NHL-vedon
dallasin laitoin voittajaksi
heitin vielä yhden
18
274
Vastaukset
voittanu?
- pujottelija
noin 200€ tänään,tai siis eilen
- Vilma,
mulla palo ripset----kasvaako ne takas
- pujottelija
samalla tavalla kun hiukset,en mää kyllä tiedä
- Vilma.
pujottelija kirjoitti:
samalla tavalla kun hiukset,en mää kyllä tiedä
hyvä ettei silmä menny
- pujottelija
Vilma. kirjoitti:
hyvä ettei silmä menny
hirveetä jos ihqu silmä ois menny
- Vilma.
pujottelija kirjoitti:
hirveetä jos ihqu silmä ois menny
tulee äksönoä
- luppakorva
saanko kysyä??kitjottaudunko sisälle??kannattaako`?
- Vilma.
luppakorva kirjoitti:
saanko kysyä??kitjottaudunko sisälle??kannattaako`?
miten haluut
- pujottelija
Vilma. kirjoitti:
tulee äksönoä
kattomatta kuitenkin jäi
- pujottelija
Vilma. kirjoitti:
tulee äksönoä
kokonaan ton?
- Vilma.
pujottelija kirjoitti:
kokonaan ton?
-----------
- luppakorva
mä pelasin kanssa,tykkään pelata saman kohteen
- pujottelija
osuu
- luppakorva
pujottelija kirjoitti:
osuu
kunnolla mania,mut pitäs kirjautua sisään????
- eräs mies
pelaa pitkävetoa silleen että hän täyttää lapun summassa kuin lottokupongin.Kerran kysyttiin syytä siihen,voittaa kuulemma paremmin.
- pujottelija
mahdollista
- yeap!
ne on aika pahoja ne nhl matsit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa575124Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent2543562Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks2833446Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot362913Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär2982666Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun571950Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas
Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi2931907En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis1431829Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm321432- 1201185