain... ;(
Heppafani1 kirjoitti:
Moi hei kirjoita googleen _heppa taustat_ niin löydät paljon hienoja taustoja tai niin ainakin mä löysin!
Jos pistät vaan googleen ett _heppa taustat_ ( tai vastaavaa ) löydät luultavasti taustoja, mutta ne saattavat ( ja luultavasti OVATKIN ) LAITTOMIA!!! Googlesta ei vaan saa tosta vaan kopioida kuvia se on laitonta!! ( ja ne ovat toisten omia ) ei saa kopioida ilman lupaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?5612556Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671416Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831340- 971307
- 1371228
- 1051128
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133994- 48910
- 47861
- 64813