kantaa noihin syrjäkylien vesihankkeisiin,eikö näin laman kourissa myllertävän kansan euroille olis muutakin käyttöä kuin ruveta korpiemme halki kaivelemaan viemäreitä ja putsata mummoilta ja papoilta viimmeisetkin sentit pöytälaatikoista.
Markku ohoi
5
370
Vastaukset
Mielestäni hankkeet ovat hyvät jos ne pysyy kohtuullisina,
Kuitenkin on niin,että on tehtävä selvitys jopa miten aikoo järjestää jätehuollon viemäröinnin osalta takaraja on muistaakseni siinä 2013
Nyt on vielä voinut toimia siten ,että jos kannat veden sisään ja ulos niin niitä ei tarvita.
Ei ne porakaivot ja pakolliset kaivojen tyhjennyksetkään ole varmaan halpaa se on todettu jo jätekukon osalta.
Kuitenkaan minä en ole niistä asiosta ollut päättämässä ja tätä maaseusun autioittamislakia tekemässä.
Tokko ulkohuusit on sen vertaa vesistöjä tukkineet kuin metsien kyntö ja tehotoiminta roskaaminen saasteet
Markku Korpinen- todella
näy olevan noi asiat sun alaa vaik tiettävästi kepua edustat,niinhän se oli "kännykkäisilläkin"ettei ottanut kantaa todellisiin kansan asioihin ja molskahti >kaivonpohjalle< mut eipä edustajamme valtuustoissakaan ole suuremmin kiinnostunut maaseudun asioista.....noooo "laulettakoon vaik sitä karaokee vaskiviikolla maailman markkinoille"meinaan nuotin vierest.
- siinä käy
todella kirjoitti:
näy olevan noi asiat sun alaa vaik tiettävästi kepua edustat,niinhän se oli "kännykkäisilläkin"ettei ottanut kantaa todellisiin kansan asioihin ja molskahti >kaivonpohjalle< mut eipä edustajamme valtuustoissakaan ole suuremmin kiinnostunut maaseudun asioista.....noooo "laulettakoon vaik sitä karaokee vaskiviikolla maailman markkinoille"meinaan nuotin vierest.
kun asiasta kyselee mistä pitäis päättäjillä olla tietoa,kusetetaan kansalaisia ja ollaan siveellisiä valtuustolaisia.
todella kirjoitti:
eli olen sentään joskus edes laulanut ihan finaaliin ja viime vuoden karaoke lieksan mestari ja nyt finalsti eilen ,tule kuuntelemaan nyt tänään
Minua huvittaa hitosti tuo nälviminen ja se pistää Suomalaista sisua ja poveria vaan ja kyllä nuottikorvat osaa tunnistaa asiatsiinä käy kirjoitti:
kun asiasta kyselee mistä pitäis päättäjillä olla tietoa,kusetetaan kansalaisia ja ollaan siveellisiä valtuustolaisia.
Olen aikanaan toiminut valtuustossa mutta kun en ole kansan silmissä niin "siveellinen" olen sieltä pudonnut.
Kuitenkin tähän päättäjien tietoon toteaisin hyvin "siveellisesti" ihan Raamatun mukaan onhan teillä eri puolueitakin että totuus tulisi esiin,tutkikaa mikä on otollista ja hyvää ja vielä todetaan alkää hakeko kaikista opintuulista lääkettä korvasyyhyyn.
Eli ymmärrän asian siten,että politiikassa neuvotellaan asioista ja otetaan eri näkökannat huomioon ja joskus äänestetään ja demokratiassa on siten erilaisia muotoja olemassa jopa kantelu ja valitustie.
On tietysti erilaisia painostusryhmiä ja nyt meitä ohjataan EU taholta hyvin paljon.
Maailman markkinatilanne myös ja se ei ole yksin Lieksan valtuuston vika.
Markku Korpinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3912640V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!914361Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1134077- 513668
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳533361- 1163314
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul482255- 392183
Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul282005On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva141688