metalli-hevonen ja vesi-kukko?!!
miten
2
508
Vastaukset
- Tulisika
Passaa!
Mutta: Vesi-Kukolla on vahva käsitys siitä, mitä Hevosen pitäisi tehdä... - ChetanaOm
aivan hieno yhdistelmä kun metallista tulee vettä !!! Ja tämä taitaa olla vähän "hellempää" kukkolaatua, on ne sellaisia kersantteja ja kenraaleja muuten. Mutta vesi vähän pehmentäisi :) Kun taas metallihevonen se vaan tuksuttaa eteenpäin. Kyllä on pian talot ja mökit näillä hankittuna ja rakennettuna taitaa olla aikaansaavaa ja työteliästä jengiä. Hei olkaa joskus kotonakin ja viettäkää vapaa-aikaa (muutenkin kuin vain siivoten) Tosin kukon kanssa käy lomakin työstä, no sehän kyllä rautahevolle varmaan käy, vauhtia piisaa ja menovesi ei lopu koskaan. ONNEA Onnea onnea vaan, punainen tupa ja perunamaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161