Tapahtui pikkujouluissa

M 33

Oltiin viettämässä työ porukan kanssa hyvin ansaittua riehaa eräässä ravintolassa. Ilta meni hyvin siihen saakka kunnes jututin erästä naista diskossa sitten yksi musta mies(kun eisaa käyttää rasistista tekstiä)tuli valittamaan siihen että älä vie hänen naistaan vaikkei varmaan ollut sen nainen niin otti kyllä päähän Elikkä kysyisin naisilta onko musta mies sittenkin parempi kuin suomi poika

8

6021

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1 mies

      on tapahtunut noin mont kertaa

      • nainen

        no valiettavasti se musta mies on yleensä ainakin vähemmän humalassa kuin suomipoika...


      • m33
        nainen kirjoitti:

        no valiettavasti se musta mies on yleensä ainakin vähemmän humalassa kuin suomipoika...

        no mikset sitten muuta ambomaalle?


      • Natta
        m33 kirjoitti:

        no mikset sitten muuta ambomaalle?

        Totuushan on se että ns.mustat makkarat ovat kateellisia suomalaislle miehille jotka pääsevät nautiskelemaan suomalaisen naisen kanssa. Siispä seuraavan kerran ei kun vesipullolla mustista kuonoon


    • aikuinen nainen

      Itse en välitä "tumma ihoisista" miehistä. Enkä ole tyytyväinen "vaaleaan" ulkomaalaiseenkaan.

      Kyllä suomalainen MIES kaikessa juroudessaan on parasta minulle!
      Tuttava piiriini kyllä kuuluu naisia joilla on ulkomaalainen mies. Kun asiasta on kaskusteltu, miksi? yleisin vastaus on "minua kohdellaan hyvin, kuin naista", "miehelläni on niin erillainen käsitys naisesta kuin suomalaisella miehellä", "hän osaa käyttäytyä ja olla kohtelijas". Harvoin olen saanut vastaukseksi: siksi koska hän on ulkomaalainen tai tumma ihoinen(niitä kin on mutta suhteet on loppuneet lyhyesti).
      Yleisempää on kyllä ollut, että naiset joilla on "vaalea"ulkomaalainen mies kehuvat miehiään enemmän kuin joilla on ihan täysin"tumma"mies....johtuuko se sitten siitä että aihe on itsellekkin arka....en tiedä?

      Olen itse tehnyt päätelmän: On naisia jotka etsivät "seikkailuja" ja kokemuksia. Ajattelevat ulkomaalaista tai tummaa miestä eksoottisena.
      On myös naisia jotka vain rakastuvat ihmiseen ei "rotuun".
      Pää asia on se jokaisella on oma syynsä miksi haluaa minkäkinlaisen miehen.
      Ihan samalla tavalla kuin ketäkin naista kiinnostaa miehessä onko hän pitkä, lyhyt, mukava, mulkku, hymyileekö vai onko jörö. Ei "vaalea"mies voi miellyttää kaikkia naisia olemalla vaalea....miehellä on oltava luonne. Eikä valinta mielestäni johdu munan koosta tai väristä niin kun yleensä luullaan.

      Ulkomaisiin miehiin verrattuna suomalainen on "usein" jörö, vähä sanainen, suoraan asiaan menavä tai liian läpinäkyvä(tarkoitan läpinäkyvällä sitä, että miehestä minä ainakin huomaan kuka haluaa persettä ja kuka nauttii vain hyvästä seurasta). Niin sanottu keskustelu ja kuuntelun taito puuttuu monilta miehiltä. Viinakin monesti pilaa monta hyvää alkua (ei tietenkään aina).
      Tai se ainakin rentouttaa montaa ujoa miestä :o).

      Jokaisen pitää vain kahlata läpi ihmisviidakon ja löytää daami joka ihastuu sinuun sellaisena kuin olet....suomalaisena!

      Täytyy muistaa että nyt puhuin vain omasta kannastani, kantoja on varmasti niin monta kuin on ihmisiäkin.
      Toivottavasti sait jotain vastauksestani. :O)

    • ...

      ei varmaan ollut sen nainen? Mistäs tiedät vaikka olikin? Mutta kyllä suomipoika aina minusta mustan voittaa..

      nimim. mustaa testannut ja pettynyt

    • suomineito

      ..on parasta mitä luoja on luonut...siis mies-sarjassa !

    • tyttönen

      Mä olen kans aina ihmetellyt, miks jotkut muijat pitää ulkomaalaisia parempia kuin suomalaisia.. Mä en ainakaan vois kuvitella itseäni kenenkään ulkomaalaisen kanssa. En ole rasisti, mutta pidän vaan suomalaisista pojista ja niiden tyylistä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5564
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1967
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      56
      1704
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe