Jokunen vuosi sitten ilmestynyt Delphi2007 toi mukanaan aika mielenkiintoisia koodin kirjoittamisen lisäapuja entisten lisäksi katso:
http://www.youtube.com/watch?v=ky90Io32hLQ
PS Toki tiedän että saatavilla on myös tuoreempi Delphi 2009 ja ilmeisesti nämä ominaisuudet löytyvät siitäkin
IDE
JOO IDE
0
723
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231162
- 1181028
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97852- 112808
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa262703- 48675
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17647- 41584
- 49569
- 25535