SaPKo järjestää kannattajilleen mahdollisuuden lähteä Imatralle 4.3.2009 kannustamaan omaa joukkuettaan Liiga-karsintojen avauksessa. Matka toteutetaan mikäli Ketterä voittaa Suomi-Sarjan.
Matkan hinta on 10€ per henkilö ja maksu suoritetaan linja-autoon noustessa. Ottelulipun jokainen lähtijä maksaa itse.
Lippujen hinnat:
Aikuiset 10€
Opiskelijat, eläkeläiset 5€
Alle 12-vuotiaat ilmaiseksi
Ilmoittautumisia otetaan vastaan maanantaina 2.1 kello 10-14 SaPKon toimistolla, 015-515 142
Aikataulu
15.05 Kerimäki, Kososen talli
15.45 Talvisalon Gigantti Areena
16.00 Savonlinnan Portti
Paluu pelin jälkeen samaa reittiä pitkin
Matkalle on varattu 57 paikkainen bussi, mutta mikäli ilmoittautumisia on vähintään 75 niin matkaa varten varataan kaksi bussia.
Fanimatka Liiga-karsintaan
Hirttomies
6
317
Vastaukset
- mies savosta
Juna meni jo. Toinen tammikuuta piti ilmoittautua?
- sapkon
jutuissa koskaan on onnistunut. äläny yhteyn päivämäärään takerru. kulkeeks junat muuten savonlinnaan?
- mies savosta
sapkon kirjoitti:
jutuissa koskaan on onnistunut. äläny yhteyn päivämäärään takerru. kulkeeks junat muuten savonlinnaan?
neljä kertaa päivässä Parikkalaan.
- Suomeen
mies savosta kirjoitti:
neljä kertaa päivässä Parikkalaan.
epätietoinen
- mies savosta
Suomeen kirjoitti:
epätietoinen
mutta joutuu vaihtamaan junaa Suomen asemalla (Финляндский вокзал).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811255
- 827609
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505616- 765585
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764848Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334213- 483076
- 362974
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412535- 402440