Mitä firmoja Kymenlaakson ja kymenlaakson lähi alueella on mitkä ajaa merikontteja.Tiedän ainakin että on Trans peltola kouvolasta,pykäläinen kotkasta,Taskinen kotkasta,Haaja Haminasta,Toikan kuljetus haminasta.
Merikontti firmoja mitä on Kymenlaakossa ja lähiseudulla
13
2449
Vastaukset
- monta ajaa konttia!
Lama iskee aina ensin konttiliikenteeseen.
- romahdusmaisesti,
maailman satamissa seisoo jo parisensataa suurta valtameri konttialusta jouten, joten kohta se näkyy maanteilläkin.
- kontteja
mitä sinä sillä tiedolla, et kai meinaa oikeesti kontteja joutua ajamaan???
- lasijalka
astma, skolioosi, käsiproteesi ja elopaino 180kg mutta kortti on vielä tallessa
- joo...
lasijalka kirjoitti:
astma, skolioosi, käsiproteesi ja elopaino 180kg mutta kortti on vielä tallessa
helppo homma = huono rahti = paska palkka
- On se
Pasi-Trans Haminasta.
- joo on
se firma ei vastaa mihinkään kyselyyn kun hommia on kysynyt
- suoraan
joo on kirjoitti:
se firma ei vastaa mihinkään kyselyyn kun hommia on kysynyt
isännälle ni saattaa saada vastauksenkin.
- Anonyymi
suoraan kirjoitti:
Ei tulis mieleenkään käyttää pykäläistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tulis mieleenkään käyttää pykäläistä
No ei sieltä Pykäläiseltä työpaikkaa irtoisikaan,koska vaki kuskit pysyy ja pysyy , se on sellainen "hyvä työpaikka eli eläke virka" voi näitä nousukkaita , jos on eläke virka saatu niin siitä pidetään kynsin hampain kiinni. Näin on !
- Anonyymi
en suosittele pasia kiertäkää kaukaa se pulju
- Anonyymi
suoraan kirjoitti:
jos ei mies tule edes taloyhtiön kokoukseen pyydettäessä sotkujaan selvimään , vaan laittaa muijan asialle,kertoo äijän vastuun kantamisesta paljon
- Anonyymi
kierrä kaukaa pasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005378797Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo7375824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102252Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1751322Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17976Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40814- 51797
Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37672