Päästiinpähän eroon!

...

No nyt on vuosi lusittu ja vihdoin päästiin eroon viasatista... alkuunsa tuntu ihan hyvältä ja monipuoliselta kanavapaketilta, juu, ja tulihan sitä ahkerasti katsottua. Nyt en enää edes muista milloin viimeksi, ihan samat elokuvat ja dokumentit tuntuvat kanavilla pyörivän kuin vuosi sitten. Otetaan esimerkiksi vanha elokuva "Rillingtonin kuristaja". Ihan hyvä leffa, ei siinä mitään, mutta... elokuva oli ohjelmistossa silloin kun paketti otettiin, pari kuukautta sen jälkeen ohjelmalehdessä hehkutettiin "Viimeinen esitys!" Pari kuukautta sen jälkeen sitä ruvettiin pyörittämään taas uudelleen.Ei todellakaan viitsi samasta ohjelmistosta maksaa kuukausi kuukauden perään.
Ja EN OLE CANAL PLUSSAN ASIAKAS JA PUOLESTAPUHUJA, koska siihenhän tämä keskustelu pian kääntyy ;)
En enää ikinä tee sitä virhettä että otan kestosopimuksen minkään yhtiön kanssa, koska sama ongelma tuntuu kaikkia vaivaavan.

6

930

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bonuskatselut..

      joo ja noi viikon ilmaiset bonuskatselut saa kyllä hairahtumaan helposti.
      kun viikon katsoo mitä tahansa kanavapakettia niin saa vaikutelman että on helvetin hieno paketti.
      parin viikon kohdalla ne ohjelmat alkaakin kiertämään sitä samaa kehää.
      siksi niistä on tärkeää operaattorin kannalta saada määräaikainen sopimus.

      discoverystä tällä hetkellä maksan. siellä tulee ihan oikeastikin uutta koko ajan, tosin ne mainokset ohjelmien välillä, joissa pahimmillaan mainostetaan menemässä olevaa ohjelmaa, ärsyttää reippaasti.

      ja vielä viisi vuotta sitten tuo discovery oli oikeasti mielenkiintoinen tiedekanava, nyt se on enemmän viihdehömppää. auton tuunausta ja tatuointia.
      suomeksi dubatuissa ohjelmissa suomenkielisen osuuden äänentaso on niin heikko että joutuu ääntä säätämään koko ajan.

    • mikkikissa

      Erään kerran on tullut nuo saaristonlapset ja melukylänlapset.
      Mosku elokuva tv1000 nordic kanavalla hyvä.Torstaina tuli kirjattu kirje "palauta kortti 23.3 jälkeen kirjattuna"

      • ...

        Vihdoin viimein tämä kurimus päättyy, kanavien tiputtelua pois, huono ohjelmatarjonta mukaan lukien lukemattomat uusinnat, "ruotsalaisuus", ingmarg bergman, taide leffat, uusinnat, itseään täynnä olevat asiakaspalvelijat (ei tuntunut sille että puhuisit asiakaspalvelijalle vaan kuninkaalle, sellainen oli suhtautuminen asiallisiin kysymyksiin), muistinko mainita uusinnat ?. noh tässä lyhyt lista niistä asioista jotka minua korpesivat vikasatissa, vaan eipä perkele korpea enään. Kesken sopimuskauden pääsin irti, laite itellalle ja kortti kirjattuna JKL. taidanpa laittaa asp. kavereille pikku karvakantisestani pientä "lämmikettä" kuoreen mukaan, niin tyytyväinen olin palveluunne. Kun asp, juipit tätä kuitenkin lukee niin sanompahan myös, että jos silloin illalla kun käytte nukkumaan, tuntuu siltä, että onkohan asiakaspalvelu sittenkään minulle tarkoitettu ammatti niin kannattaa hakutua työvoima viranomaisen puoleen. Kilpaileva vaihtoehto tilattu ja ensimmäiset UUDET leffat katsottu, kyllä tuntuu kivalta =)


      • Ex-asiakas
        ... kirjoitti:

        Vihdoin viimein tämä kurimus päättyy, kanavien tiputtelua pois, huono ohjelmatarjonta mukaan lukien lukemattomat uusinnat, "ruotsalaisuus", ingmarg bergman, taide leffat, uusinnat, itseään täynnä olevat asiakaspalvelijat (ei tuntunut sille että puhuisit asiakaspalvelijalle vaan kuninkaalle, sellainen oli suhtautuminen asiallisiin kysymyksiin), muistinko mainita uusinnat ?. noh tässä lyhyt lista niistä asioista jotka minua korpesivat vikasatissa, vaan eipä perkele korpea enään. Kesken sopimuskauden pääsin irti, laite itellalle ja kortti kirjattuna JKL. taidanpa laittaa asp. kavereille pikku karvakantisestani pientä "lämmikettä" kuoreen mukaan, niin tyytyväinen olin palveluunne. Kun asp, juipit tätä kuitenkin lukee niin sanompahan myös, että jos silloin illalla kun käytte nukkumaan, tuntuu siltä, että onkohan asiakaspalvelu sittenkään minulle tarkoitettu ammatti niin kannattaa hakutua työvoima viranomaisen puoleen. Kilpaileva vaihtoehto tilattu ja ensimmäiset UUDET leffat katsottu, kyllä tuntuu kivalta =)

        Millä perustein erosit eli mitä syitä käytit asiakaspalveluun erotessasi?


      • sanat ..............
        Ex-asiakas kirjoitti:

        Millä perustein erosit eli mitä syitä käytit asiakaspalveluun erotessasi?

        Pääsin eroon Viasatista ja se on hieno asia!


      • mikkikissa
        Ex-asiakas kirjoitti:

        Millä perustein erosit eli mitä syitä käytit asiakaspalveluun erotessasi?

        Kerroin vapaamuotoisesti kirjeellä miten palvelu on huonontunut ja kuluttaneuvoja oli avuksi,mulla oli kyllä nuo toosat ennen hd boxia täysiä kakkoja menivät jumiin ja osa hyytyi kokonaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe